2021-05-01, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja, varför inte?

Och framförallt större zinkbaljor med betydligt mera alkohol!
Ok. Kanske mer sällan men när det är fest såå är det fest. Inte lura dem å sen neka!
2021-05-01, 00:34
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Öh du får ursäkta en okunnig lekmans kanske korkade fråga, men är det verkligen bra att injicera nervgift i sig?

Botox menar du? Har använts länge och används i medicinskt syfte. Det går ur kroppen på 3-4 månader. Är ju verkligen inget nytt och man kan få det ordinerat av läkare för migrän tex. Jag skulle kunna få det ordinerat av läkare för tandgnissel om jag orkade ta mig till läkaren igen. Är det bra att dricka alkohol? Finns ju biverkningar med i princip allt. Botox är ju iaf något som bara sätts så det påverkar muskeln och bara tillfälligt.
2021-05-01, 00:35
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Då hade jag alltså behövt en del botox mot tandagnisslet man skaffat av säsongens BB.
Alternativt i muskeln som används då man slår igång liven...

Hahaha ska kanske fixa det nästa gång så att jag inte kan slå på liven

Festen är slut nu?
2021-05-01, 00:36
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
VARFÖR I HELVETE sitter Adrian och förhör Nardos om saker i huset?! Och varför ser han så jävla skum ut? Vad vill han?!

Kom in mitt i, vet inte varför men verkar som hade nån form av intervjusession? När Nardos ställde en fråga sa han att det är han som ställer frågorna så vet inte om det var nåt de sa från början eller om han plötsligt började? Säger kanske nånting om hur de vanligtvis båda beter sig i konversationer när man inte märker någon skillnad överhuvudtaget när hon maler på i 20 minuter och kan bara sticker in lite frågor.

Tycker det är så svårt att läsa av Adrian och hans intentioner, har inte vetat var jag har honom på riktigt nån gång sen han klev in i huset för mer än två månader sen.
2021-05-01, 00:36
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Ok. Kanske mer sällan men när det är fest såå är det fest. Inte lura dem å sen neka!
Nä precis, fest kanske bara 2-3 kvällar i veckan, men med betydligt mera mängd.
2021-05-01, 00:37
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Jag menade botox i pannan och fillers i läpparna men antog att man förstod det..

Haha ok, nej förstod faktiskt inte att det var två olika områden du menade med det du skrev. Men då släpper jag det
Medlem
Jävlar vilken röka-under-fläkten röst Dompa har fått. Hans hals låter helt fucked up.
Rökningen har satt sina spår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Steffi "uppfixad" fick ju mig att glömma män och konvertera till lesbisk. EYYYYY, HAAALLOOOWW. Kan dock inte hålla med Nardos som nr 2.
Tanja är sexigast, sminkad eller ej. Snyggast är en annan fråga. Fast sminkad är hon på topp där också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Han är så sjukt skum. Vad gör han? Så onaturlig konversation med någon som han påstår vara han närmaste. Vem förhör någon så och har den "kisande" blicken?!

Satt dom inte och gick igenom frågorna Adrian fick i boxen tidigare idag? Och ställer samma frågor till Nardos nu.
2021-05-01, 00:38
Medlem
Hej vänner! Har det hänt något kul?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Sitter Madde och äter mattor, som hon har mat i?
Trendigt i Stockholm
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Sitter Madde och äter mattor, som hon har mat i?

Nej nej. Det är Nardos mat. Blöta handdukar som dom trodde det var när den maten kom in idag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in