2021-04-30, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Ja det är möjligt men jag tror dem fortfarande är mer konflikträdda än vad dem tror. Det var ändå tre personer som kan säga ifrån men helt plötsligt inte ville ta striden.
Jag kan ha fel men jag tror energin där inne blir sjukt påtaglig när han (liksom andra) beter sig som en rövhatt och det är ”enklare” att bara undvika det tills han lugnar ner sig.

Det är ju inte heller andras ansvar att veta om han kommer göra konflikten längre eller ej

peddi betdde sig som en jävla rövhatt mot nardos igår men det verkar alla tycka var helt ok så varför är inte simons beteende ok

simon blir alltid så hä efter tävlingar kolla i uppdragsrummet nu hur glad han är igen

ska vara tjejerna som ska straffas för sitt utnyttjande av simon tävlingsvnnarskalle
2021-04-30, 11:51
Medlem
Shtre1s avatar
Bb frågar nu tittarna om vad vi tycker om situationen på deras instagram
Medlem
elimes avatar
Verkligen trist att Simon inte kan bete sig. Han var min stora favorit i början och kan ju vara riktigt underhållande och rolig, och en fin person när han vill det. Men han har ju fuckat sig ur chansen på en miljon med hans dåliga humör och totala brist på självkontroll. Riktigt trist, tror jag lägger ner säsongen nu, finns lixom ingen kvar att tycka om (förutom Tanja då men tycker hon har blivit lite tråkig på slutet).
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Verkligen. Vad fan håller han på med nu?
Folk är galna på instagram, han kommer få auto eller bli utkastad!!
2021-04-30, 11:52
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Förstår din poäng och skulle aldrig försvara Peddot eller Odjuret MEN tycker ändå att de situationerna inte riktigt är jämförbara.
Är det alkohol inblandat och deltagarna inte tydligt visar att de INTE samtycker så kan det vara svårt att skicka ut förövarna! Tvekar dock inte en sekund på att de hade fått lämnat om någon av de ”offer” du nämner gått till bikten o sagt att de har blivit ofredade!

Simon är i en kategori för sig! De hot o beteenden som han har uttryckt o visat har gått över gränsen flera gånger men ändå är han kvar o knappt fått straffar!

Att dom inte samtycker? Samtyckeslagen är ju att man måste ge samtycke.
Är det inte tydligt att dom gett samtycke så är det inte samtycke. Tycker det är värre att göra nåt mot någon som är alkoholpåverkad. Glömmer aldrig natten när Judith och Peddo försökte få av trosorna på Tanja som var svinfull. Det enda som hände var att BB sa "Judith" högt i högtalarna.
2021-04-30, 11:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Simon, autonominerad. Tack!
passande namn! +1 btw
2021-04-30, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Han ska inte bli auto. Han ska ut

Jag håller såklart med!! Det kanske inte framgick i texten. Menade att produktionen inte ens ska behöva ta ett möte. Det är svart på vitt. Att hota om att halshugga någon = regelbrott och måste kastas ut direkt!
Medlem
Barnrumpefasoner, Simon.
Avstängd
Alkoholist simon är så jävla torr. jag skäms förfan
2021-04-30, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Tycker alla här är lite hårda mot Simon nu. Ja han är omogen och blir arg över grejer som är stora för honom men mindre för andra. Och ja det flyger ut korkade grejer från hans mun. Men jag tycker också det är härligt med människor med lite känslor och som blir stormiga. Livet är är känslor och humöret är inte alltid på topp. Det är bara sig själv han skämmer ut och för att han är lite levande behöver han inte vara psyko eller ha tio psykologsamtal eller bli utkastad från big Brother.

Jag har slätat över hans beteende flera gånger med samma ursäkter som du skriver. Om det sker EN gång att någon går över gränsen, det kan nog hända den bäste. Två gånger... ja det är ju en extrem situation i huset, allt blir förstärkt. Tredje, fjärde, femte gången det händer - då är det ett upprepat beteende. Ett sånt beteende hos barn skulle uppmärksammas i skolan och det är inte OK. Hos en vuxen man är det ännu mindre OK.

Simon som var en av mina favoriter har definitivt visat sidor som INTE ÄR OK på en fläck. Jag protesterar inte om de slänger ut honom, han behöver rehab och psykologhjälp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Jag håller såklart med!! Det kanske inte framgick i texten. Menade att produktionen inte ens ska behöva ta ett möte. Det är svart på vitt. Att hota om att halshugga någon = regelbrott och måste kastas ut direkt!
Det är inte bara regelbrott, det är olaga dödshot och du får fängelse.
Medlem
Simon vilken sopa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in