2021-05-01, 22:19
Medlem
pukkas avatar
Tjejerna i huset är anledningen till att jag väljer att vara singel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Adrian ville inte sitta ihop med Madde i tio minuter i hjälmarna med en kedja. Emelie lackade och hade ett långt samtal med Narcos om Mössans beteende. Sedan bad Emelie Mössan om ursäkt. Mössa och Maddes ”kärlek” har diskuterats mellan typ alla sedan det hände för cirka två timmar sedan.

Varför ville han inte det? vad har de lekt för lekar? eller vad. Hjälmar..?
jobbigt nr amn te sett nåt o missat så mkt

Men är han så avvisande borde hon ju bara NU INSE O FATTA!!? eller

han är inte intresserad och kommer aldrig bli..
han känns mer suge på Tanja...verkar flera här i tråden tycka....
Medlem
1754s avatar
Emelie är så kär. Nu lovade hon Dennis att dom skulle testa om han får plats i en garderob.....
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Snälla ta med mig. Jag kan lätt försöka trycka upp en hushållsust i arslet på Adrian live på svensk television efter att ha handfängslat honom.

Glöm inte mig. Allt jag behöver är fem minuter med Madde för att visa henne att killen hon är kär i är gay.
Senast redigerad av SphincterAni 2021-05-01 kl. 22:21.
2021-05-01, 22:20
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Due velltögh maj.

Nån som kan gissa översättningen?

Du välter mig
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Va? Gjorde hon? Till Danmark? Minns inte detta. Finns det på youtube?

Det finns det nog.
Ja, det var någon sorts viking vecka om jag minns rätt. Några danska snubbar från danska big brother kom och "kidnappade" henne i bikten. Hon fick flyga med ögonbindel till danmark
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Eller vad sägs om en MILJÖ vecka i sann pk4-anda, där 2 deltagare(Adrian och Pedram möjligtvis) utses till trädkramare och skickas i varsitt bananpaket till Indien för att plocka plast i 2 dygn
Ungefär som när Annika skickades till Danmark år 2011 under en vecka..

Judith kan få hamna ensam i uppdragsrummet som dom inrett som ett stort akvarium. Sjöodjurets Oljudiths naturala habitat. För att slippa henne ett tag bara.

Kom igen nu tv4, tänk på miljön

Jag vet! Släpp in Greta Thunberg i huset och låt henne skälla ut dom efter noter i en timme.
Därefter skall de tvingas se filmen om Greta två gånger på raken.
Jag skulle vilja se deras miner då.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-01, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Varför ville han inte det? vad har de lekt för lekar? eller vad. Hjälmar..?
jobbigt nr amn te sett nåt o missat så mkt

Men är han så avvisande borde hon ju bara NU INSE O FATTA!!? eller

han är inte intresserad och kommer aldrig bli..
han känns mer suge på Tanja...verkar flera här i tråden tycka....
Han ville väl inte tvingas vara nära Madde i tio minuter. Vet inte varifrån hjälmarna kom men det var Ojudith som tjatade som fan på alla att ha på sig dem.

Nej, han har absolut inget intresse. Enda gången han gör minsta närmande är när det framgår att tittarna gillar deras lilla kärlekshistoria.
2021-05-01, 22:21
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Glöm inte mig. Allt jag behöver är fem minuter med Madde för att visa henne att Adrian är gay.

Självklart, förhoppningsvis hittar hon sedan adrian på utegården med en hushållsost mellan skinkorna medan ditt budskap sjunker in i hennes tankar
2021-05-01, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag vet, jag såg det och tänkte:

HELVETTE, nu släcker dom ner huset som jag skrev!

När det var tidsmaskinstema och dom låg i sängarna och sov och det var stenåldern eller nåt sånt så skrev jag här att dom iaf borde köra hög volym med ljud som kom från djur, åska, vattenfall och andra ljud från "naturen" som kan ha funnits då. Efter 5-10 min började dom spela upp ljud från djur, åska och regn... Jag tog åt mig äran även fast jag vet att det inte hade ett skit med vad jag skrev här utan att det bara var ett lyckligt sammanträffande 😁
Ibland undrar jag om de inte läser här och tar idéerna direkt. För någon månad sedan skrev Congris flera saker som hände inom en timme. 🤷‍♀️
2021-05-01, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Mycket bra idé. Eller bara random nominera folk, till exempel: "Adrian! Du är så tråkig att du sitter löst denna vecka." eller "Nardos, du gapar så mycket att tittarna nominerat dig två veckor framåt"
Eller min favorit: "Adrian, tittarna har skickat in ett kilo ust till dig. Finns att hämta i slussen." sedan låser de in honom i slussen 24 timmar utan någonting annat än en tom fågelbur.

MVH/Gnomegirl.

Hahahaha.
”....finns att hämta i slussen”

UUUST
2021-05-01, 22:24
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag vet! Släpp in Greta Thunberg i huset och låt henne skälla ut dom efter noter i en timme.
Därefter skall de tvingas se filmen om Greta två gånger på raken.
Jag skulle vilja se deras miner då.

MVH/Gnomegirl.

Dom skulle hylla henne, sen skulle dom gå ut och röka på gården.....
Som Jasmine ( mfl ) i förra säsongen, hyllade Greta som fan, sen rökte hon som fan på det....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in