2021-04-30, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Haha du måste ju förfan driva?

>>Well, hade det varit allvarligt så hade BB slängt ut honom. Så alltså är allt lugnt.
2021-04-30, 21:52
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Idag gick han runt o hotade att han skulle halshugga tjejerna aka storebrorsorna om de inte accepterade hans svar på ett prov!!

Det där är mer än tillräckligt för att åka ut! Men såklart är produktionens favorit clown-pojke kvar utan konsekvenser...igen!!!

Citat:
Haha du måste ju förfan driva?

Jag hade liven på hela tiden när hela episoden utspelade sig, jag hörde ingenting sådant. Han var arg och skrek att han skulle "anmäla" dem, men inga fysiska hot som du beskriver. Det har heller inte kommit något straff mot honom från BB:s sida, vilket tyder på att de inte hört något sådant heller.

Du kanske bara har hört fel, eller inte hört något alls och lyssnat på andrahandsuppgifter?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vissa lär väl jubla av glädje nu, men jag får nu tacka för mig. Min kära far gick bort idag, tyvärr får jag inte ens infinna mig i Sverige för att ta förväl.
Jag väljer att sluta titta mer pga det har typ tagit över livet med denna liven.. Min pojkvän (vägrar använda ordet ”sambo”) ber mig sluta m skiten pga jag gråter om vartannat till de mest oklara scener att gråta till, samt att jag blir ledsen och upprörd när folk i denna tråd vill bråka och inte förstå vanlig ironisk ton. Jag hoppas innerligt att Simon, Tanja och Emelie är i final. Jag önskade Joel där men...
ja - jag har hatat. Hatar fortfarande många där inne och jag gör det med à big GLIMT in my eye.jag skulle iaf aldrig i livet önska livet ur någon. Hoppas detta är klart och slutdiskuterat.
Puss och kram och älskar er alla.

(Ni har hjälpt mig mkt i denna fruktansvärda tid!)

Beklagar verkligen sorgen
Ta hand om dig Oscar <3
Medlem
Madde: mitt jobb är en prutt i rymden jämfört med sjuksköterskans jobb

Älskar denna tjej
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Jag såg inte när Simon gjorde det där, tog verkligen de andra deltagarna det som att han skulle halshugga dem?
Nej, ingen tog det så. Han raljerade vilt.
2021-04-30, 21:53
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Vi kommer härmed pausa uppdateringarna tills mobbingen slutar i huset. Produktionen bör ta sitt ansvar och se till att inte mobbing eller utanförskap föregår i huset. Men just nu så föregår det mobbing i huset då två personer är instängda medans alla andra får mat och fest, Detta tycker vi i Big Brother Sverige 2021 supportergrupp inte är ok. Därför pausar vi uppdateringarna tills produktionen tar sitt ansvar.

Pausades det även när Nardos mobbades häromdagen av sina egna sk vänner och Krävde man något ansvar från produktionen kring den händelsen?
Medlem
Men snälla, Majoriteten av huset har sagt " Jag ska döda dig" det är väl lika allvarligt som "Jag ska halshugga er" Sluta häxjaga folk för fan, fjantar.
Medlem
Och nu är nu. WTF??? Sitt still i båten. Vad händer?
2021-04-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Jag såg inte när Simon gjorde det där, tog verkligen de andra deltagarna det som att han skulle halshugga dem?

Han sa det i uppdragsrummet så de han pratade om fick tyvärr inte höra. De andra blev väl lite förvånande o bad honom att tagga ner!
Men oavsett får man inte säga så! O det var klart o tydligt att han inte skojade om det..vilket många här vill påstå!
Simon har fått flertals varningar, betett sig kränkande o vidrigt mot flera. Spottat mot dem, kallat de för smuts o sagt att de är döda. På tiden att han åker långt åt helvete!
2021-04-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
efter adrian

Nej långt före
2021-04-30, 21:56
Medlem
Försåtr nardos 100 procent med nomineringen mot Adrian.. hon hade ju dåligt samvete mot Pedram efter vilken JÄVLA SCEN han Gjorde efter hon nominerade honom. Synd att hon ska behöva må dåligt över det
2021-04-30, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Nej långt före
Nu mucket bla bla bla. Vad har hänt???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in