Citat:
Ursprungligen postat av
Contragulations
Jag tröttnade på din gudfaderattityd redan förra året så jag läser inte dina inlägg. Men det här ämnet intresserar mig så jag släppte lite på mina egna regler. Du sitter dagligen på dina höga hästar och stora pekpinne men lyckas ändå på något sätt bli avlurad brallan av OscarOrso?
Är du medveten om varför den här användaren har fått kritik? Hen har uttalat minst 2 dödshot mot deltagare i ett underhållningsprogram. Om jag förstår dig rätt här Mouchino, så står du bakom och respekterar en sådan åsikt? Du tycker till och med att det är synd om personen som står bakom dödshoten när det påpekas att det absolut INTE är okej, för att hen blir "ledsen och upprörd" då?
Att som vuxen person spy ut sig att man önskar livet av människor, på ett öppet forum som familjemedlemmar kanske läser, kommer alltid att få mig att reagera. Därför hoppas jag verkligen att Mod låter detta inlägg vara kvar. Många här bör tänka till, inklusive du Gudfadern, eftersom du tydligen står bakom ett sådant beteende och till och med Älskar en sådan individ.
Att samma individ i samma forum söker sympatier för sin döda far gör bara hela grejen ännu sorgligare. Må han vila i frid. Det gör han nog lättare om du slutar mordhota folk på Internet.
Gudfaderattityd? Grundat på vad, att jag skriver vad jag tycker om saker och ting som sker i BB-huset?
Du kanske ska se över din egen attityd istället för att sitta här och vara viktig och ifråga sätta min rätt att uttrycka mig?
Jag har inte tagit del av den infon du beskriver och hade jag gjort det så hade jag verkligen inte stått bakom det så jag fattar inte vart du vill komma i detta? Den här tråden kryllar av individer som spyr ut sig galla hela tiden och hur ska jag kunna hålla reda på alla? Folk som inte pallar att någon säger emot deras egna tänk ger sig på varandra utan anledning ,det är den spydiga kommentaren efter den andra. Det är alla möjliga vidrigheter om vartannat och jag står inte bakom något av det. Moderatorn ska se till att tråden hålls ren från hets, diskriminering och annat, bara att rapportera sånt.
Jag lusläser inte vartenda inlägg som strömmas här och detta du beskriver har jag missat och nu tycker du att jag ska hållas ansvarig för vad hen har skrivit? Min tanke var att det är en allmän dålig respekt för varandra här och skriver man sina åsikter så kan en del inte använda sig av ett normalt argument utan måste skriva elakheter och annat skit.
Så nej jag anser att man bör tänka innan man sätter fingrarna på tangentbordet och inte kasta ur sig saker som kan ta jävligt hårt.
Så kom inte här och snacka om vad som är rätt eller fel! Jag vet vem jag är och vart jag står. Jag är inte felfri och gör en massa fadäser men jag tänker inte sitta här och svara för dig pga det någon annan skriver. Djupt Beklagligt att Oscar uttryckt sig så i forumet och för de familjer som drabbats av det men som sagt inget jag står bakom ö.ht.. Tyvärr för dig va?