2021-04-30, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
+1, håller med om det. Min förhoppning är att man får se mer av det han visar upp ikväll om han får vara kvar. Mindre spärrar och filter! Tror att han bara är en sån person som behöver mer tid för att öppna upp sig och när det inte kommer in nytt folk och man känner sig mer avslappnad med de som är inne i huset så kan det nog bli en rätt spännande utveckling!

Behöver MER TID? Han har varit där i typ två månader, hur länge tänker du att vi ska vänta på att se Adrian ”slappna av”?! Man får inte så här lång tid på sig, han är med i ett 24/7 sänt tv-program. Han har förbrukat sin chans, han får ingen mer tid, han är inte värd det heller.

Det enda som framkommit på alla dessa veckor är att han har en syster, ett syskonbarn, spelar fotboll, mamma är hudterapeut, han hade en papegoja som det var jättesynd om som hette Lasse. DET ÄR DET. Sen saker vi alla sett som att han är egoistisk, äter upp allas mat, hjälper aldrig till. Han är en sån JÄVLA tråkig deltagare att jag är i chock hur fan han kom med.
2021-04-30, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Narnia är snyggast där inne. Hon är en av dom vackraste kvinnorna som finns. Sen kommer Madde.

Det är inte super stor skillnad mellan Madde sminkad vs osminkade.
Däremot Nardos är som natt och dag.
Skulle kalla det falsk marknadsföring
2021-04-30, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Behöver MER TID? Han har varit där i typ två månader, hur länge tänker du att vi ska vänta på att se Adrian ”slappna av”?! Man får inte så här lång tid på sig, han är med i ett 24/7 sänt tv-program. Han har förbrukat sin chans, han får ingen mer tid, han är inte värd det heller.

Det enda som framkommit på alla dessa veckor är att han har en syster, ett syskonbarn, spelar fotboll, mamma är hudterapeut, han hade en papegoja som det var jättesynd om som hette Lasse. DET ÄR DET. Sen saker vi alla sett som att han är egoistisk, äter upp allas mat, hjälper aldrig till. Han är en sån JÄVLA tråkig deltagare att jag är i chock hur fan han kom med.

+1000
2021-04-30, 23:31
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jag kan berätta när hon skrev det, det var precis efter att ett deltagare som börjar på P åkt ut från huset och hon skrev att hon hoppades att han skulle gå in på flashback o läsa allt hot mot honom så han kunde ta livet av sig, det gick alldeles för långt och vi var flera i tråden som markerade att det där är att gå för långt, hon skärpte sig dock inte utan skrev andra saker som var fyllda med hat, idag nekar hon helt till att ens ha skrivit dessa.
Men jag skulle aldrig sjunka till hennes nivå så därför beklagar såklart hennes pappas bortgång och hoppas att hon kan arbeta på sig själv så att hon slipper att känna sånt hat mot folk på tv att hon vill att de ska ta livet av sig.

Ok, tack snälla du som tog dig tid att uppdatera mig. Nej det är verkligen inte bra att önska livet ur folk såklart och där är gränsen nådd. Det värsta är att det man en gång sagt kan man inte ta tillbaka och att önska att någon ska ta livet av sig är en helt absurd och grotesk grej att skriva.
2021-04-30, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Narnia är snyggast där inne. Hon är en av dom vackraste kvinnorna som finns. Sen kommer Madde.
Är du full eller?
2021-04-30, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Alltså somliga av er tänker så konstigt... Adrian är inlåst i bb och kollar inte liven. Varför skulle ha vara med Nardos för att få kameratid? Om nu dc följer Nardos hela tiden så vet ju inte Adrian det...

😂

Hur logiskt som helst!
2021-04-30, 23:33
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja, varför inte?

Och framförallt större zinkbaljor med betydligt mera alkohol!

Verkligen! Satt och kollade på en annan realitysåpa på discovery+ och såg hur dom festade och tänkte då att BB hade vart sååå mycket bättre med ordentlig fest! Hellre färre dagar med alkohol men när det är alkohol då ska dom fan bli fulla och ge oss (mig) underhållning. Hålla på att ge dom fest 5 dagar i veckan men så små mängder varje kväll blir bara tråkigt.
2021-04-30, 23:34
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Är du full eller?

Nej.
2021-04-30, 23:34
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Steffi, Wut!!! Jaja alla gillar olika 😂
Hehe, nu snackade vi ju kategorin "helt uppfixad", och Steffi är fucking gorgeous i full make up. Emelie skulle också hamna högt upp här.

Kör vi helt osminkade så skulle jag ha Tessan först, följd av Steffi och sen kanske.. Madde? Tanja?
2021-04-30, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
AD är så taktiskt nu. Showar lite extra framför Madde och Tanja, men framförallt sitter som en igel på Nardos = kameratid
Det har vi insett från andra veckan han var med. Frågar ut folk, smyger med å lyssnar, trimmar andra att försäga sig eller bryta mot regler.
2021-04-30, 23:36
Medlem
137MGs avatar
Tips på frågor att skicka in imorgon om vi får möjlighet? Helst vill jag att Adrian ska svettas
2021-04-30, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
De vet när DC är på dem, när kamerorna rör sig och följer vad de gör så visas de ofta i DC.

Jag gled in i liven för en halvtimma sedan och har bara fått se 4 pers, var är de andra?

I poolrummet som DC vägrar visa såklart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in