2021-05-01, 20:31
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja äntligen!! Dompa håller ju med att han är konstig. Det kanske ser ut som ngt löjligt men det handlar ju om Adrians beteende jämt
Sa inte Dompa att Adrian var en fjolla? 😁
2021-05-01, 20:31
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Madde borde fattat nu att AD inte vill ha något med henne

Hon köper allt och ser helt borta ut i blicken när hon svävar på de rosa molnen och hon måste fatta.
2021-05-01, 20:32
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
På grund av vad menar du?

Har du ens kollat på samma program här
Medlem
Allt handlar väll om att Madde inte kan läsa av Adrian och att han egentligen har noll intresse för henne. Tillomed Simon har mer intresse för henne än Adrian
Medlem
Har Emelie insett att Madde är populär på utsidan och försöker själv att skapa en situation där hon kan stå upp för Madde bara för att få hennes röster?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Nu ska Adrian börja MUCKA med Emelie oxå så hon ska börja balla ur , undra om han våga sig på dompa
Aldrig att han vågar sig på dompa eller ngn kille där inne eller Judith!! Och han vill hela tiden framställa Simon och emelie dåligt men hoppas verkligen alla som tittar ser det!! Han är så falsk när han sitter där och snackar om familjen där o all skit
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag HATAR att Nardos skyddar Adrian i alla väder... Om hon inte var så jäkla kär i honom så hade hon antagligen sett igenom honom för den manipulerande skitstövel han är.

Hon har ju rätt! MADDE FATTAR INGET!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Kul att Adrian ej vågar säga emot Judith. Vidrigt att skylla allt på Emelie och alltid hetsa henne. Fjant som dessutom ej vågar ha på sig hjälmen med Madde. Han bjuder aldrig på sig själv.

Han är en psykopat och nu har hon fått hans onda öga, det släpper aldrig. Han kommer inte missa ett tillfälle att nypa henne.

Undrar vad Adrian sa igår för att programmera Nardos till att bli hans lilla försvarsadvokat.
2021-05-01, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Sa inte Dompa att Adrian var en fjolla? 😁
Jo och han höll med Emelie om att Adrians beteende är konstigt mot Madde
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Mään jauu scheemta juu bauuraa allla ää sååu keeeensliaaa heeäla teeeden jauu äää sarkaaateesk

Alla äää dueemma ei hueevät ueetom jauu
Förlåt mig igen Moder för mitt påhopp. Har svårt att förstå din "möööörka, saaaurkastiska huuuumor".

Verkar som Adrian är the grej of the day i huset ikväll'?

Kul anekdot: Jag är nyss hemkommen från ustens hemstad. Tror eventuellt mina chanser hos Madde har ökat nu. Ja. Jag tar till mig nya dialekter väldigt lätt så nu låter jag som Adrian!
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Det är svårt inför måndag.
Emelie sitter säkert hur som helst.

Jag vill ha ut Dompa, för han drar ner Emelie. Hon behöver mer tid utan honom.
Jag vill ha ut förhuden, för han drar ner Madde. Hon behöver mer tid utan honom så hon kan få blomma ut i huset.
Tycker iofs att förhuden är mer värd att vara kvar än Dompa.
Men jag vill mer se Madde vara sig själv.

Så hoppas nog förhuden åker.

Han drar ju snarare upp henne. Hela jävla tiden försöker han spräcka hennes negativitetsbubbla.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Nu ska Nardos sitta och försvara den trötta möss-papegojknullaren

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in