2021-05-01, 00:46
Medlem
lillaflippens avatar
Läser på instagram att Judith avslöjat att dom sett/låg bakom bb boxen (till Pedram?).

Nån som hörde detta? Om det var till Pedram så vet jag nog vilket tillfälle det var för att jag lyssnade halvt på liven och reagerade själv och undrade om jag hade hört rätt.

För när dom fick brevet om bb boxen stod det väl att dom inte fick berätta något om att dom vet om det?
2021-05-01, 00:47
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Varför förhör Adrian henne om Emelies och Dennis relation? Skumma jävel.
Han fick ju frågor om Madde idag och då sa han typ att folk skall inte lägga sig i...Vilket falskt as den Ouuust mössa e

Men AD vill helst vara med killar som vi alla sett
Han är Gay till 100%
Han har noll intresse för Madde men står inte upp för det utan går omvägar med orden för att inte få henne emot sig
Tyvärr är Madde och hennes fans för naiva att dem ser inte sanningen utan dem kommer rösta kvar eländet
Madde hade mått bäst utan honom i huset
2021-05-01, 00:48
Bannlyst
Håll käften judith
2021-05-01, 00:49
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag har funderat på att testa botox för spänningshuvudvärk (från käkarna och att jag kisar/lyfter/rynkar ögonbrynen 25 fucking 7) men är för feg känns läskit

Emelie är inte sur på Domp längre eller?

Inte läskigt alls. Går på nån minut bara och känns knappt. Jag har aldrig haft migrän men ofta huvudvärk. När jag har botox är det helt borta.

Emelie är alltid sur men vet inte vem det är riktat mot nu 😅
2021-05-01, 00:50
Medlem
Stummakorianderss avatar
Nej Adrian. Du känner dig bara beklämd över att Emelie säger till ditt ansikte att du är en mes och är dålig på att hjälpa till i huset.
2021-05-01, 00:51
Medlem
xrlpyts avatar
Översteprästinna Nardos tar emot Adrians bikt.
2021-05-01, 00:52
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, men vad fan. Tackade nej till kvällsmys med en yngling med 🍆. Trodde att det skulle vara ett jävla fylleslag!

Ja, skit i 100 dagar och utse bara någon vinnare. Just nu skiter jag i vem. Ge horMössan en miljon så han kan köpa en årsförbrukning av UST. Jag bryr mig inte länge.

UST och mössor. Glöm aldrig mössor. Mössor med UST i kanske?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Madde: När jag var 14 för 20 år sen
Tanja: ÅH SHIT VAR DU 14 FÖR 20 ÅR SEN????!

Har Tanja mycket problem med matte eller? 😅 Hon lät helt chockad.
Fast det tror jag inte handlar om matte utan om att man förvånas om åldrar. Jag blir ju fan chokad att det gått 20 år sedan studenten fast jag vet hur gammal jag är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Nej Adrian. Du känner dig bara beklämd över att Emelie säger till ditt ansikte att du är en mes och är dålig på att hjälpa till i huset.

EXAKT!! Han är så satans kränkt över att Emelie ser exakt hur han är och vågar säga det, samt att hon blockade han i EN JÄVLA TÄVLING med en solklar motivering. Ska hon ha chans att vinna kan inte han vara med och tävla. Punkt.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Är Adrian fluddrig?
Eller håller batteriet på vara urladdat?
2021-05-01, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
UST och mössor. Glöm aldrig mössor. Mössor med UST i kanske?
Mössfittan ska fan inte köpa mössor. Han får göra en bättre hårtransplatation.!
2021-05-01, 00:54
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Helt rätt.

Alla andra i huset gullar med Adrian. Självklart lägger Adrian sina nomineringspoäng på Emelie när hon är den enda som kommenterar hans dåliga karaktär.

EDIT: Joel kunde också säga till Adrian. Ustmössan nämnde nu att Joel kunde komma med pikar innan BB censurerade och bytte rum.
Senast redigerad av Anonym396 2021-05-01 kl. 00:56.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in