2021-04-29, 23:06
Medlem
burialhexs avatar
De skulle ju försvinna. Sen komma tillbaka. Bara kuddar som kör på den taktiken
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Retoriskt kass? Nja. Hon kan argumentera för sin sak med både fakta- och känsloargument. Hon använder sig av pauser och upprepning, hon kan köra ”för det första, för det andra...” och hon använder liknelser (som iofs inte alltid ör kristallklart tydliga). Hon använder också icke-verbal kommunikation, kolla bara på hennes händer och hur hon tar ögonkontakt.

Tonar hon bara ner flyglarmsvolymen och lyssnar lite mer så har hon alla förutsättningar. Hon besitter utan tvekan en stark verbal kapacitet.

Tror tjejen behövt skrika för att höras i hela sitt liv. Tror hon börjat inse att hon inte måste det och jag tycker hon har vuxit.

Jag kan givetvis ha fel men hon har många fler sidor och kvaliteter än vad iaf jag såg från första början.
Håller inte med. Hon kan sällan hålla en röd tråd, virrar bort sig i sina egna argument och upprepar uppenbart för att hon inte kommer på något eget att säga. Det är väl knappast en bra grej att använda sig av liknelser om man inte behärskar det? Och skulle hennes händer vara till hennes fördel? Hon försöker tysta folk med sitt pekfinger, det är knappast något positivt.

Du kan inte ha jättehöga krav på vad som är en god kommunikatör om du tycker att Nardos uppfyller kraven.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hahahaha det där gjorde Simon bara för kamerorna, såg ni hur han kollar sen
Det är nog sättet att avsluta det här. BB behöver lite mer material till sändningen sen kan de festa.
Medlem
Åhh nu får jag ångest att jag röstade Narsoa som storebror! Hon borde bli skrämd! Tror hon är den ända som skulle bli rädd geniunt och inte som Simons fake gråt
Medlem
GangBangTanjas avatar
Simon är sugen på mmmmm Madde och spelar över något för mycket.
Lennie är en amatör i jämförelse.
2021-04-29, 23:07
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Avsluta skiten med att visa A Serbian film på storbildsskärmen, tack.

Eller in med en dödsdömd person och döda den på riktigt i bb huset , det hade varit en skräck natt för dom. Literally....
Medlem
and cut....bra jobbat tjejer sen tror jag maddemonen gillar att skaka av sig lite frustrationer
Medlem
Dukanva85s avatar
Och jag måste säga det. Madde och Emelie ikväll:WOW!!
Applåder! Alltid tyckt de varit tillintetsägande och tråkiga innan men ikväll...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Ja ja de får leka en stund sen kan de få in en ny omgång till efterfest för alla tillsammans!
👏👏👏
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Fast hon är faktiskt det. Det hon behöver träna på i diskussioner är att lyssna mer än hon pratar. MEN - hennes pondus, att hon faktiskt får sin röst hörd av alla trots att hon är en tvärhand hög och pratar mest oavbrutet tyder faktiskt på att hon har väldigt goda strategier för kommunikation (och att hon upprepar tyder ju också på att hon faktiskt lyssnar emellanåt).

Nardos har ett bra tänk men som du säger så behöver hon lära sig de där detaljerna kring att lyssna som är så viktigt och att inte avbryta. Tycker ändå att Nardos har blivit bättre på det.

Tycker inte heller att hon är långsint och vi kan bara ta alla gånger som Simon lackat eller som idag när Pedram drygade sig mot henne. Hon är liten men rakryggad och morsk. Hon är inte konflikträdd då hon vill försöka lösa missförstånd och annat.

Kan inte säga att Nardos är min favorit (än)"men" jag respekterar henne för hennes styrka att stå upp för sig själv och att hon har ett fungerande samvete. Det tycker jag ändå att hon visade idag då hon räddade Pedram "trots" hans behandling av henne och hon kunde tänka förbi det och tänka rättvist då hon var med att placera honom i annexet i Måndags.
Medlem
Citat:
Herregud Madde ska ha största jävla belöningen.
+1
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Hahahaha det där gjorde Simon bara för kamerorna, såg ni hur han kollar sen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem