2021-04-29, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ser verkligen framför mig att han är ute och spelar fotboll och så skriker mamman "älskling nu är det maaat" sen springer han in snabbare än Usain Bolt och slukar maten med fem kilo ust som topping och sen ut och spela boll igen.
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Angående Simon så tycker jag att han är en förvuxen bebis. Det finns inget värre än ostabila män. Tanja är hans kompis och han kallar henne smuts och att de är döda för honom? Enligt Tanja så spottade han mot henne också. Hade någon gjort så mot mig så hade jag brutit kontakten. Jag behöver ingen sån skit i mitt liv.

Det var ganska uppenbart att Simon blev sur över fucking donken även om han låtsades att det var över något annat. Han sa att han hade blivit lika sur om någon hade tagit hans cigarett eller vattenglas. Ursäkta mig om jag inte tror på det. Jag kommer ihåg vilka utbrott jag fick som ett litet barn när morsan lovade mig donken men att jag inte fick det av någon anledning.

Jag tycker också att det är löjligt att Simon och Dennis grinar över att de andra har gått över gränsen. Det finns ingen gräns om produktionen ej går in och avbryter. De är med i ett TV-program och sådana här teman är gjorda för att man ska ''kriga'' mot varandra och rollspela. Man måste fan chilla lite och ta det med en klackspark som Tanja säger om någon snor donken eller fissprayar sängen.

Skönt att man ej är avstängd längre!!

Nu ramlar det guld ur munnen på dig.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Hoppas vi får rösta på den bästa storebrorn så röstar vi Nardos så alla mansbebisar och jutidh och madde fattar

Absolut, en markering!
Bannlyst
Folk fattar inte att dom inte kan skicka in folk att skrämmas p.g.a Corona 😷😷😷😷
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Aha ok, då missade jag det. Därför jag skrev "som jag förstod det" för att jag hade bara ljudet på i bakgrunden, så jag såg inte och kan ha missat vad dom sa och gjorde.

Men då förstår jag lite mer av nardos reaktion. Tycker fortfarande då att dom skulle ha pratat ihop sig innan, dvs Judith skulle inte ha bestämt själv utan pratat med madde och nardos först. Blir ju helt fel om bara en storebror plötsligt bestämmer, dom måste ju vara eniga (tycker jag).

Juddan är en ångvält. Hon förstår inte att andra kan ha en annan uppfattning. Hon vill bara ha kul och kramas. 🤮
2021-04-29, 13:47
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
läs igen om det inte gick in. Han misshandlar upprepade tillfällen Nardos om o om igen. Det kallas psykisk misshandel. O läser man lagen så är det ej okej. Värre än fysisk misshandel säger många.
Just google it

Ring polisen.
2021-04-29, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ser verkligen framför mig att han är ute och spelar fotboll och så skriker mamman "älskling nu är det maaat" sen springer han in snabbare än Usain Bolt och slukar maten med fem kilo ust som topping och sen ut och spela boll igen.
Exakt den scen som spelas upp i mitt huvud med. Vad var det hans syster sa? Att han inte hade tid för hushållsarbete då han hängde med kompisar. Allt börjar falla på plats!
2021-04-29, 13:48
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Du har ju missuppfattat hela grejen. Niggeria blev irriterad för att Oljudith började beordra lillebrorsorna på eget behag. Gav dem fördelar, mat, skulle ge dem alkohol, cigg och alla möjliga saker. Allt ifrån ingenstant innan de ens hade fått komma in och planera dagen. Ojudith försöker smöra för lillebrorsorna och Niggeria ser igenom det direkt. Bra av henne att inte låga Oljudith förstöra allt.

100%
2021-04-29, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Oljudith verkar ju tro att hennes enda jävla uppgift i huset är att förhindra och stoppa konflikter, hon måste ut ASAP.
tycker det är mer som hon styr åt vilket håll konflikten ska ta och vad som gynnar judda och hennes bästaste vänner.Hon försvarar ju peddo och tanja bättre än en liggande katti i ett hockeymål.
2021-04-29, 13:49
Medlem
Gnomegirls avatar
Jag hoppas fyran behåller Pedram och istället röstar ut Ustmössan. (tack för den Blaisen, eller vem det var. Skrattade så jag grät.)

Inte för att jag är något fan av DiLevaturken, tvärtom. Och just därför ska han vara kvar och bli uttagen till alla förnedrande skituppdrag ända till finalveckan då han åker ut utan en spänn på fickan.
Han kommer sedan vara ihågkommen som den gråtande, hotfulle Harakiriturken och bli utskrattad av alla, inklusive sina coola ortenbröder.

Och ja, jag skrev fyran behåller och röstar ut. För att vi tittare skulle ha något att säga till om är bara ett av deras sionistiska trick för att behålla det fåtal tittare de fortfarande har.

MVH/Gnomegirl.
2021-04-29, 13:50
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag är så trött på Oljudiths röst, garv, ljudnivå och feghet... Så otroligt icke-intressant person.Varför är hon inte utskickad än? Två chanser fick vi...
HELT jävla obegripligt!
Hade hon baxats ut förra gången hon hängde löst, ger jag mig fan på att den här veckan varit helt ok!

Men nu har hon ju, helt på egen hand totalt förstört den, som hon alltid gör.
2021-04-29, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Oljudith verkar ju tro att hennes enda jävla uppgift i huset är att förhindra och stoppa konflikter, hon måste ut ASAP.
Samt att se till att deltagarna drabbas av åderförkalkning innan de lämnar huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in