2021-04-30, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulfasa1
Vithajen lagar mat?
Edit. Som vanligt
2021-04-30, 23:06
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tror det är något förhöjd risk men det finns väl screening för olika tillstånd så det behöver inte betyda nåt.

Tror det med ökande ålder har mest att göra med vikande fertilitet men det finns ju knep för det med.
Ok, intressant!
2021-04-30, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han är kul på fest, men oavsett om de får mycket eller lite alkohol så brukar han ha däckat vid den här tiden ändå, av antingen trots (för lite alkohol) eller av alkoholöverskott (säger ju sig självt, men för mycket alkohol och för snabbt) ....

Det har du rätt i
Men han taggar igång alla så dom kan festa vidare. Festerna är endast roliga när Simpa är med enligt mig. Runt denna tid när Simpa har däckat så brukar det vara ganska dött och AD är igång med nattmackorna. Gäsp säger jag.....
2021-04-30, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tror (eller hoppas?) Madde kan skärpa till sig och "blomma ut" (Urk, vilket vidrigt uttryck!) 🤢 om Adrian åker ut på måndag?

Men troligen sjunker hon väl tyvärr ner i en djup depression då istället?

Fyfan vad dom skriker ikväll, outhärdligt!

Ja helvete rent, är det inte Judith som gapar är det Nardos! Satan alltså, kommer få tinnitus efter denna säsong
Medlem
xrlpyts avatar
Den här leken med att pussa runt ett kort av något slag minns jag från ett konfirmationsläger. Den var jättekul, då. Jag och alla andra var iofs ca 14 år gamla, men i gengäld fanns det ingen som helst alkohol tillgänglig..
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag tröttnade på din gudfaderattityd redan förra året så jag läser inte dina inlägg. Men det här ämnet intresserar mig så jag släppte lite på mina egna regler. Du sitter dagligen på dina höga hästar och stora pekpinne men lyckas ändå på något sätt bli avlurad brallan av OscarOrso?

Är du medveten om varför den här användaren har fått kritik? Hen har uttalat minst 2 dödshot mot deltagare i ett underhållningsprogram. Om jag förstår dig rätt här Mouchino, så står du bakom och respekterar en sådan åsikt? Du tycker till och med att det är synd om personen som står bakom dödshoten när det påpekas att det absolut INTE är okej, för att hen blir "ledsen och upprörd" då?

Att som vuxen person spy ut sig att man önskar livet av människor, på ett öppet forum som familjemedlemmar kanske läser, kommer alltid att få mig att reagera. Därför hoppas jag verkligen att Mod låter detta inlägg vara kvar. Många här bör tänka till, inklusive du Gudfadern, eftersom du tydligen står bakom ett sådant beteende och till och med Älskar en sådan individ.

Att samma individ i samma forum söker sympatier för sin döda far gör bara hela grejen ännu sorgligare. Må han vila i frid. Det gör han nog lättare om du slutar mordhota folk på Internet.

Gudfaderattityd? Grundat på vad, att jag skriver vad jag tycker om saker och ting som sker i BB-huset?

Du kanske ska se över din egen attityd istället för att sitta här och vara viktig och ifråga sätta min rätt att uttrycka mig?

Jag har inte tagit del av den infon du beskriver och hade jag gjort det så hade jag verkligen inte stått bakom det så jag fattar inte vart du vill komma i detta? Den här tråden kryllar av individer som spyr ut sig galla hela tiden och hur ska jag kunna hålla reda på alla? Folk som inte pallar att någon säger emot deras egna tänk ger sig på varandra utan anledning ,det är den spydiga kommentaren efter den andra. Det är alla möjliga vidrigheter om vartannat och jag står inte bakom något av det. Moderatorn ska se till att tråden hålls ren från hets, diskriminering och annat, bara att rapportera sånt.

Jag lusläser inte vartenda inlägg som strömmas här och detta du beskriver har jag missat och nu tycker du att jag ska hållas ansvarig för vad hen har skrivit? Min tanke var att det är en allmän dålig respekt för varandra här och skriver man sina åsikter så kan en del inte använda sig av ett normalt argument utan måste skriva elakheter och annat skit.

Så nej jag anser att man bör tänka innan man sätter fingrarna på tangentbordet och inte kasta ur sig saker som kan ta jävligt hårt.

Så kom inte här och snacka om vad som är rätt eller fel! Jag vet vem jag är och vart jag står. Jag är inte felfri och gör en massa fadäser men jag tänker inte sitta här och svara för dig pga det någon annan skriver. Djupt Beklagligt att Oscar uttryckt sig så i forumet och för de familjer som drabbats av det men som sagt inget jag står bakom ö.ht.. Tyvärr för dig va?
Medlem
1754s avatar
Fan vad låg volym dom har på musiken ikväll. Är det för att inte göra Simon mera ledsen?
2021-04-30, 23:09
Medlem
Kan nån förklara ”säg till dom” som peddot och narkos skriker ibland.
Tack på förhand/ Ulfasa
2021-04-30, 23:10
Medlem
Var e Adrian och Madde just nu?
2021-04-30, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Adrian rösthorar?😴
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack

Tror Tanja Madde och AD var på utegården
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hon har varit tusen ggr bättre denna vecka när ad var i lilla bb.
Yes!
Och allra bäst var hon i början med bara Tanja, Peddot och Simon.

Sen kom ju Oljudith och Emelie och kvävde genast henne sas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in