Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-04-30, 19:34
Medlem
DyslexiKungens avatar
Snillen spekulerar nu på dispasch och ringer mamma
Citera
2021-04-30, 19:40
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Snillen spekulerar nu på dispasch och ringer mamma
klumpigt å slösa bort 50/50 när mamma bara behövde googla dispasch
Citera
2021-04-30, 19:42
Medlem
kukflashs avatar
Väldigt imponerad av Jonas som sitter i stolen nu. Otroligt kunnig
Citera
2021-04-30, 19:42
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
klumpigt å slösa bort 50/50 när mamma bara behövde googla dispasch

Han är väldigt duktig och smart, men där tänkte han inte riktigt på mammas googlings kunskaper
Citera
2021-04-30, 19:47
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Han är väldigt duktig och smart, men där tänkte han inte riktigt på mammas googlings kunskaper
Javisst jag testade det och det kom direkt på synonymer.se med ett enda alternativ. Jag har ofta reflekterat över hur klumpigt de beter sig när de ringer upp - otroligt tidsslöseri sysslar de med
Citera
2021-04-30, 19:52
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Javisst jag testade det och det kom direkt på synonymer.se med ett enda alternativ. Jag har ofta reflekterat över hur klumpigt de beter sig när de ringer upp - otroligt tidsslöseri sysslar de med

Rickard Sjöberg har sagt att man får googla också och att det är tillåtet, men Jonas kunde nog ha tagit miljonen, så duktig var han, de är inte så ofta som såna dyker upp i stolen....
Citera
2021-04-30, 19:53
Medlem
Skärpt och duktig kille . Väl värd prispengarna. Dock var frågan om Malis huvudstad väl enkel på den nivån
Citera
2021-04-30, 19:57
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Rickard Sjöberg har sagt att man får googla också och att det är tillåtet, men Jonas kunde nog ha tagit miljonen, så duktig var han, de är inte så ofta som såna dyker upp i stolen....
Jag trodde han skulle ta foton - en relativt lätt fråga för den nivån. Ja att förbjuda googling måste ju vara omöjligt såtillvida de inte skulle ha de som rings upp kontrollerade i burar i studion. Ja eller sittandes som stjärnorna
Citera
2021-04-30, 20:04
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Skärpt och duktig kille . Väl värd prispengarna. Dock var frågan om Malis huvudstad väl enkel på den nivån
Kanske men de där afrikanska länderna byter ju namn på sina huvudstäder o även nationsnamn lika ofta som man själv byter strumpor. Så jag har struntat i å följa med i det rejset. Där hade jag fått stanna om jag hade bränt livlinorna
Citera
2021-04-30, 20:08
Medlem
Citat:
Kanske men de där afrikanska länderna byter ju namn på sina huvudstäder o även nationsnamn lika ofta som man själv byter strumpor. Så jag har struntat i å följa med i det rejset. Där hade jag fått stanna om jag hade bränt livlinorna

Förstår vad du menar.
Citera
2021-04-30, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Du ger dig verkligen inte. Mortadella innehåller fläskkött och i den gruppen ingår bland annat gris som ju är skinka. Du letar febrilt efter ditt halmstrå

Men det är ju självklart eftersom all äkta korv innehåller kött från gris..
Citera
2021-04-30, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Men det är ju självklart eftersom all äkta korv innehåller kött från gris..
Kan vi då vara överens om att killen hade rätt i sak när han sa att mortadella innehåller skinka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in