2021-04-30, 22:50
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian bad Madde om en kyss? NU är det röstfiske utan dess like
Äckligt att se. Kommer han sova bredvid henne också? Jag spådde redan igår (eller om det var förrgår) att så skulle vara fallet.

Adrians ordförråd: "detta är helt sjyyyyyyyyykt", "shit asså", "wow", "ust"
2021-04-30, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det går fan inte att lugna ner sig och lyssna på deltagarnas samtal för man vet att gubben bakom spakarna som styr DC har ett öga på Nardos konstant och de byter tillbaka till henne hela tiden. Riktigt sjukt att det ej går att följa deltagarna i huset när man har betalat pengar för att se det LIVE. Den enda man får se är apflickan.
Produktionen suger!
2021-04-30, 22:51
Medlem
Vilka härinne vill söka till nästa säsong?( om det blir någon)😜
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Kan inte någon säga till Judith nu att hon dödar festen. För de är de hon brukar säga till folk som pratar.

Ja hon sa det för en timme sedan bara till dom andra i sovrummet (tror det var i sovrummet).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Haha varför sa Adrian att Madde skulle puss honom från ingenstans?

Han är riktigt elakt mot Madde nu, detta gör han inte för att han vill utan för att han fiskar röster och utnyttjar henne på vägen att få stanna.

När man inte trodde han kunde göra mer för miljonen, så spelar han på Maddes känslor. Vilken jävla snake
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Wow.. det här kan ju vara den tråkigaste festen någonsin. Det är valborg vad är problemet?
För lite sprit?
Medlem
In med Simpa för och styra upp det här barnkalaset
2021-04-30, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Tyvärr är det så. Man förstår ju att hon känner att tiden börjar bli knapp och därför gick hon nog med där. Hon fyller 34 i år.

Fattar inte åldersfixeringen! Om det är den ”biologiska klockan” så blir ju mammorna äldre och äldre och det går alldeles utmärkt vad jag förstår. Huvudsaken är väl att man är klar innan 45? Typ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Jaha nu bad Mössan Madde att pussa henne, röster röster röster!
Inte konstigt att hon aldrig kan lämna släppa honom
Känns som att alla överanalyserar varenda steg Madde och Adrian tar inne i huset. Tror bara att Adrian vill hålla tillbaka känslorna inne i huset men när han får i sig lite för mycket alkohol (vilket sällan har hänt) så släpper han på spärrarna och då kommer hans riktiga känslor fram. Tror inte att det handlar om något röstfiske men i vilket fall så har jag kvar honom hellre än Dompa.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Halöå de ropade. "NARDOS VÅR FUCKING SYSTER VI SKA TA DIG TILL FINAL BAD BITCH BARDOS. OCH ADRIAN VÅR FUCKIGN BRODER" och sen ropa de "LITA INTE PÅ EMELIE"
Är det ortenarmeen som står och skriker utanför?
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Du menar att BB fixade det?

Jag menade ingenting. Skrev bara vad jag trodde att personen som du citerade menade med sitt inlägg.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Äckligt att se. Kommer han sova bredvid henne också? Jag spådde redan igår (eller om det var förrgår) att så skulle vara fallet.

Adrians ordförråd: "detta är helt sjyyyyyyyyykt", "shit asså", "wow", "ust"

Jepp jag förutspådde samma sak.. Ikväll eller imorgon kväll fattade jag att han skulle göra moves på Madde för att få röster. Så jävla lågt. Han leker med hennes känslor för att själv ta sig framåt, plus att han använder känslomässig utpressning mot Nardos.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in