2021-05-01, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Inte läskigt alls. Går på nån minut bara och känns knappt. Jag har aldrig haft migrän men ofta huvudvärk. När jag har botox är det helt borta.

Emelie är alltid sur men vet inte vem det är riktat mot nu 😅
Hahaha känns obehagligt att spruta in skit i ansiktet... men skulle verkligen behöva det för jag är SÅ slut i liksom ANSIKTET på kvällarna för att jag är så jävla spänd överallt jämt. Har hört från SÅ många att botox är bra. Så kanske får sluta vara en mes och testa...

Hahaha TRUE. Men hon har lyckats hålla sig från att avslöja att hon såg hans svar på BB-boxen i alla fall??
2021-05-01, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Han fick ju frågor om Madde idag och då sa han typ att folk skall inte lägga sig i...Vilket falskt as den Ouuust mössa e

Men AD vill helst vara med killar som vi alla sett
Han är Gay till 100%
Han har noll intresse för Madde men står inte upp för det utan går omvägar med orden för att inte få henne emot sig
Tyvärr är Madde och hennes fans för naiva att dem ser inte sanningen utan dem kommer rösta kvar eländet
Madde hade mått bäst utan honom i huset

WORD
2021-05-01, 00:56
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Mössfittan ska fan inte köpa mössor. Han får göra en bättre hårtransplatation.!

Ok, UST och löshår
2021-05-01, 00:58
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha känns obehagligt att spruta in skit i ansiktet... men skulle verkligen behöva det för jag är SÅ slut i liksom ANSIKTET på kvällarna för att jag är så jävla spänd överallt jämt. Har hört från SÅ många att botox är bra. Så kanske får sluta vara en mes och testa...

Hahaha TRUE. Men hon har lyckats hålla sig från att avslöja att hon såg hans svar på BB-boxen i alla fall??

Jag tror inte hon sagt nåt men läste nyss på instagram att Judith avslöjat, för pedram tror jag, att dom sett allt och låg bakom frågorna. Men jag vet inte säkert om det stämmer?
2021-05-01, 00:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Läppfillers också så blir du en riktig donna 😀👍
2021-05-01, 01:00
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, men vad fan. Tackade nej till kvällsmys med en yngling med 🍆. Trodde att det skulle vara ett jävla fylleslag!

Ja, skit i 100 dagar och utse bara någon vinnare. Just nu skiter jag i vem. Ge horMössan en miljon så han kan köpa en årsförbrukning av UST. Jag bryr mig inte länge.

Haha, I feel you. Men det var att överskatta det här gänget och den här produktionen måste jag säga.

Det är verkligen så att vi alla är synkade i denna tristess och ointresse kring hela skiten. Det kanske produktionen borde ta till sig av och tänka över vad fan de håller på med och se till att få till lite mer action de sista tre veckorna. Men det är såklart för mycket begärt. De har varit så fruktansvärt jävla slappa denna veckan. In med lite pedofilkläder och låt de fixa i ordning hela veckan själva. Done - långhelg för produktionen!
Medlem
Mouchinos avatar
Vilka pratade Judith och Tanja om nyss?
Medlem
xrlpyts avatar
Juddan använder typ ett (1) väldigt basic ord, som de andra deltagarna av någon anledning inte förstår, och sen får hon medhåll om vad som helst från vem som helst, bara för att de inte vill se dumma ut.
Medlem
Flor-Idas avatar
Judith pratar skit om Simon. Simon ser Judith som sin närmsta
2021-05-01, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Haha, I feel you. Men det var att överskatta det här gänget och den här produktionen måste jag säga.

Det är verkligen så att vi alla är synkade i denna tristess och intresse kring hela skiten. Det kanske produktionen borde ta till sig av och tänka över vad fan de håller på med och se till att få till lite mer action de sista tre veckorna. Men det är såklart för mycket begärt. De har varit så fruktansvärt jävla slappa denna veckan. In med lite pedofilkläder och låt de fixa i ordning hela veckan själva. Done - långhelg för produktionen!
Men det visste jag ju redan innan skiten drog igång, det kommer vara hundra dagar av misär för oss tittare. Tack gode gud att man kan få vara riktigt full ibland!!!!
2021-05-01, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Judith pratar skit om Simon. Simon ser Judith som sin närmsta

Hon är så jävla ond. Fan vad jag tycker illa om judith.
2021-05-01, 01:02
Medlem
Madde sa till Emelie just att hon inte fattar hur Adrian menar med att han inte kan göra något med henne nu men kanske utanför huset, hon fattar inte vad som ska hinna ändras för han på tre veckor.

Samt att hon var less för hon frågade tidigare vad han fick för fråga om henne i Big brother box men han ”mindes inte”, sen när hon bad han hämta frågan så kunde han ”inte hitta” frågorna.

HOPPAS hon börjar inse vad fan det är han håller på med. Synd bara att hon ägnat i princip hela sin vistelse där inne på att jaga en kille som aldrig ville ha henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in