2021-05-01, 19:16
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Intressant hur tjejerna fixade harakirin betydligt bättre än Pedram

Jag kan inte se hur någon av tjejerna ligger halvt döende under en filt, skakandes och halvt gråtandes.. med mordisk blick.
Visst Juddan låter lite som en finlandsbåt-whisky-kärring men hon sitter ändå upp och kan konversera.

(Fun fact: var nära på att publicera detta inlägg i en populär ganska allvarlig brotts-tråd stelt. Hann upptäckta det i sista sekunden)
Senast redigerad av DEMONOMICON 2021-05-01 kl. 19:20.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD står ju på standby hela tiden och han ska inte stanna bara för att han "kanske" skulle kunna få en grej med Madde. Han har ju redan bekräftat att det inte är något så de tittarna som fortfarande tror på ett Romeo och Julia drama lär nog bli besvikna!

Jag vill absolut inte se nån romans dem emellan. Vill inte aktivt ha kvar Adrian heller, han tillför inget speciellt men han är lite rolig att han frågar ut övriga så mycket, jag har fått veta mycket på så sätt. 😁

Adrian är den jag tycker minst illa om. Antar att Fjompa hade varit underhållande om han inte satt i hop med norra Europas suraste bitch. Jag gillade honom i början men det har gått över med råge.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hon har en sån järnvilja och tro på sig själv och hon hade nog kunnat gå ännu längre. Hon är grym!

Det händer ingenting!
Det enda som händer är stycken vidrig Mössa sitter och kastar runt på en snusdosa. Helgalen beteende!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Samarin är bot för "när du fått för mycket av det goda" inte om du har ätit frätande saker som de här gjort. Krävs lite potentare saker typ Rennie, det bästa som finns i receptfri väg.

Aha! Tack för tipset om Rennie för bland vill man ju käka lite hetare mat och då är det smart att ha sånt hemma i förebyggande syfte.
2021-05-01, 19:17
Medlem
Jag skiter i hur starka de där korvarna är! T ex Nardos hade aldrig ätit en harakrir korv utan hon har bara den bilden pedram gett och det är att han dör typ. Ändå attackera hon korven och åt den på några sekunder! Ett annat exempel är Tanja i miltärveckan när de skulle gå med väskorna, fan vilken mentalitet man måste ha för att klara det! Inse bara att det är TJEJERNAS ÅR. Killarna är små pussys
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwEaXe
100% alla röster på dompa, klarar längre inte av att titta på en staty som ibland byter skepnad till robot! Mössis får åka hem och snutta på sissis patte❤️

han ska till morsan, som laggar matt, städar och tvättar åt honom

säkert därför blev han dumpad, vilken tjej orkar med en sån mansgris, mammas lite pojke
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Intressant hur tjejerna fixade harakirin betydligt bättre än Pedram

Jag kan inte se hur någon av tjejerna ligger halvt döende under en filt, skakandes och halvt gråtandes.. med mordisk blick.
Visst Juddan låter lite som en finlandsbåt-whisky-kärring men hon sitter ändå upp och kan konversera.

(Fun fact: var nära på att publicera detta inlägg i en populär ganska allvarligt brotts-tråd stelt. Hann upptäckta det i sista sekunden)
😂😂
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Jo hon ger nog gärna bort lite käk och lurar naiva individer som dig att hjälpa henne vinna en miljon i slutet. Googla henne och hur hon var i PH, jag har svårt att se dig säga "Tanjs är en fin människa igen". Fast man vet aldrig.

Såg du hela den säsongen eller? Tanja är absolut en fin människa, du får nog hitta något annat än PH om du ska sänka henne.
2021-05-01, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
LUNDS studentkör!? Har dom samma talfel som mössan måntro?

"Nu ska vi sjunga blåsippur"

Faktiskt inte! Det låter underbart de måste vara inflyttade.
2021-05-01, 19:19
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Jo hon ger nog gärna bort lite käk och lurar naiva individer som dig att hjälpa henne vinna en miljon i slutet. Googla henne och hur hon var i PH, jag har svårt att se dig säga "Tanjs är en fin människa igen". Fast man vet aldrig.

Tanja är den finaste människa!!!!!!!!!!!!!
2021-05-01, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Jag skiter i hur starka de där korvarna är! T ex Nardos hade aldrig ätit en harakrir korv utan hon har bara den bilden pedram gett och det är att han dör typ. Ändå attackera hon korven och åt den på några sekunder! Ett annat exempel är Tanja i miltärveckan när de skulle gå med väskorna, fan vilken mentalitet man måste ha för att klara det! Inse bara att det är TJEJERNAS ÅR. Killarna är små pussys

💪🏻 💪🏻💪🏻
2021-05-01, 19:22
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Exakt.. Han sade i sitt tal att han KOMMER att utvecklas.. Han har varit därinne i två månader och allt vi vet är att han har en systerdotter, att han gillar att stoppa pitten i sin papegojbur och att han spelat fotboll. Han bjuder inte på sig själv.. bråkar inte, skriker inte, hånglar inte, skämtar inte, berättar inte om sig själv. Han bara existerar. Och äter. Och manipulerar.

och skiter ganska länge...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in