Citat:
Ursprungligen postat av
Paladin
Hade jag fått välja hade Emelie åkt långt innan Adrian.
För att Adrian tillför inget, han har inte bjudit på sig själv en sekund därinne, han är menlös tråkig utseendefixerad fjant, som aldrig hjälper till, o lyft en handtag när det vankas mat o disk. han äter bara o roffar åt sig. Är alldeles för curlad o bekväm, snorunge.
man vet ingenting om honom, bara att han har en syster . men han är inte kul ens, ingen humor, känns allmänt torr. O är bara mån om att mössan sitter där den ska, o sen visa upp sin jävla kropp typ
Killar som är såna lagda, utseende, "vet jag är snygg" har 9/10 ingen personlighet, eller karaktär.
+ att han dessutom har varit ett as mot Madde, spelat ett fult falsk spel med henne. ska verka va den snälla försiktiga killen, som backar upp folk, o lyssnar,.. skenet bedrar på honom.
Han snackar massa BS ang det med Madde blir bara genomskådat i rutan. enligt mig verkar han iaf, som egoist, tänker på sig själva i alla lägen, o äter för mkt

Han är slug. men framförallt inte nån karaktär i TV-format ZZZZZZ
Emelie, bjuder iaf på sig själv, o sina alla sidor , även de tjuriga o bittra ja vilket är segt o höra. Men emellanåt kan man skratta åt henne samt med henne. det är viktigt. henne skånska o rättframhet som gör henne ganska underhållande. Men ja, hon sänker sig själv genom att va tjurig o negativ i många lägen,. Hon är ju inte som Tanja o Dennis , positiv o glad bara, o ta det för va det är.
Men vill inte folk se mer av hon o dennis ändå? Men åker emelie, kommer det säkert blir ngt mellan ha o tanja

han måste väl ha nån brud därinne känns det som..