Har lite svårt att hänga med då jag står vid spisen som den kvinna jag är och vet min plats. Tillagar en Bolognese/Ragu som jag lärt av den bästaste kocken på Sardinien.
Alla ni som äntligen sett igenom Simon (jag själv inräknad), önskar Nardos tillbaka till Afrika, skrattar er harmynta åt Adrians familjeplaneringen samt ser till att Tanja får miljonen eloge till er. Resten kan dra åt helvete.
Jag ger väl kängor åt andra.. Bara det att du hänger upp dig på när jag skriver om just Adrian för att han är din Officer. Du och DJn satt ju och målade upp krigshistorier om hans storhet i månader sida upp och ner. DET om något är märkligt!
Jag ska släppa mitt ogillande om Adrian när han lämnar huset på Måndag. Sedan ska jag glömma bort hans existens
Har lite svårt att hänga med då jag står vid spisen som den kvinna jag är och vet min plats. Tillagar en Bolognese/Ragu som jag lärt av den bästaste kocken på Sardinien.
Alla ni som äntligen sett igenom Simon (jag själv inräknad), önskar Nardos tillbaka till Afrika, skrattar er harmynta åt Adrians familjeplaneringen samt ser till att Tanja får miljonen eloge till er. Resten kan dra åt helvete.
Och i dag var snälla joel-dagen? Bra jobbat gubbkärring med gröööööna lår! 😘