Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-04-30, 23:51
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Ja och Voodoodockan är Kalle Moraeus på styltor ditt dumma helvete!
Hårt lindad så kan du stryka styltorna -
Citera
2021-04-30, 23:59
"Jag har ju gigat på en swingersklubb" - Johanna Nordström

https://www.youtube.com/watch?v=xlu12ROxbPE

Två minuter och femtio sekunder in.

Lämnar den här och överlåter stafettpinnen till Helmer. Kom gärna med ett uppdaterat facit när du känner dig redo.
Citera
2021-05-01, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Har stenmark suttit barnvakt till henne? Har hon bott i skatteparadis?

Angående skatteparadis så kan det referera till att Johanna bott i Midsommarkransen i Stockholm, såhär står det på Hitta.se angående området:

”För de som är folkbokförda i området gäller skattetabell 30. Det innebär att inkomstskatten här är 3,1 procentenheter lägre än genomsnittet i Sverige (skattetabell 33).”

Men det är bara en vild gissning
Citera
2021-05-01, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
"Jag har ju gigat på en swingersklubb" - Johanna Nordström

https://www.youtube.com/watch?v=xlu12ROxbPE

Två minuter och femtio sekunder in.

Lämnar den här och överlåter stafettpinnen till Helmer. Kom gärna med ett uppdaterat facit när du känner dig redo.

Haha ok, sjukt att isåfall ha med en så pass färglös och opersonlig icke kändis son henne. peterZiipen är dock fortfarande en stor idiot! 😂😂😂
Citera
2021-05-01, 00:17
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Haha ok, sjukt att isåfall ha med en så pass färglös och opersonlig icke kändis son henne. peterZiipen är dock fortfarande en stor idiot! 😂😂😂

HAHAHAHAHA, så det är alltså inte längre Anja? Allt jag har sagt är att det är Johanna N och att Anja saknar all form av evidens - och för det är jag en idiot. Ok.

Lilla Helmer kan inte tänka längre än 1+1. När han hör att en jurymedlem tror att det är Anja - då tror även lilla Helmer att det är Anja. Gå och lägg dig.
Citera
2021-05-01, 00:28
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Men alltså.... Sedan att du fortsätter med nordström när de solklart är Anja. Hur motiverar du det? Är du dum?

Undrar vem som var dum egentligen
Citera
2021-05-01, 00:29
Medlem
Korpen är ju svinlätt! Shit vad kul att just han är med.

Citera
2021-05-01, 00:32
Citat:

Tror även panelen har glömt bort det här med 2 sanningar och 1 falsk ledtråd, dom tar ju allt som sanning nu.
Johannas handbollskarriär gick ju även den utför så så det kan man tolka olika.
Håller också med om att Johanna inte är direkt känd och hör väl till bottenträsket av kändisar, snarare C kändis som kanske 1% känner till.
Dom flesta kommer tro att det är Anja.
Helt uppenbart nu att man gjort allt för att tro att det ska vara Anja men det är Johanna.
Kan också vara upplägget i hela programmet att man ska tro att det kan vara två personer men i slutändan så är det glasklart vem som är bakom masken.
Om det är så här lätt har programmet ingen framtid i Sverige, iaf om man ska börja gissa på C kändisar.

Så ja Flashback listan kommer stämma till 100%.
Senast redigerad av BerraSWE 2021-05-01 kl. 00:35.
Citera
2021-05-01, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Tror även panelen har glömt bort det här med 2 sanningar och 1 falsk ledtråd, dom tar ju allt som sanning nu.
Johannas handbollskarriär gick ju även den utför så så det kan man tolka olika.
Håller också med om att Johanna inte är direkt känd och hör väl till bottenträsket av kändisar, snarare C kändis som kanske 1% känner till.
Dom flesta kommer tro att det är Anja.
Helt uppenbart nu att man gjort allt för att tro att det ska vara Anja men det är Johanna.
Kan också vara upplägget i hela programmet att man ska tro att det kan vara två personer men i slutändan så är det glasklart vem som är bakom masken.
Om det är så här lätt har programmet ingen framtid i Sverige, iaf om man ska börja gissa på C kändisar.

Så ja Flashback listan kommer stämma till 100%.

Aa jag gissade inte på Anja för att en jävla jurymedlem sa det, deras gissningar hör ju hemma på särskolan. Men trådarna ikväll va så pass uppenbara mot henne samtidigt som Johanna är alldeles för okänd för att va med i programmet. Vem fan bryr sig om henne? Å ledtrådarna ikväll är svårt att leda till tråkiga Johanna. peterZiipen är fortfarande en stor idiot!
Citera
2021-05-01, 08:17
Medlem
Tilteds avatar
Uppenbart att redaktionen läst flashback och insett att det varit för lätt. I de senaste två avsnitten har de slängt in uppenbara avledningsförsök i ledtrådarna. Facit har redan angetts i flera inlägg. Det finns varken någon Anja P, Persbrant eller Adam Pålsson bakom maskerna.
Citera
2021-05-01, 08:39
Medlem
Helt sjukt hur lättlurade folk är. Sedan första trailern för grupp 2 har det diskuterats att Anja och Johannas röster är lika. Givetvis har även de som står bakom programmet fattat det, även om det är inspelat i förväg. Därför har de i avsnitt 3 i båda grupperna gjort allt för att leda in juryn på fel personer i fallen Norberg, Nordström och Rosenfeldt. Att Rosenfeldts namn inte kommit upp ännu är givetvis för att det är ALLDELES för lätt när det väl är sagt. Då kommer alla hemma i sofforna som inte ännu insett att fatta, och då är den karaktären stendöd. Samma sak med Robert Wells för övrigt.

Jag tror att de vill ha åtminstone en till utöver Schelin som avslöjas utan att namnet har varit uppe överhuvudtaget. I nuläget är det bara Rosenfeldt och Wells (för visst nämndes Bagge förra gången) som inte nämnts vad jag kan komma på.
Citera
2021-05-01, 09:24
Medlem
Dukanva85s avatar
Jag såg filmen tur och retur igår igen. Fick lusten efter ledtråden på Robert wells. Älskar den filmen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in