2021-05-01, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
IN OCH RÖSTA PÅ ADRIAN
På att få käka harakirikorv eller?
2021-05-01, 18:18
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har ni tänkt på att det ofta är AD påtalar någon negativ egenskap någon har men försöker linda in det i något positivt?

Som nyss tex när han säger till judith

"det är så himla kul när du blir så hetsig och arg när ni diskuterar" (något sånt sa han)

Han påtalar en negativ egenskap någon har men skrattar och säger ofta "det är så himla kuuul"

För mig blir det som att han vill pika någon, få den personen och känna sig lite dålig men sen lyfter han det samtidigt som att han tycker det är kul så ingen kan anklaga honom för att vara taskig. Samt att han "uppmuntrar" ju det beteendet lite, kanske för att dom ska fortsätta och se dåliga ut.

Jag hör detta ofta från honom, någon annan som märkt det?

Tack! Nej du är inte ensam, jag reagerar ofta på det. Han nyper till folk men avslutar med en positiv knorr så de inte riktigt fattar. Utstuderat och manipulativt klassisk psykopat. Han MÅSTE åka hem på måndag!
2021-05-01, 18:20
Avstängd
13 röster på dompa. mössan skall ut.
2021-05-01, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fräscht att mansplaina mens/PMS för en kvinna, gudfadern. Där har du minsann inte så bra värderingar!

Jag får kommentera lika mycket som alla andra, är trött på att män ska använda PMS emot kvinnor med nedvärderande underton när de (ni) inte har en aning om hur det är att leva med. Det är du som sköter stigmatiseringen genom att på en gång anta att Judith har mens för att hon visar andra känslor än hon vanligtvis gör, och att det skulle vara något fult och fel.

👍
2021-05-01, 18:22
Bannlyst
Resultat från mammaknullargruppen

Emelie 280
Adrian 188
Dennis 169
2021-05-01, 18:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Exakt. Dessutom, tycker jag Harakiri straffen börjar bli tråkigt. Kunde ha varit att dom bara fick veta att förlorande laget får ett straff men inte vad. Sedan hade man kunnat göra nåt jobbigt men ändå roligt straff. Om dom är tex fem i det förlorande laget så ska dom få fem "straff" som dom får själva fördela mellan sig. En kan vara att ha en jättedräkt på sig i ett dygn, tex som reaktionsmonstret. En kan vara att den personen bara får gå baklänges ett dygn. Osv osv.

Eller att alla får ha på sig såna likadana jättedräkter på sig i ett dygn. Kan ju vara kul när dom inte ser vem som är vem, speciellt ikväll på festen samt det är svårt att höra vad dom säger och att det nog är ganska jobbigt att ha på sig en sådan i ett dygn.

Eller något helt annat straff. Men just Harakiri börjar kännas uttjatat och som att produktionen bara är fantasilösa och vill bli av med korvarna dom har kvar.

Du har alltid så mycket bättre förslag än produktion, Flippis Ja, själv tycker jag inte det är kul att titta på när folk fysiskt lider. Joel sade att han BLÖDDE och Simon sa "ja jag med" sist.. Stark mat är det bara vissa som klarar av och inget jag tycker att man ska tvinga i folk som underhållning. Det är bara sjukt. Och det tycker jag även om det gäller att Adrian ska trycka i sig en :P
2021-05-01, 18:24
Medlem
Conny63s avatar
Dompa blir kvar stenklart 👍hur fan vill man ha kvar tråkmössan 4 röster dompan
Senast redigerad av Conny63 2021-05-01 kl. 18:27.
2021-05-01, 18:25
Medlem
htsolna08s avatar
Vi måste alla komma överrens om att få ut adrian nu!!!

RÖSTA PÅ DENNIS
Avstängd
Niggervrål skicka henne till skansen
Medlem
Från förra veckan har jag lärt mig att vänta med röstandet till måndagen. Man vet aldrig vad som händer.

Har siktet inställt på att rädda kvar Dompa. Min röst är en prutt i kosmos, men det är alltid något.
2021-05-01, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Mergim stick och brinn din bögfan, adrian kommer inte att hänga med dig ändå.
Det enda du kan är att säga fula ord. Skrattade åt dig när du hämtade Julias studentskylt förra säsongen. Du hatade verkligen Julia men du hämtade upp skylten. Din nolla
2021-05-01, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Resultat från mammaknullargruppen

Emelie 280
Adrian 188
Dennis 169
Det är så nära mellan dompa och Adrian så nu måste vi få ut Adrian!!! Fyfan vad gött så peddot nästa vecka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in