2021-04-30, 23:11
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Gudfaderattityd? Grundat på vad, att jag skriver vad jag tycker om saker och ting som sker i BB-huset?

Du kanske ska se över din egen attityd istället för att sitta här och vara viktig och ifråga sätta min rätt att uttrycka mig?

Jag har inte tagit del av den infon du beskriver och hade jag gjort det så hade jag verkligen inte stått bakom det så jag fattar inte vart du vill komma i detta? Den här tråden kryllar av individer som spyr ut sig galla hela tiden och hur ska jag kunna hålla reda på alla? Folk som inte pallar att någon säger emot deras egna tänk ger sig på varandra utan anledning ,det är den spydiga kommentaren efter den andra. Det är alla möjliga vidrigheter om vartannat och jag står inte bakom något av det. Moderatorn ska se till att tråden hålls ren från hets, diskriminering och annat, bara att rapportera sånt.

Jag lusläser inte vartenda inlägg som strömmas här och detta du beskriver har jag missat och nu tycker du att jag ska hållas ansvarig för vad hen har skrivit? Min tanke var att det är en allmän dålig respekt för varandra här och skriver man sina åsikter så kan en del inte använda sig av ett normalt argument utan måste skriva elakheter och annat skit.

Så nej jag anser att man bör tänka innan man sätter fingrarna på tangentbordet och inte kasta ur sig saker som kan ta jävligt hårt.

Så kom inte här och snacka om vad som är rätt eller fel! Jag vet vem jag är och vart jag står. Jag är inte felfri och gör en massa fadäser men jag tänker inte sitta här och svara för dig pga det någon annan skriver. Djupt Beklagligt att Oscar uttryckt sig så i forumet och för de familjer som drabbats av det men som sagt inget jag står bakom ö.ht.. Tyvärr för dig va?

Edit: Du kanske kan berätta när han ska ha skrivit detta också?
2021-04-30, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulfasa1
Adrian rösthorar?😴
Jo jag vet men ser fan inte dem på någon kamera
2021-04-30, 23:12
Medlem
Snälla kameraman, vi vill inte se Nardos dansa själv på DC. Visa poolen med Tanja och kompani istället
2021-04-30, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Tror Tanja Madde och AD var på utegården
Tack, jävla kamera män
2021-04-30, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Så är det, men det faktum att han typ aldrig kan bjuda till, han ber alltid andra folk göra saker, så som när han bad Mergim sparka ner en kudde från Simons huvud, vilket i sig är sjukt korkat men när dom bad Adrian göra det så var det absolut nej, han är aldrig personlig, alla konversationer han har är bara involverade kring huset och sällan kring honom som person.
Det är inget fel i att vara privat men då kanske inte BB är rätt program att vara med i.
+1, håller med om det. Min förhoppning är att man får se mer av det han visar upp ikväll om han får vara kvar. Mindre spärrar och filter! Tror att han bara är en sån person som behöver mer tid för att öppna upp sig och när det inte kommer in nytt folk och man känner sig mer avslappnad med de som är inne i huset så kan det nog bli en rätt spännande utveckling!
2021-04-30, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Super snabb fråga då jag just nu befinner mig "undercover" i ustens hemstad.

Har jättebebisen Simpan gjort bort sig idag igen?

Over and out.
Gör han väl ideligen, och blir alltid förlåten Fast nästa nominering röstar nog Tanja på honom även om hon sa att hon förät han igår. I dag hatade han henne för att hon vann igen. Fusk iochförsig men tävlingsledningen ville nog inte ha ett större utbrott än det som var före finalen. Simon verkar lägga skulden för allt ont som händer honom på Tanja.
2021-04-30, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Så är det. Nästa vecka kommer Madde ligga och storgråta igen när han tar ett steg tillbaka och inte vill pussas längre. Orkar knappt se skiten mer. Är bara inne nån minut då och då i liven. Mer orkar jag inte.
Vi räddar Dompa så är problemet löst...
2021-04-30, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Inte en chans
2021-04-30, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Felpost
Poolen
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Givetvis!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Felpost
Utegården med Tanja tror jag
2021-04-30, 23:18
Medlem
Citat:
Vi maxar på Dompa och hoppas AD lämnar eller ingen. Nästa vecka måste Pedram, Simon eller Juddan åka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in