2021-04-30, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
FÖRMIDDAG
- Tävling: Lillebrorsorna tävlar och vinnaren blir Storebrorsa

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- BB Box: Storebrorsorna skriver frågor till Lilla BB

- Fest

Ja, låt de slappa och lata sig hela dagen och "festa" på kvällen. Låter som en vanlig dag i kumbaya-huset
2021-04-30, 09:21
Medlem
Å Pedram är i full gång med att fixa frukost till lillebrorsorna!
2021-04-30, 09:22
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jag blandade nog ihop om hon sagt lesbisk eller bisexuell men slutsatsen är ju densamma, var ju enbart ett taktiskt uttalande av Emelie.

Hon har ju inte visat några som helst tendenser till att vara lagd åt det hållet, snarare tvärtom. 😉

Men är egentligen ingen kritik, utan bara ett konstaterande att det enbart bara rörde sig om taktik.

Förstår inte det taktiska med det. Hon sa det när på festen EFTER att hon hängt löst och sedan har hon nog glömt bort att hon sagt det för hon har aldrig nämnt det igen. Vore det taktiskt så skulle hon ju sagt det fler gånger, eller hur tänker du?
2021-04-30, 09:23
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
emelie är ju en av de mest hjärndöda människorna därinne hur nån kan gilla henne fattar jag inte hoppas hon åker på måndag

Nåväl, de flesta både i huset och i detta forumet är rätt hjärndöda men ändå följer vi både programmet och skriver här. Så kasta inte Sten i glashus.
2021-04-30, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
FÖRMIDDAG
- Tävling: Lillebrorsorna tävlar och vinnaren blir Storebrorsa

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- BB Box: Storebrorsorna skriver frågor till Lilla BB

- Fest

Åh vad spännande dag...inget man sett innan...suck

Hur svårt ska det vara att komma på ngt kul annat än att det blir fest på kvällen?
2021-04-30, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yess45
Ja, låt de slappa och lata sig hela dagen och "festa" på kvällen. Låter som en vanlig dag i kumbaya-huset

Varför ens tävla om att bli storebrorsa? Enda skillnaden är väl sängar vs madrasser?
2021-04-30, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Nåväl, de flesta både i huset och i detta forumet är rätt hjärndöda men ändå följer vi både programmet och skriver här. Så kasta inte Sten i glashus.

har jag nämnt nånstans i min text att jag är hjärndöd? faktumet är att härinne diskuterar vi deltagarna och programmet och för mig är emelie helt jävla hjärndöd vill du sen diskutera min såkallade hjärndödhet skapa gärna en tråd så kan vi ta det där härhåller vi oss till programmet

tack o hej
2021-04-30, 09:34
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Förstår inte det taktiska med det. Hon sa det när på festen EFTER att hon hängt löst och sedan har hon nog glömt bort att hon sagt det för hon har aldrig nämnt det igen. Vore det taktiskt så skulle hon ju sagt det fler gånger, eller hur tänker du?
Hmm är helt säker på att hon definitivt sa det före den måndagsfinalen, och att du inte förstår det taktiska i det uttalandet förvånar mig inte.😁

Men ok, ska ge dig en liten ledtråd: hbtq-röster.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-30 kl. 09:41.
2021-04-30, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Varför ens tävla om att bli storebrorsa? Enda skillnaden är väl sängar vs madrasser?
Vinn en tävling och få all din mat, öl och sprit stulen. Dessutom blir du utskälld för att du försöker vara snäll och så får du städa upp allt efter lillbrorsornas fest.
2021-04-30, 09:40
Medlem
Jag förstår inte produktionen agerande. Igår fick man genom en omröstning fram 4 personer som hängde löst. Då skulle man plötsligt ha tre personer. Tidigare har man ju haft fyra personer som hängt löst. Sedan den idiotiska idén att låta storebröderna rösta där var ju utgången given. Nardos vågade ju inte rösta på Pedram eftersom han skrämde henne ordentligt förra gången och Judit ville ju inte rösta på sin "man". Detta var mycket dåligt.
2021-04-30, 09:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Vinn en tävling och få all din mat, öl och sprit stulen. Dessutom blir du utskälld för att du försöker vara snäll och så får du städa upp allt efter lillbrorsornas fest.
Ja, så här i efterhand kan man ju tyvärr (givetvis) konstatera att denna tema-vecka var otroligt usel!

Kunde däremot varit så otroligt mycket bättre, om det bara funnits en aktiv produktion på plats istället för den ensamma stackaren som försöker styra DC kameran samtidigt som hen febrilt ändrar procentenheterna på dom sk "omröstningarna".

Otroligt nog är det ju bara kärleksveckan som varit riktigt underhållande i år, och början på militärveckan.
2021-04-30, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Tur att master mind Emelie blev storebrorsa igår och kunde planera en bra skräckkväll som annars hade slutat i katastrof. Hon och Madde genomförde den sedan mycket väl givet förutsättningarna. Juddan och Nardos ja de deltog i alla fall.

Om det blir någon mer säsong av BB borde Emelie delta som idéspruta i produktionen. Få har så bra koll på BB som hon (ja det skulle vara några skribenter i den här tråden i så fall).

På måndag hoppas jag verkligen att det är Adrian som får lämna huset. Madde är 1000 gånger bättre utan honom och det ständiga ältandet att han inte visar något tillbaka.

Adrian (och Pedram) är också otroligt hemska mot Nardos. De har ju nu båda skrämt henne till att aldrig våga nominera dem igen. Deras manipulerande av Nardos är ju enormt mycket större än det som de anklagar Emelie för.
+1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in