2021-05-01, 13:21
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag gillar att testa olika länder mat men just det där brödet lockar inte. Googlade på injera och det verkar ju syfta på själva brödet. Så som Narcos tjatet om injera trodde jag att det var en hel rätt men så verkar det inte vara.

Så kul är det inte att kolla på Simon stå och elda. Byt kamera DC, det räcker nu!

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Detta är glasa och sköna Simon som man vill se <3. Inte de andra gnällspikarna som tycker det är jobbigt att behöva beställa take-away igen.

Han bara "Vad har jag gjort för att förtjäna det här?" I positiv bemärkelse.
Han är bättre på öl och musik än att grilla i alla fall.
Medlem
Jag har sett klippen på ADRIAN när han gång på gång triggar Simon att bli argare och argare när han förlorade mot Tanja .

Vilket svin han är usch han har verkligen sjunkit i mina ögon .

Nu när han äntligen hänger löst ska jag fan rösta utan han.

Emelie och dompa hänger alltid löst så dom kan man ta nästa vecka.

Men ADRIAN trött på den jävla människans falska spel. Försöker manipulera folk där inne mer mer igår med Nardos
2021-05-01, 13:22
Avstängd
Tanja Ingebretsen
2.75
Simon Ejdertoft
2.75
Nardos Alberto
3.50
2021-05-01, 13:23
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vågat uttalande när du vet exakt: noll om mig.

Fast det stämmer ju inte,"noll"? Du skrev en uppsats om dina mat kriterier i förra inlägget. Du påminner om en viss Mergim som är också lite kräsen och lättkränkt. Hmm.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Ja precis , jag vill fråga AD du säger handlingar säger mer än ord. Då menar du att du ej har nån intresse för madde.

tycker de är bättre att fråga "Är det taktiskt av dig att låta dina handlingar vara tvärtom dina ord till Madde?"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Tror det de flesta här menar att de saker han inte tycker om förknippas ofta med typiska vuxensmaker, det har inte med kräsenhet att göra. Men som sagt jag skulle tyckte det var barnsligt att träffa en man som har de matpreferenserna som han har. Att han sedan tar fem portioner utan att se till så att andra är mätta gör honom ännu mer omanlig och barnslig.

Han kanske inte har lärt dig det typiska svenska (ingen tar den sista biten"
Förstår fortfarande inte varför matpreferenser skulle ha någonting med mognad/icke-mognad att göra. Att det är "vuxensmaker" är någonting vi själva hittat på, det är ingenting biologiskt direkt, att du börjar gilla kaffe vid en viss ålder och gör du inte det ligger du efter i utvecklingen. Sedan är det sjukt löjligt att öht lägga sig i andras matpreferenser, och döma dem efter det.

Att Adrian är en uppenbar mansbebis är en helt annan diskussion, och onödig att beblanda med matvanor/-preferenser.
Medlem
Blaisens avatar
Sjukt, jag hör samma helikopter som Fjant-Pedram hör nu.

NEJ Simon, då smakar maten tändvätska! Blääh!
2021-05-01, 13:24
Medlem
Har Simon gasolgrill hemma att tändvätskan behöver antal minuter för kolen ska suga in den innan man tänder. Stå nu och spruta tändvätska för att kolen ska brinna och bli glöd.
2021-05-01, 13:25
Avstängd
[quote=Zingo2|75712650]
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Där tror vi lika.
Komiskt att oddsen ändrades till exakt så ish :P
2021-05-01, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Har Simon gasolgrill hemma att tändvätskan behöver antal minuter för kolen ska suga in den innan man tänder. Stå nu och spruta tändvätska för att kolen ska brinna och bli glöd.
Jag är inte superbra på att grilla men fattarvju att man inte håller på tusen liter tändvätska. Sant sätter på locket och drar i tändvätska genom ett hål i locket. Jag trodde faktiskt inte att de skulle grilla utan att han bara stod och lekte.
2021-05-01, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Förstår fortfarande inte varför matpreferenser skulle ha någonting med mognad/icke-mognad att göra. Att det är "vuxensmaker" är någonting vi själva hittat på, det är ingenting biologiskt direkt, att du börjar gilla kaffe vid en viss ålder och gör du inte det ligger du efter i utvecklingen. Sedan är det sjukt löjligt att öht lägga sig i andras matpreferenser, och döma dem efter det.

Att Adrian är en uppenbar mansbebis är en helt annan diskussion, och onödig att beblanda med matvanor/-preferenser.
Jag är ledsen men det här är fel. Man föds med färdiga smakpreferenser mot söta och milda smaker och ändring i smakpreferenser kan kopplas till utveckling.

Det finns mängder av forskning på det. Ett exempel: https://www.sciencedaily.com/releases/2014/03/140317174307.htm
Senast redigerad av gorbag 2021-05-01 kl. 13:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in