2021-04-29, 16:46
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Så ska man rösta Dompa då? Emelie klarar väl sig?
Jajajaja. Absoluuuuut. Emelie behöver inga röster. Hon är safe som fan. Onödigt att slänga sin röst på henne.
2021-04-29, 16:46
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Jag med! Känns gött.

BBPolisen är ett IG konto ja som generellt lobbar för Nardos vad jag förstått.

Bbpolizei har redan börjat kraftsamla. Mergim också.
Emelie lär kanske åka.
2021-04-29, 16:47
Medlem
Varför får jag en obehagsvåg i hela kroppen när Judith använder uttrycket "busig" eller "vi har busat". Huuuh.
Medlem
Citat:
Hade jag fått välja hade Emelie åkt långt innan Adrian.

För att Adrian tillför inget, han har inte bjudit på sig själv en sekund därinne, han är menlös tråkig utseendefixerad fjant, som aldrig hjälper till, o lyft en handtag när det vankas mat o disk. han äter bara o roffar åt sig. Är alldeles för curlad o bekväm, snorunge.

man vet ingenting om honom, bara att han har en syster . men han är inte kul ens, ingen humor, känns allmänt torr. O är bara mån om att mössan sitter där den ska, o sen visa upp sin jävla kropp typ
Killar som är såna lagda, utseende, "vet jag är snygg" har 9/10 ingen personlighet, eller karaktär.

+ att han dessutom har varit ett as mot Madde, spelat ett fult falsk spel med henne. ska verka va den snälla försiktiga killen, som backar upp folk, o lyssnar,.. skenet bedrar på honom.
Han snackar massa BS ang det med Madde blir bara genomskådat i rutan. enligt mig verkar han iaf, som egoist, tänker på sig själva i alla lägen, o äter för mkt
Han är slug. men framförallt inte nån karaktär i TV-format ZZZZZZ

Emelie, bjuder iaf på sig själv, o sina alla sidor , även de tjuriga o bittra ja vilket är segt o höra. Men emellanåt kan man skratta åt henne samt med henne. det är viktigt. henne skånska o rättframhet som gör henne ganska underhållande. Men ja, hon sänker sig själv genom att va tjurig o negativ i många lägen,. Hon är ju inte som Tanja o Dennis , positiv o glad bara, o ta det för va det är.

Men vill inte folk se mer av hon o dennis ändå? Men åker emelie, kommer det säkert blir ngt mellan ha o tanja han måste väl ha nån brud därinne känns det som..
Medlem
Hoppas ja-sidan vinner så blir det burkputtande hela kvällen. Kanske kupp där lillebrorsorna snor alkohol. UNDERHÅLLNING!
Medlem
basiss avatar
Kul att se att fläckarna inte går ur på Adrian, snokar som vanligt 🙄
2021-04-29, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Bbpolizei har redan börjat kraftsamla. Mergim också.
Emelie lär kanske åka.

Bbpolisen har sagt hon vill se nardos vinna bara för hon är svart kvinna.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag ställer mig i kö att få hamna på den där listan tack!
Du var faktiskt först, men försvann med kopieringen.
Har koll på vem du är också
Du kan vara lugn.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
klart nejsidan leder nardos är ju där

Ja, det är tyvärr så det är 🙁
Medlem
Citat:
Jajajaja. Absoluuuuut. Emelie behöver inga röster. Hon är safe som fan. Onödigt att slänga sin röst på henne.

Hihihihi...
2021-04-29, 16:49
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Fram till 24.00 ketchup. Sedan har jag lovat pnugknugen att inte snacka skit om Tanja I 24h därefter. Hon lovade att kyssa Grodan om det klaras

Mmmm. Har allt mina falkögon på dig snuskgobbe. Jag måste säga att jag är mäkta imponerad utav dig hittills, du ger mig förhoppning och jag fortsätter timmarna med spänning!

All kärlek till Joel och hoppas hans pappa förevigt har huvudvärk. ❤

JOEL JOEL JOEL ❤ ❤ ❤
2021-04-29, 16:49
Medlem
Jaså det är Adrian, Emelie och Dompa som hänger löst. Rösten landar på Dompa i så fall.

Rösta ja i appen så Storebrorsorna får sota för sina övertramp. Inte för att det står i proportion till att någon just leker sig till miljonen, men för det symboliska värdet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in