2021-04-26, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Vad kan man säga annat än att arbetsskygg
Slår huvudet på spiken fullständigt angående svidde. bättre än så här kan han inte beskrivas.

Ehhh eller inte. Varför skulle inte Svidde kunna ha en flickvänn? 😁 Det är som ni tror att vi kvinnor ska vara något bättre hahaha fyfan säger jag bara.

Behövs inte speciellt hög IQ för att se vilken typ av person Svidde är. Jag tror han levt det jobbigt och dricker för att må bra för stunden, dock kan han inte kontrollera sitt drickande. Har jag rätt? Troligen inte, men det är så som det verkar vara just nu
2021-04-29, 21:50
Avslutad
Roadtrip med Värmlands Mongon upp till Hoffa. Även Broder Jonsson tittar förbi i klippet.
https://www.youtube.com/watch?v=_prgW0RZCPY

Det är verkligen en oerhört underlig samling individer. Och då har ändå andra knepiga typer som Fläskets Ord och Tjohomo inte varit med på länge.
2021-04-29, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Roadtrip med Värmlands Mongon upp till Hoffa. Även Broder Jonsson tittar förbi i klippet.

Det är verkligen en oerhört underlig samling individer. Och då har ändå andra knepiga typer som Fläskets Ord och Tjohomo inte varit med på länge.

Kvällens skratt när dom betygsätter energidrycken och Svidde ger betyget 3.6 av 5.
2021-04-29, 22:45
Medlem
Citat:

Det var nog den mökigaste samlingen begåvningsreserver jag sett på länge...
2021-04-29, 23:23
Medlem
Citat:

Hamnade på Sviddes tal vid 5 minuter, snacka om att inte kunna läsa rummet, bästa svaret. Håll käft å lägg på
2021-04-30, 00:24
Medlem
storfittans avatar
Det bästa var väl när de testar Monster monark puckot säger att den smakar VIOL!! Det säger ju ganska mycket hur hans smaklökar fungerar. I alla hans sk bedömningar av öl så är det ju antingen aprikos, råg elr humle... I alla!! ALLT han är ute efter är alkohol. En såg ju hur Hoffa ogillade honom i livestreamen...
2021-04-30, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storfittan
Det bästa var väl när de testar Monster monark puckot säger att den smakar VIOL!! Det säger ju ganska mycket hur hans smaklökar fungerar. I alla hans sk bedömningar av öl så är det ju antingen aprikos, råg elr humle... I alla!! ALLT han är ute efter är alkohol. En såg ju hur Hoffa ogillade honom i livestreamen...

Fast det är ingenting konstigt med det. Har du t ex varit på vinprovning? Där kan talas om att man känner doft av gräs, mandarin, sylt har jag även fått höra. Hjärnan förknippar ofta ett minne vilket är väldigt vanligt.
2021-05-07, 14:54
Medlem
Zvenzzonzs avatar
Sett en video när man hör han slå kärringen. En kille som inte riktigt kan hantera det där med alkohol..
2021-05-08, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvenzzonz
Sett en video när man hör han slå kärringen. En kille som inte riktigt kan hantera det där med alkohol..

Det där vet jag inte om jag tror på.
Jag menar, om det är sant är det fruktansvärt men om du hört fel eller trollar så ksn det åsamka stor skada med en sådan kommentar.
2021-05-08, 11:02
Medlem
Det är inte sant jag sitter här och han har aldrig slagit mig. Tror ni jag skulle vara kvar hos honom då? Era egotrippade idioter. Gå och lägg er istället och snutta på snuttefilten 🤣🤣🤣👿
2021-05-08, 11:05
Medlem
Jag har aldrig slagit Pia . Slut
2021-05-08, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det var nog den mökigaste samlingen begåvningsreserver jag sett på länge...
Du är alltså ett geni. Grattis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in