2021-04-29, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Drömmen är att det bara blir två nominerade och det är Emelie & Tanja. Då ryker Emelie med huvudet före.

Det kommer dock inte hända
Min dröm Tanja, Emelie och Adrian.
Då ryker Adrian, långt fuckyoufinger åt familjeplaneringen.
2021-04-29, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Å varför ska hon göra det? Den som vill ha mer borde steka själv! Riktigt provocerad av idioterna nu!
Ja, det kan man ju fråga men ingen verkar ju kunna säga nej. De gör allt för dem samt offrar sin egna mättnad för att Grabbarna grus ska kunna frossa i mat.
2021-04-29, 09:54
Medlem
Jag har nog en top 3 och den lär hissas och dissas.

Pedram, Nardos och Simon är tre individer som jag kommer att rädda. Nardos och Simon delar första och Pedram sitter ensam på andra. Skulle Nardos och Simon sitta löst båda två så hade jag lagt min röst baserat på hurdana dom varit den veckan, exempelvis denna veckan har Nardos varit bra. Hon tog lillebror rollen bra, hon skötte sitt och när deras mat blev stulen tog hon det bäst av dom alla - framtill Judith fick reda på att Tanja stal maten och inte Adrian för då blev hon minsann lugn och tyckte att det var kul.

Tanja är faktiskt inte rolig. Absolut positiv och glad men hon är ju inte rolig. Förstår, samtidigt som jag inte förstår, hur hon är en favorit. Hon är nog den jag vill ha ut mest efter Madde och Adrian.

Dennis tycker jag om, han kan tom vara en tredjeplats för mig. Han har gjort bra intryck ifrån sig trots att han kom in sent. Han likt Tanja är väldigt positiv men han kan även delta i diskussioner och tjafs utan att bli arg. Mycket behagligare för en tittare än Tanja som bara skrattar, ler och drar ut ur rummet om det hettar till. Dennis är en manlig Tanja fast med mer sidor att bjuda på.

Judith ut, hon var favorit i början av säsongen för mig men sedan Tanja kom in så har hon inte varit i ett annat rum än Tanja såvida hon inte tvingats. Judith var den som skapade gruppdynamik och passade in överallt, tom var den som alla ville vara med - framtill att Tanja kom in och Judith förstörde all potential som hon hade.

Emelie har jag velat ha ut sedan vecka ett. Alltid i sovrummet och pratar killar, och nu när pakt är tillåtet så pratar hon även spel. Tråkig individ.
2021-04-29, 09:55
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
De har ätit konstant sedan i tisdags. Vet inte vart den jobbiga starten på veckan tog vägen. Jag har då inte sett röken av det!
Det gick lite snett igen för produktionen 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
De har ätit konstant sedan i tisdags. Vet inte vart den jobbiga starten på veckan tog vägen. Jag har då inte sett röken av det!
De har ju jättesmå koppar och tallrikar, svinjobbigt att behöva ta om 32 ggr istället för 12.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Inte konstigt att Emelie känner sig utanför. Hon står och gör frukost till alla och ingen hjälper ens till att duka utan försvinner ut från rummet.

Blir så jävla trött på att Adrian ALLTID kommer undan. Ber till gud att den jäveln sitter nominerad efter denna dag.

Sen undrar jag vad i helvete produktionen håller på med. Halva denna säsong har de lastat över på deltagarna att fixa! Vad fan gör de bakom kulisserna?? Är de permitterade? Döda i corona? VAD FAN GÖR DE FÖR SIN LÖN?

Nardos ska fixa skräcknatten 2021. Ja men grattis, vad bra.
2021-04-29, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Har lilla bb mer mat än stora bb vad är detta för skämt? hård vecka vilka har haft det ?

går nog ingen nöd på stora bb hela slussen är ju överfylld med käk
2021-04-29, 09:57
Medlem
ollepolle90s avatar
BB supportergrupp Facebook, vem är din favorit?

Simon 445

Tanja 360

Emelie 260

Nardos 120

Judith 66

Madde 41

Adrian 14

Dennis 11

Pedram 11
2021-04-29, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Inte konstigt att Emelie känner sig utanför. Hon står och gör frukost till alla och ingen hjälper ens till att duka utan försvinner ut från rummet.
Känner sig utanför?

Emelies "jau kennur maaj uuetanfööer" är det absolut löjligaste och mest manipulativa i hela säsongen. Emelie ÄR inte utanför, att hon påstår att hon KÄNNER sig utanför har hon verkligen bara sig själv att skylla för. Hennes småpikar, kommentarer och kassa attityd gör att folk ibland kanske tar avstånd, och det med ALL rätt.

Att hon inte släpper in någon in i hennes sfär är också hennes eget problem. Öppnar du inte dörren är det jävligt svårt för folk att komma in, och då sitter du i ditt rum helt ensam. Men du har ett val att vara lite mer inbjudande, i alla fall öppna dörren lite på glänt och möta de som kommer för att kika in med ett leende – då blir de intresserade och vågar närma sig, och hon hade till följd av det inte behövt känna sig utanför. Men nu hugger hon som en ilsken chihuahua bara någon vistas utanför hennes dörr, och då får hon faktiskt leva med KÄNSLAN att vara utanför.

Hon lägger så mycket prestige i att vara KäNsLoKaLl och En BiTcH, och nu får hon ta konsekvenserna för det. Hon har själv bäddat den säng hon låg och grinade i hela helgen.

Tack för mig.
2021-04-29, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Dennis, Adrian och Pedram kommer hänga löst, vem av dom har svagast stöd hos tittarna?
Ja om lilla bb ska nomineras så är dom pantade om de inte nominerar Pedram att sitta emot på måndag, de vet att han inte är poppis hos tittarna.
Jag hoppas Peddo ryker, men tror folk tröttnat på Feg-Mössan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
BB supportergrupp Facebook, vem är din favorit?

Simon 445

Tanja 360

Emelie 260

Nardos 120

Judith 66

Madde 41

Adrian 14

Dennis 11

Pedram 11

fortfarande favorit efter debaclet igår
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Mysigt! Vad lyssnar vi på för bok?

(Detta är super topic)

Åh. Tack för att du frågar. Just nu lyssnar jag på en bok som heter "Tills alla dör" av Diamant Salihu. Handlar om gängkonflikten i Rinkeby och hur den uppstod.

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är nog inte bara jag som höjer ögonbrynen över honom! Pedram kan ju börja med att sluta tro att han är en härskarfigur som ska ha någon ensamrätt på att kräva odelad hängivenhet från alla! Han tror alldeles för högt om sig själv och därför blir han så bestört när någon går emot honom.

Nej Simon får bära sitt eget hundhuvud om han betett sig dåligt och jag försvarar inte hans brist på argument när skit kommer ur hans mun. Han behöver lära sig att hantera detta och inte bara sopa det under mattan genom ursäkter. Helt rätt!

Ja jag irriterar mig mycket på Pedrams beteende och ikväll har jag varit ännu mer irriterad då jag anser att han gick över gränsen pga något "han" inte ville göra eller acceptera och som inte ens var upp till de andra att bestämma.

Fattar inte varför han inte bara kan deala med det precis som alla andra där inne försöker göra? Nej då agerar man bitterfitta istället och drar med sig övriga ner i negativitetsträsket. De flesta var ju tillfreds med situationen innan Pedram kom in dit och direkt på stubinen började ullen från hans 10 offerkoftor sprida sig som gödsel igenom hela rummet som de alla andades in och förvandlades från positiva och glada Gremlins till hämdlystna, bittra och hungriga Critters som började attackera Biktdörren.

På den vägen kommer vi också till slutet där Simon visar hur besviken han är, antagligen efter att ha lyssnat på Pedrams gonatt storys om gruppens bästa under veckorna som gått, inte manipulera andra, inte påverka andra. Så, ja Simon insåg Pedrams hyckleri där och reagerade och jag hade också börjat undra. Varför är han viktigare än oss?

Ombytta roller ,Vem som helst i huset med flera i en komplott snor Pedrams och AD:s käk från Donken Paj, Big Tasty med Pommes och denne mumsar upp allt för att han inte blev vald av tittarna?

Det är lugnt Paladin. Jag hatar inte Pedram men jag ogillar hans högfärdighet, dubbelmoral och ego beteende.

Aj know aj know. Det gör jag med. Men att behandla honom som någon "evil mastermind" är att tro för mycket om honom. Jag tror verkligen inte han har den (kognitiva) kapacitet som krävs för det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in