2021-04-29, 22:59
Medlem
Håller produktionsbolaget på att konka eller? Fattigaste BB hittills, skräcknatten är inget undantag!

Kan dom inte spela mer läskiga ljud? Skicka in utomstående monster? Flimra med ljuset? Något!

Tur att Madde och Emelie räddade upp lite så det inte var en total katastrof iaf.
Medlem
basiss avatar
Undrar hur många av storebröderna som har någon röst imorgon, borde slita på stämbanden på flera
Medlem
GangBangTanjas avatar
Det läskigaste är att Adrian tänker på maten när de har gjort sig iordning i tre timmar
Simon och Peddo tar fjantigheten till en högre nivå än Lennie.
Det hela var ju kul i 90 sekunder.
Medlem
Pris till alla 4 tjejer men något extra till madde!

Dock tycker jag ändå de fixa de där så jävla snyggt för att ha gjort det sj men dock den sämsta skräcknatten hitills!
men som sagt, det är tjejerna år
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Hoppas VERKLIGEN BB belönar dom (främst Emelie och Madde) med något riktigt fint imorgon. Det här genomförde dom riktigt bra!

Kanske lite honungsthe till halsen efter dom skriken.

Ja VERKLIGEN! Det blev så mycket bättre än vad jag trodde! Stor eloge till tjejerna som fixade detta!!
2021-04-29, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Att ha pondus är inte att vara en god kommunikatör. Hon är retoriskt skitkass, att hon skriker högst och pratar över alla så hon får ordet är inte inte att vara bra på att kommunicera.

Retoriskt kass? Nja. Hon kan argumentera för sin sak med både fakta- och känsloargument. Hon använder sig av pauser och upprepning, hon kan köra ”för det första, för det andra...” och hon använder liknelser (som iofs inte alltid ör kristallklart tydliga). Hon använder också icke-verbal kommunikation, kolla bara på hennes händer och hur hon tar ögonkontakt.

Tonar hon bara ner flyglarmsvolymen och lyssnar lite mer så har hon alla förutsättningar. Hon besitter utan tvekan en stark verbal kapacitet.

Tror tjejen behövt skrika för att höras i hela sitt liv. Tror hon börjat inse att hon inte måste det och jag tycker hon har vuxit.

Jag kan givetvis ha fel men hon har många fler sidor och kvaliteter än vad iaf jag såg från första början.
Medlem
haha trött och fnissig men maddemonen gör det här riktigt bra
Medlem
DigglerNicks avatar
En lite fråga off topic men:

Vart tog allt snusk vägen ifrån denna säsong?
Vet att det fanns forum som vanligt i början, men verkar vara nedplockat.

Tips mottages mer än gärna via PM!
Medlem
Nu ungefär borde BB gå in och avsluta det hela, så dom kan runda av och ha kul tillsammans resten av kvällen. Annars blir det bara utdraget.
Medlem
Hur länge ska de hålla på egentligen? Är ju ingen som är rädd på riktigt! Är som flera andra imponerad av Maddes och Emelies insats. Men efter några minuter när de dessutom klurat ut att det är storebrorsorna så räcker det la eller?
Medlem
Är Judith och tvättar av klistret eller, har fan inte ens sett henne
2021-04-29, 23:01
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Pris till alla 4 tjejer men något extra till madde!

Dock tycker jag ändå de fixa de där så jävla snyggt för att ha gjort det sj men dock den sämsta skräcknatten hitills!
men som sagt, det är tjejerna år

Jag håller med. Med tanke på att dom gjorde detta själva med väldigt lite tid till planering samt behövde vakta lilla bb så att dom inte kom ut och såg nåt så är det bra gjort 👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in