Citat:
Ursprungligen postat av
OleStoltenberg
Tror heller det er en av de han kommuniserer med som skriver på samme måte som RU. Synes det er helt utenkelig at puddingen RU kan stå bak en så alvorlig sak som det vi her står over for. Virker mere som en likegyldig type fra dark web som samtidig er Bitcoin frelst.
Det er ikke sikkert han har utført selve handlingen, men han har skrevet trusselbrev og mailer (kanskje sammen med en annen ) og fått noen andre til å utføre handlingen.
RU er ekstremt opptatt av å bli rik og suksessfull. Mye pengeprat på han. Han fremstår ikke som veldig smart og jeg tror han kan være dum nok til å ha planlagt det. Han skriver en del om Norges rikeste på facebooksiden sin, så tydelig at han er opptatt av dette tema og undersøker hvem som er på en slik liste.
Jeg holder muligheten åpen for TEH og RU, men jeg tror mest på RU pluss en helt annen med samme interesse som RU. Jeg tror RU ville redde seg selv ut av alt skrytet han kom med da han trodde han skulle få til et samarbeid med TH, som ikke gikk slik han trodde.