Citat:
Ursprungligen postat av
-Luilv-
Tydligen handlade om någon mat som Simon hade tagit i kylen. Var inte inne i liven då så jag missade det men Tanja sa tydligen var det låg samt att det var efter alla hade ätit?
Då tycker dom att det är dubbelmoral och sitter och hånar om att det skulle bli ett jävla liv om Mcdonalds påse. Men dom verkar fortfarande inte fattat varför Simon blev sur.....
Nej de verkar inte förstå den djupare meningen med det hela för att ingen lyssnade när han försökte förklara eller så lallas det bort bara. Man förstår andras känslor men inte Simons? Nej jag vet inte vad det är för fel på deras uppfattningsförmåga eller om de är blinda eller väljer att se just Simons tillkortakommanden?
Vi ser allt dock och när Judith hänger löst så tycker jag att vi skickar in en fråga om just detta. Innebörden av Simons reaktion förstår jag helt och hållet men försvarar inte de ord han valde att säga.
Att just de från turkosa som pratat om familjeanda och allt, väljer att på Pedrams initiativ rycka åt sig maten utan att ens tänka på efterskalvet är ju bara så lågt! Att sen tro att det var just maten han blev så besviken och upprörd av är befängt för vet de inte vad det pratar om på kvällarna när de peppar varandra?