Citat:
Ursprungligen postat av
Teerix65
Fast hon är faktiskt det. Det hon behöver träna på i diskussioner är att lyssna mer än hon pratar. MEN - hennes pondus, att hon faktiskt får sin röst hörd av alla trots att hon är en tvärhand hög och pratar mest oavbrutet tyder faktiskt på att hon har väldigt goda strategier för kommunikation (och att hon upprepar tyder ju också på att hon faktiskt lyssnar emellanåt).
Nardos har ett bra tänk men som du säger så behöver hon lära sig de där detaljerna kring att lyssna som är så viktigt och att inte avbryta. Tycker ändå att Nardos har blivit bättre på det.
Tycker inte heller att hon är långsint och vi kan bara ta alla gånger som Simon lackat eller som idag när Pedram drygade sig mot henne. Hon är liten men rakryggad och morsk. Hon är inte konflikträdd då hon vill försöka lösa missförstånd och annat.
Kan inte säga att Nardos är min favorit (än)"men" jag respekterar henne för hennes styrka att stå upp för sig själv och att hon har ett fungerande samvete. Det tycker jag ändå att hon visade idag då hon räddade Pedram "trots" hans behandling av henne och hon kunde tänka förbi det och tänka rättvist då hon var med att placera honom i annexet i Måndags.