2021-05-01, 15:16
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Gjorde han?! Han sa ju för en timme sen igen till Madde vid köksbordet att han inte visste var de var.

han ljuger som vanligt
2021-05-01, 15:17
Medlem
Vilket praktexempel på ett disharmoniskt tal.
2021-05-01, 15:18
Medlem
Maddes "eeeyy" 🥴🙄🤐
2021-05-01, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon säger att hon älskar att festa utanför huset. Hon har ju själv sagt att hon aldrig festar hemma och att hon gillar att vara hemma. Inte för att det är något fel med det men nu framställer hon sig själv som en helt annan person än vad hon verkar vara.

”Hade jag bestämt hade vi delat på summan alla tjugo som har varit inne”. Säkert! Vilket jävla blaj. Somnar snart. Ser fram mot Mössans tal. Känns som han kan haverera fullständigt.

för 2 veckor sen sa hon att hon hatade festa ute att hon lämnar efter 1,5 timme

hon ljuger lika ofta som en ko skiter
2021-05-01, 15:19
Medlem
Gillar hur Pedram tar rollen som programledare på så stort allvar
2021-05-01, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag vill helst få ut Emelie på nåt sätt. Jag skiter i taktik, jag tål bara inte se hennes sura uppsyn. Hon har visst sina ljusa stunder, absolut, men 99% av tiden är hon sur och jag köper inte att hon är ”sarkastisk”, det är inte samma sak. Hon gör mig på SÅ dåligt humör. Allt som stör Emelie är en bonus, så om hon inte åker själv så hoppas jag på Fjompa ut. Tanja behöver inte honom där för att vara bäst och hon ska vinna. Fjompa själv är en fjant som jag gärna slipper se och höra fortsättningsvis.

Det är Adrian som är det minst dåliga alternativet att ha kvar, så därför röstar jag på honom.

Yes👏
2021-05-01, 15:21
Medlem
Dompa är en martyr.
Eller Jesus
2021-05-01, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Jag vet. Hon har flera gånger sagt att hon inte festar mm.
2021-05-01, 15:22
Medlem
Citat:

Nej hon är så aerrrrlig att hon skaffar sig fiender i huset. 🙄
2021-05-01, 15:23
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Spot on Slangen!

Igår när Tanja, Olljudith, Dompa och Adrian satt i poolrummet så sade Dompa att han hade varit låg en dag och därför sagt till Tanja att han skulle hänga med henne hela dagen för att få upp sin positiva energi.. att han gillade henne och att hon var skön. Tanja blev jätteglad. Oljudith satt och såg ut som att hon hade sålt smöret och tappat pengarna. Såg skitnere ut. Fem minuter senare sitter hon och bölar vid grinden till Lilla med Pedram på andra sidan... Hon HATAR att andra har bra relation med Tanja.
Yes box!

Var ju säkert därför Judith var så på med att rigga Tanja som vinnare i den där tävlingen. (tillsammans med Emelie också iofs)
Så hon ÄNTLIGEN fick vara i närheten av Tanja för första gången sen det här temat börjat.

Hoppas Simon får reda på det så han förstår att han inte kan lita på Ljugith. (som ju dessutom snackade en massa skit om Simon i natt)
Att Simon anser Judith vara hans närmaste i huset, pissar hon ju på.
2021-05-01, 15:23
Medlem
Citat:
jo luis håller simon högt men han gör inget för att hjälpa simon vid röstningar och liknande

Luis håller ju på Adrian, sett ngn live i efterhand på Luis ig där någon kommenterade att Simon och Nardos är sköna personer, Luis svarade liknande ”hmm kan hända”

Jag tror inte Luis håller Simon högt, dessutom har Steffi sagt att hon ändrat åsikt om en som har åkt ut och jag tror det är Luis hon syftar på faktiskt..
2021-05-01, 15:24
Medlem
Får deltagarna rädda en person? Brukar vara så när dom håller tal till nationen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in