2021-05-01, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Kan någon med Instagram skicka en fråga till Emelie varför hon riggade tävlingen så Tanja vann över Simon? 😁

FYI, skiter fullständigt i hennes svar är ju Simons reaktion man vill se. 🙂

Det var inte Emelie beslut utan alla för att han blev ass sur och balla ur
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Håller inte med. Det har sällan med "barnslighet" att göra. Jag är sjukt kräsen med mat, men ingen skulle beskriva mig som barnslig. Jag har mina anledningar, precis som många andra. Sedan finns det såklart många som är "kräsna" för att de är curlade och alltid fått det de vill, som Adrian obvi är, men då är ju att vara kräsen med mat det absolut minsta problemet. Sedan förstår jag inte varför man ska störa sig på/döma vad andra äter och inte.

Tror det de flesta här menar att de saker han inte tycker om förknippas ofta med typiska vuxensmaker, det har inte med kräsenhet att göra. Men som sagt jag skulle tyckte det var barnsligt att träffa en man som har de matpreferenserna som han har. Att han sedan tar fem portioner utan att se till så att andra är mätta gör honom ännu mer omanlig och barnslig.

Han kanske inte har lärt dig det typiska svenska (ingen tar den sista biten"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Inte helt rätt. En stor anledning till att damernas knappar är på andra hållet är för att kvinnan skall, enligt gammal sed, sitta till höger om mannen och om knapparna är åt det hållet kan de inte titta in på deras byst.
Det är inte den teorin jag fått höra stämmer det är väl ingen som vet vad som egentligen är sant då det här uppstod på typ medeltiden.

Vet ni vad!!! Titta noga, Adrian tömmer diskmaskinen!!! Nu anser han väl att han gjort sitt för resten av tiden i huset.?
2021-05-01, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
de verkar göra allt för att få simon utkastad ur huset..

Jaa, alltså mår dåligt över hur de hela tiden försöker hetsa honom...

Simons enda riktiga vän i huset just nu är Pellefjant☹️😂
Senast redigerad av fnizz 2021-05-01 kl. 13:03.
2021-05-01, 13:02
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja Peddot är verkligen en fascinerande mix av extremt feg råtta och århundradets jävla gnällspik som alltid dryper av självömkan vid minsta lilla motgång! 😂 Den stora ortengangstern med knogjärn och allt! 🤣

Och egentligen är det ju enbart passande med dom senaste årens menlösa jävla PK-stolpskott till "programledare", med tanke på kvaliteten på själva programmet!

Perfekt formulerat Blaisen! Skicka frågorna!

Är han representativ på något vis? Hoppas verkligen inte det men typen dyker upp i fler och fler program. Patetiska jävlar! Man förstår ju varför den delen av världen är en olöslig konflikthärd!

Blir ju inga tittarfrågor! Adrian ska skyddas!
2021-05-01, 13:04
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är inte den teorin jag fått höra stämmer det är väl ingen som vet vad som egentligen är sant då det här uppstod på typ medeltiden.

Vet ni vad!!! Titta noga, Adrian tömmer diskmaskinen!!! Nu anser han väl att han gjort sitt för resten av tiden i huset.?

Finns säkert flera teorier om det

OMG! Han kommer behöva massa pruttin och ladda i evigheter nu efter dessa bravader. Fan vad de andra i huset sliter ut honom

Jag har en ny teori: Kan det vara så att pga att AD äter så mycket hela tiden är han i en konstant matkoma och orkar därför inte hjälpa till?

För inte skulle karl bara ha en förlegad kvinnosyn eller vara egoistisk och därför inte hjälpa till?!

När det kommer till tävlingar är det en annan sak - då kommer han in i ett helt annat mode och använder sig av all energi han trycker i sig.
2021-05-01, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Finns säkert flera teorier om det

OMG! Han kommer behöva massa pruttin och ladda i evigheter nu efter dessa bravader. Fan vad de andra i huset sliter ut honom

Jag har en ny teori: Kan det vara så att pga att AD äter så mycket hela tiden är han i en konstant matkoma och orkar därför inte hjälpa till?

För inte skulle karl bara ha en förlegad kvinnosyn eller vara egoistisk och därför inte hjälpa till?!

När det kommer till tävlingar är det en annan sak - då kommer han in i ett helt annat mode och använder sig av all energi han trycker i sig.
Så kan det vara. Man lär ju bli lite trött när man äter 4-5 portioner till varje måltid.
2021-05-01, 13:06
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Håller inte med. Det har sällan med "barnslighet" att göra. Jag är sjukt kräsen med mat, men ingen skulle beskriva mig som barnslig. Jag har mina anledningar, precis som många andra. Sedan finns det såklart många som är "kräsna" för att de är curlade och alltid fått det de vill, som Adrian obvi är, men då är ju att vara kräsen med mat det absolut minsta problemet. Sedan förstår jag inte varför man ska störa sig på/döma vad andra äter och inte.

Du hade inte överlevt en timme i lumpen. Finns inget mer att diskutera.
2021-05-01, 13:06
Medlem
lillaflippens avatar
Har Adrian hållt tal förut i huset som dom ska göra idag? Det har han väl inte? Ska bli intressant att se honom prata om sig själv i ett tal eller om han gör talet till att bara ställa frågor till dom andra
2021-05-01, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
mössbögen ska ut på måndag

Ja tack han har sjunkit i mina ögon senaste tiden.

Och Adrian hänger aldrig löst men äntligen så nu ska jag passa på och rösta denna gång för att få ut han. Annars kommer han vara kvar länge
2021-05-01, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Och BB zoomar in rejält strax efter det att du skrev det!
https://gyazo.com/c7f285715a9f449c36bb9233e4e5a130
Adrian var ju väldigt noga med att fixa framdelen av håret själv när de färgade det. Ingen fick röra det, såklart finns det en anledning
2021-05-01, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
BB vill alltså inte att vi burnar Adrian med frågor? Vad fan är det för favorisering? Hans syrra kommer till studion och nu slipper han frågor? Vidrigt!

Se Nardos jävla VRÅLANDE! Vad är det för FEL på henne? Hur kan inte övriga störa sönder sig? Jag hade fan dränkt henne i poolen!
Vad menar du, vad har jag missat ska Adrian inte svara på frågor idag, varför?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in