2021-05-01, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Hur många gånger har hon inte duckat och vägrat prata om just det?😘😉
Samtidigt har hon tusen gånger salt att hon är oskuld och då blir väl folk extra nyfikna. 🙌 Vi vet väl typ inget om Mössans sexliv heller tänker jag. Men en vuxen kvinna som gång på gång pratar om killar hon dejtat mm men ändå hävdar att hon är oskuld.
2021-05-01, 20:11
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vet inte. Helt plötsligt var de på och de ska ha dem på en timme. 🤷‍♀️

Haha jag missade också varför dom sitter ihop?! Nån måste ju ha hört/sett varför?
2021-05-01, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Konstigt att Emelie blev så kåt i huset som hon sa var för att det var under ägglossning då haha

Kan ju ev. vara minipiller som inte verkar på ägglossningen likadant som kombinerade p-piller. Alternativt att hon inte tagit dem innan hon gick in i huset eller missat att ta dem under en tid.
2021-05-01, 20:12
Medlem
You know it gonna be a bra festkväll in Big Brother when the förfest bjur på purkbutt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Exakt! Det skjuts för lite skulle jag säga!

Varför sitter Juddan och Pedram ihop?
Hade inte gjort så mycket om polisen blev lite som poliserna i Rios favelor var. Lite rensning av dessa vidriga brottslingar vore toppen. Istället råkar de skjuta ihjäl en utvecklingsstörd...

När övriga gick till slussen passade Dompa på att svepa en cider. Hoppas han blir riktigt full idag!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha ;D Nej.. jag tror det var runt då det tog slut med hans tjej, det är väl det värsta som hänt i hans liv. Konstigt att någon ens orkat vara tillsammans med fjanten. Kan inte se honom i ett förhållande av någon anledning..

Hihi, jag ser framför mig hur det gick till:
De ligger och myser i sängen och flickvännen är kåt som fan och tänker att nu skall det äntligen ske.
Tidigare har han alltid somnat precis när det hettat till, då han varit uttröttad efter all gymmande och burkputtande.

Hon omfamnar honom och han lutar sig fram och viskar sexigt i hennes öra: "Jau ei lide kissenödig".
Därefter stiger han upp och låser in sig på toan i 45 minuter.
När han äntligen kommer ut går han inte till sovrummet, utan till köket.
Hon hör hur kylskåpsdörren öppnas och hur han ropar: "Haur vi ingen ust himma?"

Där brast det och hon kastade ut honom, och jag klandrar henne inte.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja stenkastning ,kränkningar och bara att begå brott är osmakligt och man tål inte att någon säger vad man ska göra för man vill göra sin grej utan att behöva jobba och därför hatar man polisen!

och sen pratas det inte hur många som blir dödade eller skadade i tjänsten!!!!!!!!!!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Japp! Och det ska fan inte vara gummikulor!

Nope, gärna dumdum kulor!

Fan myglar-Adrian fuskar och böjer handleden!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
10000 %

Den är köpt nyligt.
Han var tyst blyg drack aldrig.
Nu är han väldigt social lekfull pratsam.
Vem vill öppna sina känslor i tv ? Dom som gör det är vana från sina olika kanaler osv
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej nej nej. Det var att när han vaknade på morgonen och skulle äta sina 19 rostmackor med smör och ost så var usten slut. Hans Eksjö mamma hade glömt att fylla på det enorma lagret av ost de har hemma.

Bra kvalitet på dräkterna, polis-lappen på ryggen på Simons tröja har redan lossnat.
Hahaha!😂
2021-05-01, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha jag missade också varför dom sitter ihop?! Nån måste ju ha hört/sett varför?
De ville testa det barra, som jag förstod det som.
2021-05-01, 20:13
Medlem
Varför låter Simon efter varje klunk han tar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in