Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
mener du teh deltok i plottet eller var ru der på kompisbesøk hos teh og ikke samtidig møtte hvalen.
En hypotese er at TEH er med i et plottet der TH vet eller ikke vet noe. RU har har link til både TH og TEH. Teorien går da på at 09.14-telefonen har utløst noe som starter hendelsene denne dagen. Etter dette kan man spinne videre på alibi og hendelser. Hvorfor hørte ikke TH telefonen til AEH eller så brevet med en gang? Han har ingen grunn til å lyve om dette. Kan noen eiendeler ha dukket opp etter han kom hjem?
Jeg og de fleste vet ikke hva som skjedde, og jeg har flere hypoteser der TH har bestilt alt sammen eller at det er fremmede kidnappere som står bak. Er åpen for flere løsninger. Det er ikke en åpenbar løsning når man ser på alt som har kommet frem og jeg tror det er flere momenter som ikke har relevans, samt at det er momenter vi ikke kjenner til men politiet kjenner til, og helt sikkert en del kun de involverte kjenner til.
Frem til en løsning bør man være åpne for alternative løsninger selv om man er relativt sikker på hva man selv mener. Diskusjonen her blir i hvert fall bedre.