2021-04-30, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Da får jeg omformulere spørsmålet. Hadde du ansatt en person i en stilling som IT-konsulent, fordi han var veldig god på 10000 meter skøyter?

Jeg tror Kornblomst tok poenget ditt...
Citera
2021-04-30, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det er vanskelig å ta deg seriøst, fordi mange av innleggene dine er selvmotsigende og du bruker argumenter som like gjerne gjelder deg, men av en eller annen grunn ser du det ikke selv.

Apropos glasshus. Les gjerne innlegg #64885 og #64628.Politilaget kan tillate seg det mest, svarer man med samme mynt, er det straks noen som blir fornærmet.
Apropos seriøst: I innlegg #64628 kunne du valgt å korrigere våset til Formann. Det gjorde du selvsagt ikke, slikt gjør man jo ikke mot en på samme lag.
Formann, som til stadighet slenger dritt, har flere ganger følt seg dårlig behandlet, han har til og med kalt meg en mobber! På seg selv kjenner man andre! Skaanseth har vært en av de verste mobberne, helt uten konsekvenser, det ser derimot ut som om han har fått en høy stjerne hos Politilaget, og det sier egentlig alt.
Utrolig mange såre tær her inne, jeg anbefaler virtuelle vernesko.
Citera
2021-04-30, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Hvorfor tror du det ikke var noen kommunikasjon med kidnapperen etter kommunikasjonen 8 og 9 juli ? Kidnapperen sendte jo en melding så sent som for noen dager siden. Hva får deg til å tro at han ikke har kommunisert mellom 8 juli 2019 og 26 april 2021 ?

Ser ikke bort fra at det har vært mer kommunikasjon enn det som har fremkommet fra media. Det kan være grunner til at enkelte opplysninger ikke er delt da det sist gang var noen som greide å lete seg frem til bitcoinkontoene og hva kodene betydde med bakgrunn i beløpene som ble overført.
Det ble senere gått over til krypterte e-poster, og om det ikke er behov for å kommunisere via media men har en annen kanal kan det godt være at det har vært mer kommunikasjon.
Tipper og håper det kommer mer informasjon om det er slik når saken rulles opp.
Citera
2021-04-30, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Arbetar TH fortfarande?

Ja han arbeider fortsatt. Her er et foto fra begynnelsen av denne uken da han dro fra jobben på Futurum.

https://imgur.com/a/RQ8iyv0
Citera
2021-04-30, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ja han arbeider fortsatt. Her er et foto fra begynnelsen av denne uken da han dro fra jobben på Futurum.

Driver du å tar bilder av ham ?
Citera
2021-04-30, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T--E
Ser ikke bort fra at det har vært mer kommunikasjon enn det som har fremkommet fra media. Det kan være grunner til at enkelte opplysninger ikke er delt da det sist gang var noen som greide å lete seg frem til bitcoinkontoene og hva kodene betydde med bakgrunn i beløpene som ble overført.
Det ble senere gått over til krypterte e-poster, og om det ikke er behov for å kommunisere via media men har en annen kanal kan det godt være at det har vært mer kommunikasjon.
Tipper og håper det kommer mer informasjon om det er slik når saken rulles opp.
Når alt kommer til alt, så ville jo både politiet og TH at kommunikasjonen skulle foregå på en annen måte enn det kidnapperen ville.
Citera
2021-04-30, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio

Det tviler jeg sterkt på.
Citera
2021-04-30, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Når alt kommer til alt, så ville jo både politiet og TH at kommunikasjonen skulle foregå på en annen måte enn det kidnapperen ville.

Og kommunikasjon til "kidnapperne" virker heller ikke gjennomtenkt da det sendes fra samme bitcoinadresse hver gang, noe som de som kan dette peker på som veldig amatørmessig.
Min teori er at plattform ble endret etter hvert da det ikke var så godt planlagt som det kanskje kunne se ut som.
Citera
2021-04-30, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce

Stoneface, med et snev av en gnagende skyldfølelse, men bare et snev.
Citera
2021-04-30, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Noe Gran- dialekt i bunnen her, ja.

Det er vel ikke akkurat vi på dette forumet som føler korthuset er truet.

Er ikke du hobbyastrolog, AmundRa?
Hva kan du lese ut fra THs fødselsdato, 14.04.1950?
Citera
2021-04-30, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio

Når Lorentsen må omformulere spørsmålet, skyldes det at Kornblomst ikke svare på det hun blir spurt om.
Citera
2021-04-30, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Når Lorentsen må omformulere spørsmålet, skyldes det at Kornblomst ikke svare på det hun blir spurt om.

Kornblomst svarte på humoristisk/sarkastisk måte, men ikke så farlig at ikke alle tok den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in