2021-04-29, 13:37
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Alltså Nardos problem är att hon aldrig vet när hon ska sluta eller lägga av... Fast Pedram är för konfrontativ...

Ja Pedram satte gång detta igår och han kommer att fortsätta vara bitter och provocera! Han vill inte acceptera Något obekvämt som BB sätter upp. Jag tycker det är bra att hon står upp mot honom att någon vågar det för han tar detta alldeles för långt.
2021-04-29, 13:38
Medlem
Jag blir så in i helvete trött på den här lekstugan. Storebrorsorna är fega och vågar inte dela ut straff och blir överkörda av lillbrorsorna hela tiden utan några som helst konsekvenser.

Vad är det för roligt med det.

Produktionen borde kliva in och ge storebröderna förslag på olika straff att tilldela vid regelbrott.

Tex: lillbrorsorna får inte röra grinden, om dem gör det skall samtliga i lilla bb sitta vid grinden och ha ”silens treatment” i 10 minuter medan dem i stora bb skall underhålla dem med typ pantomim teater eller liknande.

Adrian skall sköta all disk, utan hjälp från övriga i lilla bb. Dessutom skall han lämna tillbaka sin mössa och får endast ha på sig sin lilla mössa under resten av vistelsen i lilla bb.

Pedram skall städa hela uppdrags rummet, utan hjälp från de övriga.

Dennis skall lämna tillbaka alla saker som inte fanns i uppdrags rummet när lillebrorsorna klev in i rummet när temaveckan började.

Pedram, Adrian och Dennis skall äta 5 harakiri nötter var på 5 minuter och inte få yoghurt, filmjölk eller grädde förrän dem svalt samtliga nötter.

Emelie som skött sig skall belönas med lite godis som hon skall äta själv och får inte bjuda de andra.

Samtliga lillebrorsorna får hand tvätta sina underkläder eller de kläder de gnäller på som luktar bajs.

Om deltagarna i lilla bb uppviglar till regelbrott får dem endast äta ärtsoppa under resten av vistelsen där.

Nardos, oavsett vad jag tycker om henne borde hon få lite mer makt eftersom hon är den enda som vågar stå på sig ang reglerna.

Om de i lilla bb fortsätter bryta mot reglerna får dem bara röka 1 cigarett eller snus per dag.

Judith och Madde kan hitta på lekar/uppdrag åt dem i lilla bb.

Att Pedram har mage att ifrågasätta reglerna genom att tycka synd om sig själv som gör att ingen i det stora bb vågar stå upp gentemot honom och om han fortsätter gnälla skall han straffas med bajs spray som Judith är tvungen att spraya.

Så fort lillebrorsorna rör staketet i form av ta bort reglarna osv skall Big brother rösten ”ni bryter mot reglerna” eka i högtalarna.

Nu är det bara löjligt. Varför ens ha regler isåfall och varför ge vissa (storebrorsorna) en fördel om de enda fördelen dem får är hämtmat och alkohol.

Hela den här veckan är ett stort SKÄMT!

Och om någon i produktionen läser här, SKÄMS på er!!!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Grunden är väl att de missförstått. Det är inte en familj med stora och små. Det är två BB hus.
Judith kör då på att hela familjen ska kumbaya. Usel tv blir det i alla fall.
Problemet med Judith är ju att hon ALLTID kör med sitt vidriga kombya från helvetet, hela jävla tiden!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hon har mens och inser att hon inte blev befruktad av Adrian och aldrig kommer bli, wäää.
Så klart. Tiden är knapp för att bli befruktad av Mössan inne i huset. Hon fattar att han kommer springa forts som fan hem till morsan direkt han lämnar huset. Där kommer han leka lekar och äta ust dagarna i ändå.
2021-04-29, 13:39
Medlem
Ridnes avatar
Adrian går runt runt runt nervöst i uppdragsrummet som en skitnödig labrador... ahh längtar till att se honom på nomineringsskärmen!
Bannlyst
Tjejer kan inte hålla sams, tjejer är inte roliga, tjejer kan inte skapa nåt.
Om dom inte tar hjälp av killarna kommer detta bli fail de luxe.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Du har ju missuppfattat hela grejen. Niggeria blev irriterad för att Oljudith började beordra lillebrorsorna på eget behag. Gav dem fördelar, mat, skulle ge dem alkohol, cigg och alla möjliga saker. Allt ifrån ingenstant innan de ens hade fått komma in och planera dagen. Ojudith försöker smöra för lillebrorsorna och Niggeria ser igenom det direkt. Bra av henne att inte låga Oljudith förstöra allt.
+1000000
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Judith har rätt iaf när hon säger till Nardos att det handlar om HUR Nardos gör när hon får bestämma, inte det faktum att hon sätter straff.

Exakt! Hon har noll fingertoppkänsla och det är därför det alltid blir bråk när Nardos ska ge order eller bestämma. Dock kan man ju tycka att deltagarna bör ha lärt sig det vid det här laget... men, men...
2021-04-29, 13:40
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Du har ju missuppfattat hela grejen. Niggeria blev irriterad för att Oljudith började beordra lillebrorsorna på eget behag. Gav dem fördelar, mat, skulle ge dem alkohol, cigg och alla möjliga saker. Allt ifrån ingenstant innan de ens hade fått komma in och planera dagen. Ojudith försöker smöra för lillebrorsorna och Niggeria ser igenom det direkt. Bra av henne att inte låga Oljudith förstöra allt.

Aha ok, då missade jag det. Därför jag skrev "som jag förstod det" för att jag hade bara ljudet på i bakgrunden, så jag såg inte och kan ha missat vad dom sa och gjorde.

Men då förstår jag lite mer av nardos reaktion. Tycker fortfarande då att dom skulle ha pratat ihop sig innan, dvs Judith skulle inte ha bestämt själv utan pratat med madde och nardos först. Blir ju helt fel om bara en storebror plötsligt bestämmer, dom måste ju vara eniga (tycker jag).
2021-04-29, 13:41
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så klart. Tiden är knapp för att bli befruktad av Mössan inne i huset. Hon fattar att han kommer springa forts som fan hem till morsan direkt han lämnar huset. Där kommer han leka lekar och äta ust dagarna i ändå.

"Maaaamma! Men åh! Helt sjyyykt att du glymde köpa uuust!"
2021-04-29, 13:41
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
kom igen nardos....trodde jag aldrig jag skulle skriva hepp glid bara med problemet är att juddan och madde är extremt konflikträdda och passar på att slänga fram nardos som kanonmat.
Precis så är det.
2021-04-29, 13:42
Medlem
hittanemoos avatar
Alltså Juddan och Madde kan inte styra detta. Nu måste BB gå in.

Deltagarna ska inte få vara med på fest för att "få gemenskap".

Detta är så sjukt. Tror hon och Madde att alla bara ska vara vänner och att ingen friktion uppstår när man tvingas bo ihop med helt olika människor?

Nej, tycker så synd om Nardos. Juddan bara kör över. Mergim kom in och ta hand om Nardos<3. Hon får skit för att hon sköter sitt uppdrag. De i lilla BB skulle ju få det tuffare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in