2021-05-01, 01:17
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad är det jag läser på instagram nu, har Adrian lagt 3 poäng på Emelie? Vilken jävla kränkt sate han är. Fortfarande sur för att hon blockade han med andra ord. Fy fan vilken sopa
Riktig sopa. Och efter Nardos "felval" har han ifråfasatt och intervjuat henne i timtal.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Alltså, det här är så dötrist säsong. Fan ge dom något kreativt. Bygg en lådbil, timra ett hus, måla tavlor, skriv manus och spela in en film, starta ett band, sy mössor och skänk bort! Fan vad som helst. Nått kreativt ist för att supa 3-4 dagar i veckan.
Alkisprogram har detta blivit.

Fan , GÖR NÅNTING, ett tema i TVÅ veckor och inte i 4 dagar!
Så sopig säsong.
Det va bättre på Adams tid! Punkt!
Medlem
Nardos drar ju ner Adrian till så tråkig nivå eftersom att han är för snäll för att avbryta hennes monologer och hinner bli nykter innan hon kommer till punkt.. Fan han var ju i bra stämning innan dom satte sig!
2021-05-01, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Alltså, det här är så dötrist säsong. Fan ge dom något kreativt. Bygg en lådbil, timra ett hus, måla tavlor, skriv manus och spela in en film, starta ett band, sy mössor och skänk bort! Fan vad som helst. Nått kreativt ist för att supa 3-4 dagar i veckan.
Alkisprogram har detta blivit.

Fan , GÖR NÅNTING, ett tema i TVÅ veckor och inte i 4 dagar!
Så sopig säsong.
Det va bättre på Adams tid! Punkt!

Jag försökte skriva något liknande för någon dag sedan.
Då blev folk i tråden sura och skrev typ "Käften! Vi vill se dom delas in i grupper och plåga/mobba varandra i olika veckouppdrag som alla är i princip domsamma och går ut på att skapa drama hellre än samarbete och gemenskap".
2021-05-01, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Kring det här med maten eller? Lustigt att de bara ser Simons dubbelmoral isf? Detta är varför jag vill att Pedram ska åka ut för Judith håller honom om ryggen vad än han gör. När Simon gör något då ska det yttras minsann. Nej jag tycker det är så orättvist och dubbelmoralen kommer ju från alla håll då vissa bara ser en persons fel men blundar för andras!

Simon kommer tyvärr alltid få skit. Vare sig de tär rättfärdigt eller inte!
Som sagt så har han varit en idot men han pratar verkligen så gott om alla och har inte snackat något skit om någon. Därför gör det lite ont att höra Tanja och Judith prata skit om honom när han sitter därinne.
2021-05-01, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Jag försökte skriva något liknande för någon dag sedan.
Då blev folk i tråden sura och skrev typ "Käften! Vi vill se dom delas in i grupper och plåga/mobba varandra i olika veckouppdrag som alla är i princip domsamma och går ut på att skapa drama hellre än samarbete och gemenskap".

Så tråkigt! Det har ju inte vart nått annat än sånt på hela säsongen och supa såklart.
Totalt menlöst.
2021-05-01, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja samma!! Som när dom hade bb box och han aldrig blev en av dom som de andra valde, typ när dompa valde Tanja och peddi till rave och Simon ba vaa? Han är utanför för alla han stått nära har lämnat så får en liten klump varje dag när det blir uppenbart.

Exakt! Dagen Steffi åkte ut förlorade han all sin trygghet. Man märker att han är utfryst och inte har någon nära
2021-05-01, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde sa till Emelie just att hon inte fattar hur Adrian menar med att han inte kan göra något med henne nu men kanske utanför huset, hon fattar inte vad som ska hinna ändras för han på tre veckor.

Samt att hon var less för hon frågade tidigare vad han fick för fråga om henne i Big brother box men han ”mindes inte”, sen när hon bad han hämta frågan så kunde han ”inte hitta” frågorna.

HOPPAS hon börjar inse vad fan det är han håller på med. Synd bara att hon ägnat i princip hela sin vistelse där inne på att jaga en kille som aldrig ville ha henne.
Ja den här veckan är första veckan jag börjat se henne och lite vem hon är och det är bara positiva saker men har velat ha ut henne länge pga allt det här med Adrian. Så det är väldigt synd att det förstört så mkt för henne, medan han tjänar ju typ på det
2021-05-01, 01:21
Medlem
Men fyfan DC byt tillbaka till poolrummet. Orka höra på dem här tjejerna.
2021-05-01, 01:23
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Tydligen handlade om någon mat som Simon hade tagit i kylen. Var inte inne i liven då så jag missade det men Tanja sa tydligen var det låg samt att det var efter alla hade ätit?

Då tycker dom att det är dubbelmoral och sitter och hånar om att det skulle bli ett jävla liv om Mcdonalds påse. Men dom verkar fortfarande inte fattat varför Simon blev sur.....

Nej de verkar inte förstå den djupare meningen med det hela för att ingen lyssnade när han försökte förklara eller så lallas det bort bara. Man förstår andras känslor men inte Simons? Nej jag vet inte vad det är för fel på deras uppfattningsförmåga eller om de är blinda eller väljer att se just Simons tillkortakommanden?

Vi ser allt dock och när Judith hänger löst så tycker jag att vi skickar in en fråga om just detta. Innebörden av Simons reaktion förstår jag helt och hållet men försvarar inte de ord han valde att säga.

Att just de från turkosa som pratat om familjeanda och allt, väljer att på Pedrams initiativ rycka åt sig maten utan att ens tänka på efterskalvet är ju bara så lågt! Att sen tro att det var just maten han blev så besviken och upprörd av är befängt för vet de inte vad det pratar om på kvällarna när de peppar varandra?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Skumt det där med tid?

Känns ju som ens första 20 år varade i en evighet, typ som det tog 40 år, men sen från 20 till 40 då jävlar svischade livet förbi med raketfart!
20 år kändes som 5?
Vad fan hände liksom?

Sorry trött, hoppa över detta inlägg.

Logiskt. Varje gång vi tänker på något som redan har hänt, eller (eventuellt) kan hända, tappar vi nuvarande ögonblick - hjärnan kan bara hantera en sak i taget. Ju äldre vi blir, desto fler "gamla" saker finns det som vi plocka upp igen (samtidigt som tankar om framtiden inte var viktiga när vi var exempelvis 15-20).

Förklarar tröttheten också. En brutal mix av nutid, dåtid och framtid.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Men fyfan DC byt tillbaka till poolrummet. Orka höra på dem här tjejerna.

Är det bättre att höra på Nardos jävla monolog. Tror inte det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in