2021-04-29, 08:56
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jahopp. Förväntar mig att se Adrian, Dompa, Tanja och/eller Emelie som nominerade denna vecka då. Om det blir Tanja eller Emelie beror på hur Adrian lägger sin extrapoäng. Pedramatikern klarar sig förmodligen.

simon lär garanterat bli nominerad denna veckan efter sitt bråk med tanja.
tippar på Simon, Tanja, Dennis och Adrian blir nominerade..
2021-04-29, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har ju sagt att hon är Regina George

Hur många kan försvara det där med "huun ääe baaura ääerleeg" och "huun ääe saarkaasteesk"? Det är exakt samma beteende hon haft hela tiden, bara mer subtilt än det här specifika fallet

Whatever, I’m getting cheese fries. 💅🏻
2021-04-29, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08

Men efter omröstningen i appen tror jag det är le lil’ bros som ska nomineras, vilket gör att Simon klarar sig.
2021-04-29, 09:02
Medlem
Citat:

Det är antingen storebrorsorna eller lillebrorsorna som kan bli nominerade, förutsatt att storebrorsorna klarar sig i omröstningen, så ta bort Simon och lägg till Emelie så är det nog de nominerade tror jag
2021-04-29, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jahopp. Förväntar mig att se Adrian, Dompa, Tanja och/eller Emelie som nominerade denna vecka då. Om det blir Tanja eller Emelie beror på hur Adrian lägger sin extrapoäng. Pedramatikern klarar sig förmodligen.

Då tror/hoppas jag att Tanja klarar sig. Taktikern Adrian drar nog slutsatser att Emelie alltid blir röstad till nåt bra och igår blev Tanja degraderad... jag hoppas han tolkar det som att Emelie är den man bör försöka bli av med. Han är ju dessutom övertygad om att hon är en sjukt smart spelare ut i fingerspetsarna.
2021-04-29, 09:05
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Emelie
Dennis
Tanja
Nardos
För jag tror Nardos är en lite belastning i gruppen då hon blir maktgalen om hon kommer i en dyl ställe, Men det du baserar dig fram på så Åker Dennis helt klart ut på Måndag om det är på det sätt jag ser det åker Nardos med hull och hår ut!
2021-04-29, 09:07
Medlem
Tror iofs Simon kommer nominera Tanja med motiveringen att han blev besviken på henne.
2021-04-29, 09:08
Medlem
Stummakorianderss avatar
Gick precis in och kolla liven i uppdragsrummet. Vad fan ligger på golvet... har de haft kuddkrig eller?
2021-04-29, 09:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Om nu storbroschorna blir immuna, hoppas jag på en twist så att Judith ändå hänger löst och omgående röstas ut så vi slipper henne!

Från att med hennes mått mätt varit relativt lugn nån vecka, har hon ju nu eskalerat och blivit husets klart jobbigaste jävel! Man skulle kunna tro att nån galen sadist tryckt i henne nåt amfetaminpreparat, då käften hennes går som en satans markberedare!

Sista tiden har hon ju varit fullständigt FRUKTANSVÄRD! Huset gapigaste utan konkurrens, till och med Nardos och surhaggan Emelie ligger kraftigt i lä.

Men den absolut största och viktigaste anledningen att rösta hem Judith, förutom hennes vidriga gorilla-skratt och vedervärdiga röst är att hon JÄMT ska förstöra och sabotera varje litet frö till bråk! För riktigt ordentliga bråk är ju helt enkelt det enda som nu kan rädda denna katastrofsäsong.

Och man tycker att produktionen/Tv4 också borde inse det?
Nån jävel med ett uns strategiskt tänkande borde dom väl ändå ha på sin avlöningslista?
2021-04-29, 09:09
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
rip skräckveckan....
Skönt!
"Skräckveckan" är numera enbart en löjlig parodi!
2021-04-29, 09:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Haha verkar som dom skippar skräckvecksn. Alltså hur tänker den a produktionen? Extremt obegåvade

Klart, det pågår ju en pandemi, klart dom inte kan skicka in massa Corona spöken i huset, att ni inte fattat det 😷😷😷😷😷
2021-04-29, 09:15
Medlem
Om Dennis spottat åt Nardos kallat henne smuts och sagt att hon var död för honom hade Instagram sprängts.
Nu var det roliga Simon som betedde sig som ett svin mot Tanja då är det okey.
Tanja ska kunna ta vad skit som helst, Simons ilskamot henne när hon inte lägger sig i en tävling, Nardos snack med henne att hon är för positiv, skitsnacket bakom hennes rygg, ständiga gliringar att hon är en influencers mm.

Hade Tanja varit blatte hade de gormats rasism men nu är det en svensk tjej från Frändefors så henne kan man behandla hur som helst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in