2021-05-01, 01:03
Medlem
1754s avatar
Judith har stagigt grepp om Maddes tutte:

https://www.laddy.se/visa-bild/1132/
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nä precis, fest kanske bara 2-3 kvällar i veckan, men med betydligt mera mängd.
Tror vi är överens!😎
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Hon är så jävla ond. Fan vad jag tycker illa om judith.

Jag hörde inte allt mer än att det var något med mat och sen att vems idé det var och dubbelmoral?
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag tror inte hon sagt nåt men läste nyss på instagram att Judith avslöjat, för pedram tror jag, att dom sett allt och låg bakom frågorna. Men jag vet inte säkert om det stämmer?
Jodå. Judith avslöjade för Pedram.
2021-05-01, 01:04
Medlem
xrlpyts avatar
LOL, så himla mycket tjej-hummande på DC nu. Vad de än säger så får de "hmmm" av fem andra tjejer..!

Jaja.
2021-05-01, 01:04
Medlem
Citat:
Jag tror inte hon sagt nåt men läste nyss på instagram att Judith avslöjat, för pedram tror jag, att dom sett allt och låg bakom frågorna. Men jag vet inte säkert om det stämmer?
Det trodde jag faktiskt hon skulle göra, så det var ju ändå... bra? Ahaaa, men alltså jag fattar fortfarande inte om de inte fick/får berätta nu i efterhand, eller om det bara var innan BB-boxen de inte fick säga? Annars borde det ju vara någon form av straff för det (om produktionen nu hade varit konsekvent med det).

Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Läppfillers också så blir du en riktig donna 😀👍
1. Förminska inte mina naturliga läppar
2. Vadå blir? Jag ÄR en riktig donna redan
2021-05-01, 01:05
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jodå. Judith avslöjade för Pedram.

Du hörde det alltså? Men i brevet dom fick stod det väl att dom inte fick avslöja något?
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men det visste jag ju redan innan skiten drog igång, det kommer vara hundra dagar av misär för oss tittare. Tack gode gud att man kan få vara riktigt full ibland!!!!

Ja, jag sa innan det drog igång att jag inte skulle kolla i år. Men så satt man hemma och hade tråkigt, så åkte man ner i gyttjan igen

Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast det tror jag inte handlar om matte utan om att man förvånas om åldrar. Jag blir ju fan chokad att det gått 20 år sedan studenten fast jag vet hur gammal jag är.
Skumt det där med tid?

Känns ju som ens första 20 år varade i en evighet, typ som det tog 40 år, men sen från 20 till 40 då jävlar svischade livet förbi med raketfart!
20 år kändes som 5?
Vad fan hände liksom?

Sorry trött, hoppa över detta inlägg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Judith pratar skit om Simon. Simon ser Judith som sin närmsta

Fick en klump i magen av och höra det. Fine, Simon har varit en idot på senaste tiden. Men att höra att Judith och Tanja kallar han för dubbelmoral känns ledsamt edter att ha hört hans fina ord om dom tidigare idag!
2021-05-01, 01:07
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Du hörde det alltså? Men i brevet dom fick stod det väl att dom inte fick avslöja något?
Jag hörde. Hon sa tyst: "I know, we saw it all". Vet inte om Peddi fattade dock.
2021-05-01, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Ja, jag sa innan det drog igång att jag inte skulle kolla i år. Men så satt man hemma och hade tråkigt, så åkte man ner i gyttjan igen

Jag skyller på jobba hemifrån och begränsade fyllkvällar ute. Vad fan ska man annars göra när man är hemma 24/7?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in