Citat:
Ursprungligen postat av
Buschock
Offtopic lillaflippen... skönt att du tog dig tid att vända blicken mot några av de saker som kan vara grunden till de olika reaktioner och bedömningar som kommer upp här på tråden. Det var befrande att läsa

Jo men det är verkligen så. Desstu mer jag har tänkt på detta kan jag verkligen börja se varför jag gillar en del personer mer än att bara tänka "den är snäll".
Tex så vet jag efter fundering (och när jag kom på det var det helt solklart) tex vem AD påminner mig om och vem Simon påminner mig om. Även Nardos. Och det ger mig också lite av ett annat perspektiv till varför jag tycker som jag gör om tex dessa tre. Det betyder inte att jag ändrar min åsikt om dom för det, för jag känner det jag gör och ser det jag ser, men dom påminner på gott och ont om personer jag haft/har i min närhet.
Nåja, Nardos är den enda som är på partyhumör nu. Synd hon inte kunde sänka sin volym lite och att andra inte hakar på. Men dom verkar ha slut på alkohol.
En sak jag tänkt på, är att det ofta blir "bråk" om vilken alkohol dom vill ha. Ibland kommer det in mycket öl men några få cider och då vill alla ha cider och några dricker inte öl. Kunde dom inte ha varje måndag att dom får fylla i på en enkel lista vad för typ av alkohol som vill ha den veckan. Tex bara kryssa i för öl, vitt vin, rött vin, bubbel, cider. Sedan när hinken kommer in så sitter det en lapp i med listan för vad folk önskat sig. Sen kanske det inte alltid blir exakt, men ändå.