2021-05-01, 18:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Resultat från mammaknullargruppen

Emelie 280
Adrian 188
Dennis 169
Jämnt bögskägg!
2021-05-01, 18:27
Medlem
lillaflippens avatar
Ska dom få straff eller hur blev det?
2021-05-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jämnt bögskägg!
Du skriver mycket bög i dina inlägg. Tror du är bög
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Vi måste alla komma överrens om att få ut adrian nu!!!

RÖSTA PÅ DENNIS
👍👍👍👍Flashback eniga 👍👍👍👍👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Det är så nära mellan dompa och Adrian så nu måste vi få ut Adrian!!! Fyfan vad gött så peddot nästa vecka

Power of the people 1 maj!
2021-05-01, 18:29
Bannlyst
Madde är på bra humör för fågelknullaren gett henne lite uppmärksamhet.
Han utnyttjar henne bara för att vinna röster inför måndagen.
2021-05-01, 18:32
Medlem
Ridnes avatar
Om de hade någon sorts rättvisekänsla så hade de lagt sig i tävlingen så de som INTE fick McDonalds eftersom de fick sin mat snodd av dem förra gången fick äta det ikväll.. Men neeeeej då. Lika ego som vanligt..
Dock hoppas jag att alla får hamburgare och ingen får harakiri för det är sadism. Inte ett dugg roligt.
Hela denna tävling från början till slut är bara ännu ett led i produktionens hatkampanj mot Simon. Hade inte Tanja & Adrian snott donkenpåsen och Simon blivit ledsen så hade de inte haft den här tävlingen idag. Dessutom vet de att Simon mådde extremt dåligt sist av nöten. Fattar inte hur tv4 kommer undan med dessa ständiga bestraffningar mot enskild deltagare. De vill få honom att må dåligt och flippa för att Nardos ska framstå i bättre dager. Helst vill de nog kasta ut honom.
2021-05-01, 18:32
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fräscht att mansplaina mens/PMS för en kvinna, gudfadern. Där har du minsann inte så bra värderingar!

Jag får kommentera lika mycket som alla andra, är trött på att män ska använda PMS emot kvinnor med nedvärderande underton när de (ni) inte har en aning om hur det är att leva med. Det är du som sköter stigmatiseringen genom att på en gång anta att Judith har mens för att hon visar andra känslor än hon vanligtvis gör, och att det skulle vara något fult och fel.

Nedvärderande??? Gång på gång är du på riktigt eller? Jag nämde det EN gång och du tolkar allt som du själv önskar. Du accepterar bara din egen syn på saker och ting, du dömer ut andra här i tråden för att vara ditten och datten men hur är du själv? Skulle aldrig nedvärdera kvinnan och då finns det betydligt fler magstarka inlägg här och förnedrande skit som jag sett flera gånger men dessa upprör inte dig?

Nej precis för nu var det jag som nämde att jag trodde att Judith "SOM HON SJÄLV BERÄTTAT OCH INTE SKÄMS FÖR! att hon blir jävligt förändrad när hennes period är igång. Du vill bara hitta och söka fel på mig och när du gör det så blir din lycka total. Vad är du för en människa egentligen? Alla kan inte tycka och tänka som du. Jag är helt lugn med att du inte gillar vad jag skriver och jag respekterar det.

Tycker du själv att du visar folk här i tråden respekt? Du kanske ska rannsaka dig själv lite också hur du tilltalar andra? Du har ett spydigt och drygt sätt och skapar detta för att du inte tål mig och då känns det bättre för dig. Jag tycker du ska reflektera över ditt eget beteende. Vi förstår inte varandra och det är lugnt men man kan respektera varandra för det. Jag har inga fördomar om Kvinnan ö.ht och jag tycker det är konstigt hur du kan göra detta till något det inte är!!!
2021-05-01, 18:35
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Resultat från mammaknullargruppen

Emelie 280
Adrian 188
Dennis 169
Jag har röstat på Emelie
Klarar hon sig så är det fint
För Maddes skull tror jag det är bäst att AD åker ut
Han har NOLLintresse för henne och det har vi sett som tittar 24/7 Bara lögner från AD:s sida men Maddes fans är tyvärr för naiva att förstå

Åker Dennis ut så är Emelie mer fri från detta OKOch kan vara mer med dem andra
2021-05-01, 18:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Dompa blir kvar stenklart 👍hur fan vill man ha kvar tråkmössan 4 röster dompan

Enligt Facebook så är det jämnt mellan Dompa och Adrian..Hur är det MÖJLIGT?! Jag fattar verkligen inte hur Adrian kan ha ett enda fan. Dompa måste bli kvar och torrbollen måste UUUUUT!
2021-05-01, 18:37
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Du har alltid så mycket bättre förslag än produktion, Flippis Ja, själv tycker jag inte det är kul att titta på när folk fysiskt lider. Joel sade att han BLÖDDE och Simon sa "ja jag med" sist.. Stark mat är det bara vissa som klarar av och inget jag tycker att man ska tvinga i folk som underhållning. Det är bara sjukt. Och det tycker jag även om det gäller att Adrian ska trycka i sig en :P

Ja men Harakiri korven var kul typ första gången. Men känns så tråkigt och fattigt med samma straff hela tiden. Sen kan jag tycka att det är lite kul också om produktionen inte alltid avslöjar vad straffet är innan tävling. Dels blir det nerver på ett annat sätt för dom. Är det värt att kämpa eller ej? Vad kan straffet vara?

Sen kan ju ett straff vara jobbigt, annars är det ju inte ett straff, men det är ju roligare med ett straff som dom samtidigt kan garva åt fast det är jobbigt. Det kunde även ha varit att ha boxningshandskar på sig ett helt dygn. Kul ikväll när dom festar och ska dricka. När dom ska borsta tänderna, klä av och på sig och äta. (undantaget kan väl vara om man går på toa och har skitit och behöver torka sig). Det är jobbigt, ska man försöka käka själv eller bli matad? Osv osv.

Jobbigt men samtidigt tror jag alla hade garvat åt det. Eller nåt annat. Men korven blir ju bara att dom får ont, är inte med på festen och då blir det även tråkigt för dom andra som festar.
2021-05-01, 18:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
BB-produktionen tyckte inte att det räckte med att förnedra honom och Pedram och frysa ut dem från valborgsfirande. Nu ska de förnedra honom lite till med att tvinga i honom harakiri när han har IBS.
Jag blir fan äcklad av årets produktion. Sadister som bestraffar och favoriserar hur de vill! De ska vara neutrala.

Det är INTE okej! Så tröttsamt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in