2021-05-01, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Jag kan bara inte förstå vad han håller på med!
Madde är ju skitvacker inside and out. Är det fokuset på vinsten som blockar honom och han tror ett förhållande försvårar hans val vid nomineringar mm??? Eller är han bara autist/homosexuellt/extremt mentalt förstörd från tidigare förhållande???

Fattar honom inte!

Skitvacker inside out? Ärligt hon ser ut som girl next door, hon är trög så inåt helvete en vacker människa inside out är topnotch och jävligt smart 😘 Kan ge henne att hon är snäll that’s it.
2021-05-01, 21:49
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
.

Så det innebär att han har ett intresse? Seriöst han vill inte sova med henne, han lägger sig aldrig nära henne, han undviker henne vilket är tydligt, Madde däremot lägger sig nära följer efter han frågar om han vill sov med henne etc etc . Hon är trög och blåst. Du menar att Adrian måste spel it out för att hon ska fatta??

Jag menar att när han märker att hon inte fattar av hans signaler så ska han inte säga att han kan dejta henne på utsidan utan istället säga "jag finner inget annat intresse av dig än som vän. Jag känner inte att vi har klickat på det sättet som skulle kunna leda till något".
2021-05-01, 21:52
Medlem
Ridnes avatar
Alltså... BB-produktionen PLÅGAR oss verkligen hårt.
Nu ska DC vara på när Madde fortsätter att älta Adrian med Simon...
Jag ORKAR inte höra om Adrian mer alltså. Snälla gode BB-Gud låt Möss-tönten åka UT på Måndag. Det är så tråkigt.
Medlem
Flor-Idas avatar
Hur bestämdes det vilka som skulle bli poliser resp. tjuvar?

Hade velat se Adrian i en fångdräkt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hur bestämdes det vilka som skulle bli poliser resp. tjuvar?

Hade velat se Adrian i en fångdräkt.

Dom fick välja själv
2021-05-01, 21:53
Medlem
Är det någon som vet hur länge Madde varit singel
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Pedram och Dompa sitter säger att dom är Bandidos och fuck aina..
Sen nojade Dompa att dom kanske får problem me snuten när dom kommer ut
Pedram "asså jag skojade bara, jag älskar polisen"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Grodan är närmare än vad man kan tro.. man kan nästan höra hans kvackande om det inte vore för Oljudiths höga stämma..
Kvack kvack! 🐸🐸🐸
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
.

Så det innebär att han har ett intresse? Seriöst han vill inte sova med henne, han lägger sig aldrig nära henne, han undviker henne vilket är tydligt, Madde däremot lägger sig nära följer efter han frågar om han vill sov med henne etc etc . Hon är trög och blåst. Du menar att Adrian måste spel it out för att hon ska fatta??

Om hon nu är det, är det inte schysstare av Adrian att bara säga det då?? Jag är ej intresserad, tyvärr.
Sen är de klart? Är inte svårare än så. Det tar 2 sekunder.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag menar att när han märker att hon inte fattar av hans signaler så ska han inte säga att han kan dejta henne på utsidan utan istället säga "jag finner inget annat intresse av dig än som vän. Jag känner inte att vi har klickat på det sättet som skulle kunna leda till något".

Då är frågan vilka människor klarar av att säga det i någons ansikte precis just detta? Adrian är inte den typen han är livrädd för att såra.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Är det någon som vet hur länge Madde varit singel

Har du bevis på det
2021-05-01, 21:54
Medlem
hittanemoos avatar
Simon är iofs den enda som ger Madde rimliga råd. Utan att säga negativa saker om Adrian.

Dompa och Emelie borde avgå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in