2021-05-01, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag hörde inte allt mer än att det var något med mat och sen att vems idé det var och dubbelmoral?

Tydligen handlade om någon mat som Simon hade tagit i kylen. Var inte inne i liven då så jag missade det men Tanja sa tydligen var det låg samt att det var efter alla hade ätit?

Då tycker dom att det är dubbelmoral och sitter och hånar om att det skulle bli ett jävla liv om Mcdonalds påse. Men dom verkar fortfarande inte fattat varför Simon blev sur.....
2021-05-01, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Skumt det där med tid?

Känns ju som ens första 20 år varade i en evighet, typ som det tog 40 år, men sen från 20 till 40 då jävlar svischade livet förbi med raketfart!
20 år kändes som 5?
Vad fan hände liksom?

Sorry trött, hoppa över detta inlägg.
Instämmer! Känns som ett dagar sedan jag fyllde 25. Tur ändå att man inte är Mössan som inte ens kan ta hand om sig själv vid 30 års ålder. Han har ju inte tid för hushållssysslor utan är ute på gården med 10-åringarna och spelar fotboll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Läser på instagram att Judith avslöjat att dom sett/låg bakom bb boxen (till Pedram?).

Nån som hörde detta? Om det var till Pedram så vet jag nog vilket tillfälle det var för att jag lyssnade halvt på liven och reagerade själv och undrade om jag hade hört rätt.

För när dom fick brevet om bb boxen stod det väl att dom inte fick berätta något om att dom vet om det?
Då hoppas jag att hon får straff av bb!!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Fick en klump i magen av och höra det. Fine, Simon har varit en idot på senaste tiden. Men att höra att Judith och Tanja kallar han för dubbelmoral känns ledsamt edter att ha hört hans fina ord om dom tidigare idag!

Kring det här med maten eller? Lustigt att de bara ser Simons dubbelmoral isf? Detta är varför jag vill att Pedram ska åka ut för Judith håller honom om ryggen vad än han gör. När Simon gör något då ska det yttras minsann. Nej jag tycker det är så orättvist och dubbelmoralen kommer ju från alla håll då vissa bara ser en persons fel men blundar för andras!
2021-05-01, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Känner igen det från en matlåda en afrikan på jobbet hade, det såg ut som mattor i hans matåda. Jag frågade diplomatiskt vad det var....
Trodde jag satt ensam imatrummet en dag å det tryckte på. Luktade ålbete. Då kom städerskan, icke svensk, in och sa "mm luktar gott" men smakerna är väl olika...
2021-05-01, 01:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Då hoppas jag att hon får straff av bb!!

Hon gör allt för Pedram och jag hoppas faktiskt att hon får ett straff!
2021-05-01, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men det visste jag ju redan innan skiten drog igång, det kommer vara hundra dagar av misär för oss tittare. Tack gode gud att man kan få vara riktigt full ibland!!!!

Alltså, det här är så dötrist säsong. Fan ge dom något kreativt. Bygg en lådbil, timra ett hus, måla tavlor, skriv manus och spela in en film, starta ett band, sy mössor och skänk bort! Fan vad som helst. Nått kreativt ist för att supa 3-4 dagar i veckan.
Alkisprogram har detta blivit.

Fan , GÖR NÅNTING, ett tema i TVÅ veckor och inte i 4 dagar!
Så sopig säsong.
Det va bättre på Adams tid! Punkt!
2021-05-01, 01:14
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Trodde jag satt ensam imatrummet en dag å det tryckte på. Luktade ålbete. Då kom städerskan, icke svensk, in och sa "mm luktar gott" men smakerna är väl olika...

Hahahahahaha!
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Man undrar ju om fyran skrivit ett tioårs kontrakt med Nardos?

Hon är väl blivande programledare för det där bantningsprogrammet, då kan hon ju stå och skrika uppmuntrande YEEEEEYarramsor till dom flåsande tjockisarna när dom tränar?

Eller nåt annat av Fyrans alla horribelt usla lekprogram, där det behövs en skrikande programledare utan krav på någon som helst hjärnkapacitet!
Nyversion av idioterna på fortet?
Det här har varit precis min tanke, ända sedan jag såg den uppenbara favoriseringen av henne i avsnitten. TV4 har redan en planerad framtid för henne. Tror dock inte att Nardos själv är medveten om det. Hon hade aldrig kunnat hålla käft.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Fick en klump i magen av och höra det. Fine, Simon har varit en idot på senaste tiden. Men att höra att Judith och Tanja kallar han för dubbelmoral känns ledsamt edter att ha hört hans fina ord om dom tidigare idag!
Ja samma!! Som när dom hade bb box och han aldrig blev en av dom som de andra valde, typ när dompa valde Tanja och peddi till rave och Simon ba vaa? Han är utanför för alla han stått nära har lämnat så får en liten klump varje dag när det blir uppenbart.
2021-05-01, 01:15
Medlem
Haha Adrian sitter fortfarande och intervjuar Nardos 1 timme senare.
2021-05-01, 01:15
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde sa till Emelie just att hon inte fattar hur Adrian menar med att han inte kan göra något med henne nu men kanske utanför huset, hon fattar inte vad som ska hinna ändras för han på tre veckor.

Samt att hon var less för hon frågade tidigare vad han fick för fråga om henne i Big brother box men han ”mindes inte”, sen när hon bad han hämta frågan så kunde han ”inte hitta” frågorna.

HOPPAS hon börjar inse vad fan det är han håller på med. Synd bara att hon ägnat i princip hela sin vistelse där inne på att jaga en kille som aldrig ville ha henne.
Vilket jävla svin

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in