2021-05-01, 12:51
Medlem
Simon! Nu hittar du faktiskt på att mäns och kvinnors knappar sitter på olika sidor. Det var ju för att kvinnorna hade påkläderskor och då vände man på knapparna för det var tydligen enklast för den som skulle klä på kvinnan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, i alla fall han. Han gillar ju inga vuxna smaker vilket i mina ögon rå fisk, kaffe, öl mm är.
Det gör inte jag heller, lol.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt rätt.

Alla andra i huset gullar med Adrian. Självklart lägger Adrian sina nomineringspoäng på Emelie när hon är den enda som kommenterar hans dåliga karaktär.

EDIT: Joel kunde också säga till Adrian. Ustmössan nämnde nu att Joel kunde komma med pikar innan BB censurerade och bytte rum.

Ja ADrian var sur på Emelie för hon blocka han man ser det mellan raderna när han snackar , samma med Joel var han grinig på mer fick man ju inte höra då dom såklart byte KAMROR, men han ljuger att han ej tog åt sig av detta från Bode Joel och Emelie. Det ser man på han och hur han säger saker. Han hade slängt Joel under bussen efter Emelie
2021-05-01, 12:52
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Är man ett barn om man inte gillar dessa saker..?

Kanske inte barn i synnerhet, men definitivt avvikande. Jag skulle vilja påstå att det är åtminstone ganska barnsligt att vara kräsen med mat i överlag, speciellt om det handlar om flera saker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det gör inte jag heller, lol.
Du har i alla fall ett vuxet sinne. Han är ju utvecklingsstörd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian bara fortsätter mot Simon
Ja äckliga idiot!! Han kan väl ta diskveckan igen och skita i det som vanligt
2021-05-01, 12:55
Medlem
hittanemoos avatar
JAg vill oftast att Nardos är tyst - om hon inte säger till grabbarna grus".

MEN alltså hur kan Juddan tycka så synd om sig själv för sitt uppdrag i en timme (!!!)

Då vill jag att Nardos får mundiarré utan desslike och berättar om barnen i Afrika och be henne hålla käften.
2021-05-01, 12:55
Medlem
Blaisens avatar
BB vill alltså inte att vi burnar Adrian med frågor? Vad fan är det för favorisering? Hans syrra kommer till studion och nu slipper han frågor? Vidrigt!

Se Nardos jävla VRÅLANDE! Vad är det för FEL på henne? Hur kan inte övriga störa sönder sig? Jag hade fan dränkt henne i poolen!
2021-05-01, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Kanske inte barn i synnerhet, men definitivt avvikande. Jag skulle vilja påstå att det är åtminstone ganska barnsligt att vara kräsen med mat i överlag, speciellt om det handlar om flera saker.
Håller inte med. Det har sällan med "barnslighet" att göra. Jag är sjukt kräsen med mat, men ingen skulle beskriva mig som barnslig. Jag har mina anledningar, precis som många andra. Sedan finns det såklart många som är "kräsna" för att de är curlade och alltid fått det de vill, som Adrian obvi är, men då är ju att vara kräsen med mat det absolut minsta problemet. Sedan förstår jag inte varför man ska störa sig på/döma vad andra äter och inte.
2021-05-01, 12:56
Medlem
Fläsket : "Dem satte mig på pottan"

Verkligheten : NEJ, Du sätts i poolen där du får plats. (om ens det) Pottan är alldeles för liten lilla gumman med din bakdel.
2021-05-01, 12:57
Medlem
Zingo2s avatar
[quote=Malmens1|75711996]
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Kan alla skriva vilka de TROR kommer på 4 plats, 3 plats, 2 plats och vinnare!

Jag TROR:

4. Judith
3. Nardos
2. Simon
1. Tanja
Där tror vi lika.
2021-05-01, 12:57
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Simon! Nu hittar du faktiskt på att mäns och kvinnors knappar sitter på olika sidor. Det var ju för att kvinnorna hade påkläderskor och då vände man på knapparna för det var tydligen enklast för den som skulle klä på kvinnan.

Inte helt rätt. En stor anledning till att damernas knappar är på andra hållet är för att kvinnan skall, enligt gammal sed, sitta till höger om mannen och om knapparna är åt det hållet kan de inte titta in på deras byst.
Senast redigerad av hittanemoo 2021-05-01 kl. 12:58. Anledning: felstavning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in