2021-04-29, 01:17
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Pedram är nog den största hycklaren därinne.. Tänk alla gånger han stått därinne och predikat om sin moraliska överhöghet "Det är inte det här jag står för! Jag står för kärlek och respekt!" Pff... inte direkt va? :P
Jag tycker Simon överreagerade ja.. samtidigt förstår jag honom. Den jag minst förstår idag är Pedram och Adrian som satt och tog emot Simons ursäkt (som var riktad till Tanja) som att de var de storhjärtade i detta. Pedram dissade både Storebrorsorna, tittarna och BB som snodde åt sig mat. Sedan satt han och mös åt sitt tilltag. Hoppas verkligen att lilla förlorar omröstningen för han ska UT.

Ja och så länge Pedram har folk därinne som matar hans ego så sväller han väl upp så mycket snart att han inte ens kommer ut genom dörren till annexet. Att de orkar lyssna på hans klyschor och quotes från filmer, uttjatade berättelser. Han verkar ju onekligen också leva efter några av Tony Montana motton ur filmen Scarface..

Tony Montana: "I Always Tell The Truth. Even When I Lie."

"You Wanna F*** With Me? Okay. You Wanna Play Rough? Okay!

"In This Country, You Gotta Make The Money First. Then When You Get The Money, You Get The
Power. Then When You Get The Power, Then You Get The Women."
2021-04-29, 01:18
Medlem
wolfiess avatar
madde har pratat om adrian till alla förutom adrian
2021-04-29, 01:23
Medlem
naj naj naj madde ju mindre nardos vet desto bättre
2021-04-29, 01:23
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja

*Jag flabbar hårt*
Fan vilka original man hittar på Flashback.

Nu ligger Mmmaddelainen och ältar ustpojken Adrian igen och villl inte att det ska bli en greeeej.
Ustmössan har inte nämnt Maddis namn under hela veckan. Det enda han funderat över har varit ust, bacon, McTasty och möjligtvis att gosa in sig i Pedrams håriga harakiri-hål därbak.
Madde har däremot fått mer uppmärksamhet av Eritreas baloo-björn de senaste dagarna än av Adrian.

2021-04-29, 01:29
Medlem
Madde säger hela tiden att hon stör sig på att folk "lägger sig i"
Men ändå är det hon som pratar om Adrian varje dag.
Senast redigerad av robcore 2021-04-29 kl. 01:34.
2021-04-29, 01:34
Medlem
Haha WTF. Adrian ligger kvar på Dompas plats medans han ligger i skarven (typ på golvet?!!!!). Han sa att han skulle sova där ute men nu tar han t.o.m. täcke och låter Dompa ligga kvar i skarven?!!!! Vad är det för fel på honom?
2021-04-29, 01:36
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON

Nu ligger Mmmaddelainen och ältar ustpojken Adrian igen och villl inte att det ska bli en greeeej.
Ustmössan har inte nämnt Maddis namn under hela veckan. Det enda han funderat över har varit ust, bacon, McTasty och möjligtvis att gosa in sig i Pedrams håriga harakiri-hål därbak.
Madde har däremot fått mer uppmärksamhet av Eritreas baloo-björn de senaste dagarna än av Adrian.

Måste vara jobbigt att vara så kär i en stel bög.
2021-04-29, 01:38
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Verkar som hon fått en psykos av något slag och det kan ju beror på kåtslag eller att inte få det hon vill helt plötsligt.
2021-04-29, 01:40
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Hon har ju bara honom i skallen och inte något annat att prata om av samma anledning. Jag har aldrig sett en så förälskad människa tidigare.
2021-04-29, 01:54
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Man kanske inte ska vara med i BB om man tror att alla kommer att vara kärleksfulla och ärliga. Där slängs ju folk under bussen kors och tvärs. Kliver man in i BB och tror att folk kommer vara ärliga så är man ju ganska korkad.

Håller med dig i allmänhet och det var Simon du menade här va?

Det där med gruppdynamik, kärlek och ärlighet är ju Pedram som myntat och återkommer till hela tiden och han är ju mycket mer lättstött och tar nomineringar personligt.

Var antagligen därför Simon reagerade så kraftigt på Pedrams hets då han gjorde detta mot "sina egna" Simon sover i det turkosa rummet och han tänkte väl på de samtalen. "Varför säger han saker men gör helt tvärtom"? Därav Simons reaktion och besvikelse och Pedram upprepade just detta flera gånger i Måndags kväll efter att han röstades kvar. Att hålla fast vid gruppdynamiken och det kan vara svårt att behålla relationerna på utsidan sen.om det paktas och spelas. Pedram sa ju till Emelie att hon var falsk som manipulerade och påverkade hans lillasyster att nominera honom?

Pedram gjorde ju i princip exakt det ovanstående som han förspråkat om att man "inte" ska göra och det var den som Simon reagerade så starkt på tror jag. Tycker inte att han annars verkar bry sig så mycket vem som nominerar honom och såna grejer.
2021-04-29, 03:22
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Helt korrekt. Det hade även varit förmildrande om Simon lärde sig av sina misstag. Men det gör han inte. Då spelar ursäkterna tillslut absolut ingen roll. Blir bara ett manipulativt beteende för att undkomma ansvar. Med det sagt är Mouchino på ett personligt korståg gentemot Pedram. Så Pedram blir ärkefienden i allt just nu. Oavsett vem som egentligen bör bära hundhuvudet.

Är nog inte bara jag som höjer ögonbrynen över honom! Pedram kan ju börja med att sluta tro att han är en härskarfigur som ska ha någon ensamrätt på att kräva odelad hängivenhet från alla! Han tror alldeles för högt om sig själv och därför blir han så bestört när någon går emot honom.

Nej Simon får bära sitt eget hundhuvud om han betett sig dåligt och jag försvarar inte hans brist på argument när skit kommer ur hans mun. Han behöver lära sig att hantera detta och inte bara sopa det under mattan genom ursäkter. Helt rätt!

Ja jag irriterar mig mycket på Pedrams beteende och ikväll har jag varit ännu mer irriterad då jag anser att han gick över gränsen pga något "han" inte ville göra eller acceptera och som inte ens var upp till de andra att bestämma.

Fattar inte varför han inte bara kan deala med det precis som alla andra där inne försöker göra? Nej då agerar man bitterfitta istället och drar med sig övriga ner i negativitetsträsket. De flesta var ju tillfreds med situationen innan Pedram kom in dit och direkt på stubinen började ullen från hans 10 offerkoftor sprida sig som gödsel igenom hela rummet som de alla andades in och förvandlades från positiva och glada Gremlins till hämdlystna, bittra och hungriga Critters som började attackera Biktdörren.

På den vägen kommer vi också till slutet där Simon visar hur besviken han är, antagligen efter att ha lyssnat på Pedrams gonatt storys om gruppens bästa under veckorna som gått, inte manipulera andra, inte påverka andra. Så, ja Simon insåg Pedrams hyckleri där och reagerade och jag hade också börjat undra. Varför är han viktigare än oss?

Ombytta roller ,Vem som helst i huset med flera i en komplott snor Pedrams och AD:s käk från Donken Paj, Big Tasty med Pommes och denne mumsar upp allt för att han inte blev vald av tittarna?

Det är lugnt Paladin. Jag hatar inte Pedram men jag ogillar hans högfärdighet, dubbelmoral och ego beteende.
2021-04-29, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Känns som att det aldrig kommer hända....
Nä. Skulle hon va riskzonen så kommer produktionen ändra förutsättningarna till hennes förmån...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in