2021-05-01, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Se intervjun. Inga detaljer kring eventuella fångster av falska röstsedlar (eller ej) presenteras innan auditen är färdig.
Ja spännande

Eller inte ha ha
2021-05-01, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Du sa att det aldrig har hänt. Jag googlade enkelt fram lite exempel. Men du tänker fortfarande att det inte har hänt? Och jag har förklarat för dig att det inte gjordes någon paus, så jag förstår inte varför du så desperat fortsätter att hävda det
Det har fortfarande aldrig hänt och dina länkar visar bara hur desperat du är i dina försök att mörklägga verkligheten.

Jag satt som sagt själv och såg/hörde LIVE att dom stängde ner rösträkningen. Sen att några fortsatte, UTAN observatörer, är bara till nackdel för den som påstår att det inte stängdes ner.

Det fortsattes räkna, utan observatörer.
2021-05-01, 21:06
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
För att verkligen betona detta med emfas så har vi ju tusentals militärer utposterade
i Washington för att verka som en buffert mellan folket och den sittande presidenten.
Det som verkar så självklart och så okontroversiellt samt folkligt förankrat måste
vaktas med en aldrig tidigare skådad militär närvaro.
Kan det månne hänga ihop med att aldrig tidigare har en förlorande kandidat uppviglat sina följare att inte acceptera valresultatet? Bara en tanke.

Dit argument är att Biden saknar legitimitet eftersom tillräckligt många hotar honom?
Fräscht.
2021-05-01, 21:17
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Det har fortfarande aldrig hänt och dina länkar visar bara hur desperat du är i dina försök att mörklägga verkligheten.

Jag satt som sagt själv och såg/hörde LIVE att dom stängde ner rösträkningen. Sen att några fortsatte, UTAN observatörer, är bara till nackdel för den som påstår att det inte stängdes ner.

Det fortsattes räkna, utan observatörer.

Och var hörde du det LIVE? Kan du länka till rapporteringarna? Eller berätta på ett ungefär vilken tid allt stängdes ner i svingstaterna.
2021-05-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Kan det månne hänga ihop med att aldrig tidigare har en förlorande kandidat uppviglat sina följare att inte acceptera valresultatet? Bara en tanke.

Dit argument är att Biden saknar legitimitet eftersom tillräckligt många hotar honom?
Fräscht.

Så hotad så han behöver en hel arme till försvar?

Alla presidenter är hotade på något vis hela tiden. Det följer med jobbet. Detta är något annat. Något som såna som du borde fundera över vad det egentligen handlar om. Det är någonting som inte stämmer här. Konservativa republikaner är inte våldsamma. Dom är mestadels troende kristna och tror på fredliga demonstrationer/rallys (dom har haft 100-tals innan med 50-100 tusen människor som samlats) och det har aldrig varit våldsamt.

Och dom har fortfarande inte hittat ett enda bevis för att det som hände i capitolium var republikanska väljare som satte igång, Trump bad dessutom sina väljare att "lugnt och fredligt" marschera upp till Capitolium, det finns inspelat på band så det kan du inte förneka.

Däremot finns det mycket som pekar på att det var Antifa och BLM som låg bakom och "triggade" en redan upphetsad situation och att Pelosi kände till hoten (som uttalats innan av just Antifa) men valde att ignorera.

Det är mycket i den här historien som inte stämmer. Det ska nog också utredas. Vi måste först komma tillrätta med valfusket och sektliknande demokratiska falanger som försöker förvränga bilden av verkligheten.

Vakna upp nu, innan det är försent. Annars får ni stå där med skägget i brevlådan och skämmas.
2021-05-01, 21:26
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Se intervjun. Inga detaljer kring eventuella fångster av falska röstsedlar (eller ej) presenteras innan auditen är färdig.

Normalt så ges en daglig rapport om antalen, Vad döljer de?

2021-05-01, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Och var hörde du det LIVE? Kan du länka till rapporteringarna? Eller berätta på ett ungefär vilken tid allt stängdes ner i svingstaterna.

Vet du vad, jag har inte tid att leta efter "bevis" just nu. För mig räcker det att jag vet att du vet att det var precis vad som hände. Du var här inne diskuterade du med redan då. Så DU VET också.

Att du fortsätter att sprida lögner och upprepar dom, gör dom inte mer sanna. Bara så du förstår hur avslöjad du är.
2021-05-01, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Normalt så ges en daglig rapport om antalen, Vad döljer de?

Vad skulle kunna döljas menar du?
2021-05-01, 21:38
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Vad skulle kunna döljas menar du?

Varför inte låta folket VETA hur mycket fusk se har hittat varje dag, hur många korrekta röster och på vilken kandidat, som man gör vid en revision? Varför vill de dölja detta är det för att fixa till så siffrorna blir som de vill? Är det för att de som räknar inte kan vittna om alla dagar och då inte vet totalen MEN vet enskilda dagars siffror?

VAD DÖLJER DE?

2021-05-01, 21:41
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Vet du vad, jag har inte tid att leta efter "bevis" just nu. För mig räcker det att jag vet att du vet att det var precis vad som hände. Du var här inne diskuterade du med redan då. Så DU VET också.

Att du fortsätter att sprida lögner och upprepar dom, gör dom inte mer sanna. Bara så du förstår hur avslöjad du är.

Det bästa är om man hittar någon video från Rudy Giuliani med förklarande undertexter. Det som är mest överraskande är varför inte videosarna visades för domarna i domstolarna. Hade Rudy gjort det hade allt varit klart nu. Vi kommer att få vänta 7 år innan allt är kontrollerat om Sushi Ninjas inte ökar tempot.

Stop the valfusket

Mike Pensé
Senast redigerad av DonaldTrummp 2021-05-01 kl. 21:51.
2021-05-01, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Varför inte låta folket VETA hur mycket fusk se har hittat varje dag, hur många korrekta röster och på vilken kandidat, som man gör vid en revision? Varför vill de dölja detta är det för att fixa till så siffrorna blir som de vill? Är det för att de som räknar inte kan vittna om alla dagar och då inte vet totalen MEN vet enskilda dagars siffror?

VAD DÖLJER DE?

Är du orolig? Stackars dig, men i kontraktet har dom bestämt att inte redovisa något förrens allt är klart. Är förklarat i artikeln som Nixter länkade till. Läs den så kan du sova i natt.

Och en demokratisk domare överser allt (dom lär ju vara omutbara) så du kan vara helt lugn.
Senast redigerad av vinkelhak 2021-05-01 kl. 21:55.
2021-05-01, 22:02
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Är du orolig? Stackars dig, men i kontraktet har dom bestämt att inte redovisa något förrens allt är klart. Är förklarat i artikeln som Nixter länkade till. Läs den så kan du sova i natt.

Och en demokratisk domare överser allt (dom lär ju vara omutbara) så du kan vara helt lugn.

De har bestämt? Vilka?

Varför är de rädda för en daglig rapport?

Vad mer döljer de?

100% transparens

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in