Har haft ett riktigt liv ikväll (sick). Kom in nu för en stund sedan. Verkar som att Madde har the time of her life (som jag trodde och hoppades hon skulle ha). Har jag rätt eller har jag missat något?
Hoppas nu hon förstår att hon måste byta umgänge. Sluta fjäska för Adrian och sluta ligga i sovrummet och lyssna på Emelie som gnäller och spekulerar.
Nu hoppas jag hon ser att de turkosa inte paktar (så löjligt ord) utan att de bara inte röstar på varandra för att de gillar varandra och har skoj ihop.
Asså folket... Ärligt talat hur kan vi ha kvar en varelse som Adrian? Gillade honom i 3 dagar sen har han bara sjunkit och sjunkit för varje dag han försöker göra så att Dompa och Judith bryter mot regler, fjantar runt och hetsar gång på gång, Han är mitt mål att få ut.
Han tycker det så klart är skitkul så länge han inte behöver vara i barnrummet! Tror det är en hårfin gräns när det gäller sånt här. Kan spåra ur snabbt!
Varför sätter BB ens upp regler som inte följs ändå och inga konsekvenser som gör att de bryter ännu fler regler?
Håller helt med. Veckan kapitulerar redan första gången. Inga har ju blivit nominerade än men de skulle ju kunna dela ut extra poäng som straff. Jag kom in hit och såg att "barnen" drack alkohol? Vafalls? Barn ska ju inte dricka det!!! Liksom deltagarna förlorar all respekt för teman och regler om de inte får någon skit? Och liksom nu tror Simon att de inte måste följa deras regler då de inte verkar få något straff.
Brev inkommer. Storebröderna ska själv bestämma ett straff till lill BB. Eftersom de ar såna bros blir det nåt tamt och tråkigt som inte gör varken till eller från 👎
Okej, jag vet att jag tjatar och låter bitter, men ett lämpligt straff till Adrian för att han ideligen skall gå på toaletten vore tre toalettbiljetter per dag. Övrig tid får han köra vuxenblöja