Kollade precis igenom bikterna i appen från igår efter Joel lämnat.
Alla andra: "Joel är en så fin människa, han är grym på allt, så klok"
Nardos: "Jag är så besviken på mig själv som inte funnits där, jag har inte sagt att han kan komma till mig"
Glöm inte mig för h-e!
Jag har avskytt den burkputtande lypsylpitten ända sedan han trippeldippade och kallades "officeren" och jag svarade med att kalla honom Mössmalajen.
Som så många andra redan påpekat kan detta vara enda chansen att få ut honom då han tyvärr är bra i tävlingarna.
Om han ryker på Måndag kommer jag förnya mitt Censurmore och börja förpesta den här tråden igen.
Tänk nederlaget han måste känna med alla sina antal timmar han har speglat sig och fixat med håret måste vara uppe i över 200 endast framför en spegel. All puttandet med burk, gummisnoddsskjutande, pingisbollande och intervjuande, allt det för ingenting. Hem till mammsen i lilla lägenheten i Lund med ett kylskåp fullt med ust och två photoshoppade diplom i sin låda under sängen.
Vafan är det här!
Bra underlag till klubben. Man tackar.
Detta är alltså början på en namninsamling för att anmäla Adrian till "Äldre och bortskämd".
Programmet är utdömt av staten att produceras av Tv4 på förekommen anledning då kanalen haft överseende med myglande beteende i en av sina reality-såpor.