Citat:
Ursprungligen postat av
colliflower
Tycker alla här är lite hårda mot Simon nu. Ja han är omogen och blir arg över grejer som är stora för honom men mindre för andra. Och ja det flyger ut korkade grejer från hans mun. Men jag tycker också det är härligt med människor med lite känslor och som blir stormiga. Livet är är känslor och humöret är inte alltid på topp. Det är bara sig själv han skämmer ut och för att han är lite levande behöver han inte vara psyko eller ha tio psykologsamtal eller bli utkastad från big Brother.
Jag har slätat över hans beteende flera gånger med samma ursäkter som du skriver. Om det sker EN gång att någon går över gränsen, det kan nog hända den bäste. Två gånger... ja det är ju en extrem situation i huset, allt blir förstärkt. Tredje, fjärde, femte gången det händer - då är det ett upprepat beteende. Ett sånt beteende hos barn skulle uppmärksammas i skolan och det är inte OK. Hos en vuxen man är det ännu mindre OK.
Simon som var en av mina favoriter har definitivt visat sidor som INTE ÄR OK på en fläck. Jag protesterar inte om de slänger ut honom, han behöver rehab och psykologhjälp.