Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Bertil Malmberg återger den objektivt observerbara sanningen. Om han blir utesluten från SD så lovar jag att jag ALDRIG kommer att rösta på SD någonsin. Jag kommer även att aktivt arbeta för att till vare pris motarbeta SD i alla sammanhang & kommer att betrakta SD som en del av fienden.
Jag tror detta är ett avgörande ögonblick för att avgöra om det finns en 8-klöver, som visa har hävdat.
Man ärligt, peka ut människor från Sydsudan... nivån är så djävla korkad, De är inte ens ett problem för oss. Hur många människor kommer hit från Sydsudan? Varför inte diskutera somaliers IQ? Och varför diskutera det redan uppenbara. Det finns redan en tyst överkommelse mellan alla människor på jorden att alla vita är intelligentare än svarta generellt. Det finns inget att säga mer. Bertil Malmberg är dumskallen.
Vi har just nu en flyktingkvot på 1500 personer från Östafrika vilket inbegriper etiopier, sydsudaneser, somalier, kongoleser, ugandier och eritreaner. Sydsudaneser kanske är imbecilla, men enligt IQ-forskning är de på samma nivå som folk från det forna Jugoslavien. Om vi har en flyktingkvot finns ingen anledning att ta emot fler, men det gör vi, dock aldrig från Sydsudan utan mest från riktiga bajsländer som Syrien, Irak, Iran, Somalia osv.
FYI är flyktingar från Sydsudan zenit för svarta modeller. De är långa, smala och extremt vackra. De regerar på catwalken. De jag känner till är kristna och kristna är en extremt förföljd grupp människor. Varför inte hjälpa fler kristna? Och varför utmåla dem som lågintelligenta? Känns meningslöst.