2021-04-29, 21:25
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egbert-v
Tack Nixter

Vassegod.

Demokraterna kan driva detta krav om audit i en stat alla dagar i veckan, ingen gör det, då de vet att de förlorar överallt Biden skulle omedelbart stoppa kravet för att slippa detta i andra stater.

Du vet att Clinton tänkte köra audits Michigan, Pennsylvania, mfl. stater 2016 men lade ner idén då hennes rådgivare förklarade att hon fuskat i volym i staterna..och att detta då kunde komma att exponeras.
https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/us-news/2016/nov/23/hillary-clinton-election-vote-recount-michigan-pennsylvania-wisconsin
Senast redigerad av Nixter 2021-04-29 kl. 21:45.
2021-04-29, 21:33
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Jag är tillfreds med 20m avstånd men även om det skulle vara 21 så orkar jag inte ta varje fight med dig. Jag kommer heller inte besvara ad-hoc attacker gällande min karaktär.

Nixter,vart tog Frankfurtservern vägen? Den som innehåller massiva bevis för valfusk?

Karaktär + Egbert två saker svåra att författa i samma mening.

Vad gäller servers så har jag bett dig titta på bevisen, men du har inte två timmar och det finns ingen snuttifierad version till dig. Men här har du Absolute Proof & Absolute interference. Har man inte sett dem är det väl investerad tid.

1. Alla bevis på servers
2. Alla bevis på vilka stater som sände röster till andra länder och var
3. Alla IP adresser till de mottagare som registrerats

Absolute Proof har över 100 miljoner tittare på 4 månader. https://lindelltv.com/
2021-04-29, 21:34
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Förstår att du inte har klart för dig hur detta går till. Både Dems och Reps kan teoretiskt begära en audit i vilken stat som helst. Det bör dock finnas fog för att vinna staten för att man skall finna mödan värd, normalt. I Florida som blivit allt mer Republikanskt sedan Obamas 2:a val finns ingen anledning att göra en audit. Resultatet kommer inte förändras.

Men det verkar inte vara så många demokrater som pratar om audits övh. Anledningen är att om alla stater skulle göra detta vinner Trump, han vinner även popular vote enkelt då.

Vi låter Arizona sjunka in sen kommer precis som Boris påtalar audits komma regnande in.
Är det inte märkligt att Florida blir allt mer republikanskt, samtidigt som du påstår att D har fuskat sedan Bush dagar?

😂😂😂👌👌👌
2021-04-29, 21:35
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Denna ökade medvetenhet sträcker sig bara så långt som när Donald Trump och hans parti förlorar.
Så länge de vinner tack vare valfusk så är systemet i sin ordning.

Groovesnus. Vet du vart Frankfurtservern tagit vägen?
Ber om ursäkt ifall jag frågar en gång för mycket men denna fråga är central kring valfuskkonspirationen som propageras av somliga här.
Tyvärr vet inte jag heller var servern från Frankfurt tagit vägen. Den har vi ju blivit lovad sååååå länge nu.
2021-04-29, 21:37
Medlem
In 1984, Biden got 0.03% of the DNC primary vote.

In 1988, Biden got 0.05% of the DNC primary vote.

In 2008, Biden got 0.22% of the DNC primary vote.

Do you really believe that Biden got the most votes in US history in 2020?
2021-04-29, 21:51
Medlem
siisters avatar
Citat:
Karaktär + Egbert två saker svåra att författa i samma mening.

Vad gäller servers så har jag bett dig titta på bevisen, men du har inte två timmar och det finns ingen snuttifierad version till dig. Men här har du Absolute Proof & Absolute interference. Har man inte sett dem är det väl investerad tid.

1. Alla bevis på servers
2. Alla bevis på vilka stater som sände röster till andra länder och var
3. Alla IP adresser till de mottagare som registrerats

Absolute Proof har över 100 miljoner tittare på 4 månader. https://lindelltv.com/

Med "snuttifierad" menar du ungefär "bevis inlämnade till myndigheter" då?
2021-04-29, 21:52
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
In 1984, Biden got 0.03% of the DNC primary vote.

In 1988, Biden got 0.05% of the DNC primary vote.

In 2008, Biden got 0.22% of the DNC primary vote.

Do you really believe that Biden got the most votes in US history in 2020?

150 miljoner röstande 2020, Biden fick uppskattningsvis 1%, 1,5 miljoner och 148,5 miljoner på DJT. Men ingen går till domstol och hävdar valfusk. Det är inte utan att man blir lite folieholk i fågelmössan. Vad är det för fegisar i det republikanska partiet? Och Sidney Powell som hävdar att ingen är så dum i huvudet att den tror på valfusk?

Stop the valfusk.

Mike Pensé
2021-04-29, 21:52
Medlem
BREAKING NEWS
Ovederhäftiga bevis för ett astronomiskt fusk i presidentvalet av Team Trump.

Detta är i och för sig tidigare kända siffror men som nu kan användas för att bevisa det mångmiljon stora röstfusket från den tidigare presidenten.

Det faller på sin egen omöjlighet att en kandidat som har en så låg approval rate som 34 (sista mätningen 2021-01-15) och så lågt genomsnitt över hela mandatperioden som 41, skulle få så mycket röster som 74 miljoner.

Jämför man ex med Obama som hade en genomsnittlig approval rate på 47,9 och så högt som 59 % (2017-01-19) så fick ju han bara 69,5 M röster (2008) och 66 M röster 2012.

Man kan göra samma jämförelse med de flesta, för att inte säga alla, presidenter i USAs historia och sambandet ser likadant ut.

Trump med sitt minimala stöd i approval rate och sina höga siffror i disapproval rate kan helt enkelt inte ha fått så många röster som han fick, flest av sittande presidenter i ett försök till omval. Team Trump, som partiet vid makten, måste helt enkelt ha fuskat med 10-miljontals röster.

Jag kräver en audit av valresultaten i alla delstater, särskilt de som Trump vann, då tydligare bevis för ett systematiskt och omfattande fusk inte kan finnas.
2021-04-29, 21:54
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Är det inte märkligt att Florida blir allt mer republikanskt, samtidigt som du påstår att D har fuskat sedan Bush dagar?

😂😂😂👌👌👌

Vem har sagt att det bara är Demokrater som fuskar ?
Du har inte förstått det här. Man väljer de som skall vinna genom att kontrollera rösterna. Detta är inte en fråga om Demokrat eller Republikan. Mitt i allt det här tror jag att vi tycker ganska lika, man skall inte vinna på fusk oavsett politisk tillhörighet. Problemet här är att Trump vann och det gillar inte du.

Florida har tillsammans med stora delar av USA blivit allt mer Republikanskt, detta efter att Obama svängde hårt vänster vilket många Amerikaner inte kan identifiera sig med. Inflyttning av Republikaner till Florida har också skett över tid. Sist har många minoriteter förstått att partiet som startade Ku Klux Klan inte är deras vänner, detta gäller många från Sydamerika som bor i Florida, men även vietnameser och andra asiater.
Så givetvis kan man fuska även fast man förlorar, sannolikt behöver man fuska mer för att vinna det man förlorat. Det var just detta som skedde i fler stater 2020, Trump vann så kraftfullt att fusket översteg tilltänkta "stödröster". Det är där lastbilarna mitt i natten kommer in, röstsedlar som matas i Fulton efter att man skickat hem alla efter vattenläcka, eller de fler 100-tusen röster som kördes in med långtradare i Pennsylvania från New York...

Men som sagts. Vi startar i Arizona, ge det en månad till nu så...
Senast redigerad av Nixter 2021-04-29 kl. 22:01.
2021-04-29, 21:59
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
BREAKING NEWS
Ovederhäftiga bevis för ett astronomiskt fusk i presidentvalet av Team Trump.

Detta är i och för sig tidigare kända siffror men som nu kan användas för att bevisa det mångmiljon stora röstfusket från den tidigare presidenten.

Det faller på sin egen omöjlighet att en kandidat som har en så låg approval rate som 34 (sista mätningen 2021-01-15) och så lågt genomsnitt över hela mandatperioden som 41, skulle få så mycket röster som 74 miljoner.

Jämför man ex med Obama som hade en genomsnittlig approval rate på 47,9 och så högt som 59 % (2017-01-19) så fick ju han bara 69,5 M röster (2008) och 66 M röster 2012.

Man kan göra samma jämförelse med de flesta, för att inte säga alla, presidenter i USAs historia och sambandet ser likadant ut.

Trump med sitt minimala stöd i approval rate och sina höga siffror i disapproval rate kan helt enkelt inte ha fått så många röster som han fick, flest av sittande presidenter i ett försök till omval. Team Trump, som partiet vid makten, måste helt enkelt ha fuskat med 10-miljontals röster.

Jag kräver en audit av valresultaten i alla delstater, särskilt de som Trump vann, då tydligare bevis för ett systematiskt och omfattande fusk inte kan finnas.

Audits
Bra. Ring till din delstats representant och begär detta, det är din fulla rätt (om du är Amerikansk medborgare). Som jag sade kommer Joe "Bribes" Biden stänga ned detta då han inte vill höra talas om audits övh. Personligen tycker jag att gå igenom alla stater vore en god idé. Detta är dock resp delstats beslut.

Trump vs Obama
Obama var fantastiskt populär, speciellt första perioden. Ändå slår Trump honom under långa perioder.
Här har du ratings, som du kan följa vecka för vecka. https://www.rasmussenreports.com/public_content/politics/trump_administration/prez_track_jan20
Senast redigerad av Nixter 2021-04-29 kl. 22:02.
2021-04-29, 22:07
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Vem har sagt att det bara är Demokrater som fuskar ?
Men som sagts. Vi startar i Arizona, ge det en månad till nu så...

Tveksamt om en månad räcker, sen går demokraterna in och tar med sig egna pennor i alla möjliga färger. Och Aloha så får dom ett helt annat resultat än Sushi Ninjas.

Vad gör man då? Räknar om? Spännande.

Mike Pensé
2021-04-29, 22:26
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
JUST IN - Tittarsiffror kom precis: 11,6 miljoner människor tittade på Bidens tal igår kväll. 48 miljoner människor såg Trumps första State Of The Union-adress. Trumps lägsta TV siffra var 37 miljoner.

Källa @disclosetv

PS. 81 miljoner röster....
Detta är såklart fake news som vanligt. På två olika punkter till och med.

Till att börja med så inkluderar de 11,6 miljonerna bara några få kanaler (övriga kanaler har inte rapporterat siffror). På samma kanaler fick Trump förra året 15,9 miljoner. Så skillnaden där är inte så stor som du vill få det att verka.

Men den andra punkten, som är betydligt mer relevant, är att året precis efter att presidenten har tillträtt hålls inget State of the Union alls. Detta var alltså inget State of the Union, utan bara att Biden talade inför kongressen. Att jämföra det konstitutionella konceptet med State of the Union med att dussintal som kan hållas hur ofta som helst.

Det året när presidenten tillträtt hålls däremot ett Inauguration speech i samband med att de tillträder. Om man vill ha en mer relevant jämförelse så hade Biden's inauguration 33,8 miljoner tittare medan Trump's motsvarande hade 30,6 miljoner.
Senast redigerad av Emma18 2021-04-29 kl. 22:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in