2021-04-30, 00:16
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ganska solklart att ingen åker på måndag

Varför inte?
Om en åker är de åtta pers kvar med tre veckor kvar.
2021-04-30, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tycker de kör en dålig stil och ger henne skuldkänslor och detta är varför man inte ska hålla på med och snacka om hur nära man är varandra.När sånt här händer och när Nardos nu hamnar i en situation idag som bara det ger ångest sätts kärleken på prov. Vad ska hon göra i det läget, hon tänker kanske och hoppas att AD är sympatisk och förstår hennes val? Istället ändras uppfattningen om Nardos som han känt från start för att hon valde att rädda Pedram?

Då anser jag inte att AD värderar relationen med Nardos på ett genuint sätt. Besviken och ledsen, det är självklart men att påstå att själva grunden som "är" relationen har förändrats? Det här är ju nästan exakt likadan stil som Pedram använder sig av (känslor). Att förvänta sig lojalitet i en situation som ju faktiskt är en tävling och sen skuldbelägger sina vänner är inte ok.

Kärleken är kravlös och villkorslös!

Som vanligt ett insiktsfullt inlägg
2021-04-30, 00:17
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Varför inte?
Precis som förra året i så fall.

Edit: 9 personer var kvar de sista tre veckorna.
Medlem
Pedram och Adrian (om han klarar sig på måndag) borde kanske autonomineras nästa vecka, snart vågar ju ingen av de andra ge dem nomineringsröster för att de får sitta i evighetslånga samtal efteråt om varför de kunde svika dem och nominera dem. De som var bröder, systrar och fan och hans moster,
Medlem
Bbbloopers avatar
Skulle inte Emelie sluta spekulera?? Orkar inte med hennes tjat om hur mycket hon vet om föregående säsonger och dessutom kan sia om framtiden.
Hur rolig har hon varit sista veckorna.. Ut på måndag tack!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Trodde det var slut-castat med utrotningshotade avgrundsdjur, men tydligen hittade dom ett till där ute.

Dom är förmodligen fler därute än vad vi i allmänheten vet om. regeringen har mörkat alla dessa "utrotningshotade" avgrundsdjur för att inte orsaka panik bland vanligt folk... tänk om du råkar få ett avgrundsdjur som granne bara! Juddan har ju berättat hur hennes granne klagat massor för att hon skrikpratar så högt i skype när hon är hemma

Ikväll, min vän, har jag foliehatten på huvudet.
2021-04-30, 00:18
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
peddi eller kolera
spelar ju ingen roll vem hon väljer de ger ju henne lika dåligt samvete fast på olika sätt

Exakt men de borde ha förståelse för Nardos i ett sånt läge då hon är nära båda två men ändå handlar allt om AD och Pedrams känslor? Det är där det krockar för mig.
2021-04-30, 00:18
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Varför inte?
Har mina aningar att dom kommer sätta de två osäkra i annexet bara för att svettas men ingen åker.
2021-04-30, 00:19
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Skulle inte Emelie sluta spekulera?? Orkar inte med hennes tjat om hur mycket hon vet om föregående säsonger och dessutom kan sia om framtiden.
Hur rolig har hon varit sista veckorna.. Ut på måndag tack!
Vore guld. Helt fantastiskt.
Medlem
Rudiebois avatar
Såg ni Empas fis under vattnet? Helvete vad det small till med bubblorna. Blev nästan Jacuzzi feeling där ett tag
Medlem
Här håller jag med Emelie, tala klarspråk! Gäller både Judith och Madde, Judith snackar konstant kodat och Madde i tredjedels meningar.
2021-04-30, 00:20
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jepp, han sa att han trodde att Nardos skulle rädda honom. (Det trodde ärligt talat jag med.)

Ja jag trodde det också!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in