Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Du har alltid så mycket bättre förslag än produktion, Flippis

Ja, själv tycker jag inte det är kul att titta på när folk fysiskt lider. Joel sade att han BLÖDDE och Simon sa "ja jag med" sist.. Stark mat är det bara vissa som klarar av och inget jag tycker att man ska tvinga i folk som underhållning. Det är bara sjukt. Och det tycker jag även om det gäller att Adrian ska trycka i sig en :P
Ja men Harakiri korven var kul typ första gången. Men känns så tråkigt och fattigt med samma straff hela tiden. Sen kan jag tycka att det är lite kul också om produktionen inte alltid avslöjar vad straffet är innan tävling. Dels blir det nerver på ett annat sätt för dom. Är det värt att kämpa eller ej? Vad kan straffet vara?
Sen kan ju ett straff vara jobbigt, annars är det ju inte ett straff, men det är ju roligare med ett straff som dom samtidigt kan garva åt fast det är jobbigt. Det kunde även ha varit att ha boxningshandskar på sig ett helt dygn. Kul ikväll när dom festar och ska dricka. När dom ska borsta tänderna, klä av och på sig och äta. (undantaget kan väl vara om man går på toa och har skitit och behöver torka sig). Det är jobbigt, ska man försöka käka själv eller bli matad? Osv osv.
Jobbigt men samtidigt tror jag alla hade garvat åt det. Eller nåt annat. Men korven blir ju bara att dom får ont, är inte med på festen och då blir det även tråkigt för dom andra som festar.