2021-04-29, 09:16
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Om nu storbroschorna blir immuna, hoppas jag på en twist så att Judith ändå hänger löst och omgående röstas ut så vi slipper henne!

Från att med hennes mått mätt varit relativt lugn nån vecka, har hon ju nu eskalerat och blivit husets klart jobbigaste jävel! Man skulle kunna tro att nån galen sadist tryckt i henne nåt amfetaminpreparat, då käften hennes går som en satans markberedare!

Sista tiden har hon ju varit fullständigt FRUKTANSVÄRD! Huset gapigaste utan konkurrens, till och med Nardos och surhaggan Emelie ligger kraftigt i lä.

Men den absolut största och viktigaste anledningen att rösta hem Judith, förutom hennes vidriga gorilla-skratt och vedervärdiga röst är att hon JÄMT ska förstöra och sabotera varje litet frö till bråk! För riktigt ordentliga bråk är ju helt enkelt det enda som nu kan rädda denna katastrofsäsong.

Och man tycker att produktionen/Tv4 också borde inse det?
Nån jävel med ett uns strategiskt tänkande borde dom väl ändå ha på sin avlöningslista?
Nej det har dom inte tyvärr .BB Sverige är nerkört i botten
2021-04-29, 09:16
Bannlyst
Dennis, Adrian och Pedram kommer hänga löst, vem av dom har svagast stöd hos tittarna?
2021-04-29, 09:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Nej det har dom inte tyvärr .BB Sverige är nerkört i botten
Nä, det är väl den bittra sanningen tyvärr.
2021-04-29, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Skönt!
"Skräckveckan" är numera enbart en löjlig parodi!
Instämmer, skräckveckan har under all Big Brothers existens varit det sämsta temat. En massa vuxna individer som skriker och spelar över. Många verkar tycka att skräckveckan med gurkan markerar någon ny era för programmet vilket jag själv inte kan begripa då även han spelade över, han var överspelandes farfar den veckan och inte genuit rädd överhuvudtaget, ingen är det.

Det är en snittålder på 25 i huset, inte 5. Och vem vill ha skräckvecka med dessa redan högljudda individer fyhelvete. Om produktionen gör någonting rätt så är det att bojkotta skräckveckan, förvisso har dom inget val då skådespelarna för den veckan som måste hyras in förmodligen inte pallar sitta i karantän innan och under medverkan. Så någonting gott förde covid med sig.
2021-04-29, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Dennis, Adrian och Pedram kommer hänga löst, vem av dom har svagast stöd hos tittarna?

Ändrar dom till rösta ut väljer jag Mössan.
Röstar man kvar:Pedram

Men hoppas det blir en del auto också, många som brutit mot reglerna.
2021-04-29, 09:26
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Emelie
Dennis
Tanja
Nardos
För jag tror Nardos är en lite belastning i gruppen då hon blir maktgalen om hon kommer i en dyl ställe, Men det du baserar dig fram på så Åker Dennis helt klart ut på Måndag om det är på det sätt jag ser det åker Nardos med hull och hår ut!

Nardos är storebror. Enligt röstningen i appen lär det bli lillebrorsorna som kan bli nominerade.
2021-04-29, 09:27
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Om Dennis spottat åt Nardos kallat henne smuts och sagt att hon var död för honom hade Instagram sprängts.
Nu var det roliga Simon som betedde sig som ett svin mot Tanja då är det okey.
Tanja ska kunna ta vad skit som helst, Simons ilskamot henne när hon inte lägger sig i en tävling, Nardos snack med henne att hon är för positiv, skitsnacket bakom hennes rygg, ständiga gliringar att hon är en influencers mm.

Hade Tanja varit blatte hade de gormats rasism men nu är det en svensk tjej från Frändefors så henne kan man behandla hur som helst.

Prisa gud
2021-04-29, 09:29
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Instämmer, skräckveckan har under all Big Brothers existens varit det sämsta temat. En massa vuxna individer som skriker och spelar över. Många verkar tycka att skräckveckan med gurkan markerar någon ny era för programmet vilket jag själv inte kan begripa då även han spelade över, han var överspelandes farfar den veckan och inte genuit rädd överhuvudtaget, ingen är det.

Det är en snittålder på 25 i huset, inte 5. Och vem vill ha skräckvecka med dessa redan högljudda individer fyhelvete. Om produktionen gör någonting rätt så är det att bojkotta skräckveckan, förvisso har dom inget val då skådespelarna för den veckan som måste hyras in förmodligen inte pallar sitta i karantän innan och under medverkan. Så någonting gott förde covid med sig.
Helt riktigt, och du har fullständigt rätt om gurkan.
Möjligen att Rodney faktiskt blev rädd på riktigt det året, när nåt ramlade ner från taket? (om jag minns rätt?)

Men det var också det enda som var roligt, och hur (skådespelar)skräckveckan på senare årgångar kunde bli sån publikfavorit är ju helt obegripligt?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-29 kl. 09:36.
2021-04-29, 09:31
Medlem
Stummakorianderss avatar
Inte konstigt att Emelie känner sig utanför. Hon står och gör frukost till alla och ingen hjälper ens till att duka utan försvinner ut från rummet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Då tror/hoppas jag att Tanja klarar sig. Taktikern Adrian drar nog slutsatser att Emelie alltid blir röstad till nåt bra och igår blev Tanja degraderad... jag hoppas han tolkar det som att Emelie är den man bör försöka bli av med. Han är ju dessutom övertygad om att hon är en sjukt smart spelare ut i fingerspetsarna.

Ja, återstår att se. Tror inte ens han förväntar sig att bli nominerad själv, ska bli ett rent nöje att ta del av hans nuna vid nomineringsavslöjandet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Om Dennis spottat åt Nardos kallat henne smuts och sagt att hon var död för honom hade Instagram sprängts.
Nu var det roliga Simon som betedde sig som ett svin mot Tanja då är det okey.
Tanja ska kunna ta vad skit som helst, Simons ilskamot henne när hon inte lägger sig i en tävling, Nardos snack med henne att hon är för positiv, skitsnacket bakom hennes rygg, ständiga gliringar att hon är en influencers mm.

Hade Tanja varit blatte hade de gormats rasism men nu är det en svensk tjej från Frändefors så henne kan man behandla hur som helst.

Jag tänker inte säga emot.
2021-04-29, 09:32
Bannlyst
Dennis och Adrian skulle ändå bara springa och jaga dom som spökar, funkar inte med dom i huset om det ska vara skräcknatt..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in