2021-04-30, 21:07
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruv
Jag antar att produktionen den här säsongen ville behålla fler deltagare till de sista veckorna på grund av risken för att det blir segt annars. Men det är nog svårt att hålla gnistan uppe så här långt in, både för prod och deltagare. Produktionen försöker desperat skapa något drama men utan lycka. Generellt brukar ju sista tiden bli en transportsträcka och i brist på drama känns det av än mer.

jag kan tänka mig nardos emelie och adrian i final veckan, då blir det sova, äta, sova, äta, skita, sova. äta, skita...........

mycket spännande
2021-04-30, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bruv
Jag antar att produktionen den här säsongen ville behålla fler deltagare till de sista veckorna på grund av risken för att det blir segt annars. Men det är nog svårt att hålla gnistan uppe så här långt in, både för prod och deltagare. Produktionen försöker desperat skapa något drama men utan lycka. Generellt brukar ju sista tiden bli en transportsträcka och i brist på drama känns det av än mer.
Man måste också förstå att produktionen blir less när vi röstat ut de som faktiskt bidrar med innehåll och behållit de mest energistjälande idioterna (Adrian, Emelie, Nardos, Judith). Då blir det putt-burk BB.

Om de gett cmore röster 10 ggr så hög vikt skulle det här ha varit en bättre säsong.
(sen bär produktionen en stor del av skulden för att de tog in 2020 deltagare)
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför ska han svepa en sketen nosecco för?

för dom säger det.
Medlem
Väntar på att Emelie ska kuka ur.

Hatar det här.

Kan man få sin vaccinspruta snaet eller
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Tycker detta är på gränsen till mobbning.. Okej om det var en grupp inne i lilla BB men det är endast 2 stycken och dem håller på och trotsar dem till max. Stänger av lider med Simon. Juddan är ju fan värre än någon.
Håller fan med på de
2021-04-30, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Skriker och har sig och tvingar folk till det dem inte vill.. Nyss med denna jävla fjantiga dans, skriker KOM hit osv... Så hemsk!

Helt sjukt! Tänk ifall Nardos hade gjort det! Fyfan va folk hade hatat!
2021-04-30, 21:10
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Madde känns down? Antagligen efter Adrians svar förut? Han verkar dock på henne.. han kan spelet 🤦‍♀️

Madde tolkade adrians svar som negativt. MEN det var ju positivt.
Hörde hon inte det han sa o tog in det??
Hon fastna på något som skulle kunna ses som mindre bra i hennes öron.
Men det han sa som helhet och med andra ord och uttryck än han sagt innan var ju positivt.
2021-04-30, 21:12
Medlem
RotoRooters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Man måste också förstå att produktionen blir less när vi röstat ut de som faktiskt bidrar med innehåll och behållit de mest energistjälande idioterna (Adrian, Emelie, Nardos, Judith). Då blir det putt-burk BB.

Om de gett cmore röster 10 ggr så hög vikt skulle det här ha varit en bättre säsong.
(sen bär produktionen en stor del av skulden för att de tog in 2020 deltagare)

Håller med, jag avskyr till ex. Mergim, men han skapade underhållning iallafall.
2021-04-30, 21:17
Medlem
Snälla ut med Emelie!! SNABBARE ÄN NÅGONSIN!

Nu har jag hört "på grund av joel grejen" kanske 19 gånger BARA idag!

Blir knäpp på denna människa så falsk så ful i sitt beteende och sätt att vara, EUEWQWWWW!

Jag seriöst dör hellre än att lägga min röst på detta mongo.
2021-04-30, 21:17
Medlem
Jag måste säga att jag gillar att Emelie sågar beer pong som opersonligt och något personer som knappt känner varandra spelare. Så jäkla rätt.
Det är sånt man spelar med någon man kommer hugga i ryggen vid nästa nominering, det här är inte nån jäkla familj.
2021-04-30, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Madde känns down? Antagligen efter Adrians svar förut? Han verkar dock på henne..

Tycker hon verkar ganska på, Emelie däremot är down
2021-04-30, 21:19
Medlem
Hur jävla perfekt är inte madde?! Vilken jävla kropp hon har! Helt naturligt. Fan kvinnligare former än jag sett förut. Och fyfan så snygg!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in