2021-04-29, 00:55
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Det finns inga ursäkter till att förfalla och likna späckisen anno 2020 mer och mer.

Återkom när grodlåren är mjuka, uppvärmda och sköna. Längtar
Puss på daimen

Du försöker att lura in mig i en skamlig fälla. Du vet allt vad jag tycker om den kloka Amilia. Men jag har Holy Water på bordet och Majsan runt halsen. Så den finten går jag inte på längre gosse

Inga pussar på daimen här inte Rudi. God karaktär är mitt nya ledord och helga Joel dagen.
2021-04-29, 00:57
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Han sa när han kom in att han knappt tränat en dag i sitt liv, han är bara stor.
Jaha. Men han är då naturligt vacker. En skön kille med smak för många öl helt enkelt.
2021-04-29, 00:58
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Pedram är nog den största hycklaren därinne.. Tänk alla gånger han stått därinne och predikat om sin moraliska överhöghet "Det är inte det här jag står för! Jag står för kärlek och respekt!" Pff... inte direkt va? :P
Jag tycker Simon överreagerade ja.. samtidigt förstår jag honom. Den jag minst förstår idag är Pedram och Adrian som satt och tog emot Simons ursäkt (som var riktad till Tanja) som att de var de storhjärtade i detta. Pedram dissade både Storebrorsorna, tittarna och BB som snodde åt sig mat. Sedan satt han och mös åt sitt tilltag. Hoppas verkligen att lilla förlorar omröstningen för han ska UT.
Dom som måste tala om oavbrutet vilka fina personer dom är visar hur falska dom är. Vem behöver gå omkring och tala om hur godhjärtad och underbar man är hela dagarna? Knogjärnet har gjort sitt men ingen av dom andra kommer våga nominera charmtrollet så han sitter i finalen. Kom ihåg var du läste det.
2021-04-29, 01:00
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag vill minnas att jag tyckte den lille gröna var en rätt sjysst groda i förra årets BB-tråd. Men jag misstänker att en viss MmmmmMadde har ockuperat grodans reptilhjärna och fått honom att se både svart och vitt, likt Maddelainens hårfärg. En kamp mellan ond och god pågår för fullt men jag hejar på Grodjäveln ändå.

You are a strong, independent frog who can do anything 🐸

Detta betyder mycket för mig, en kamp för en plats i solen bland glada vänner.
Mmmmm Madde har naturligtvis påverkat en hel del. Men Grodan gör framsteg nu. Jag tror att Joel dagen kan göra mig gott.
2021-04-29, 01:02
Medlem
Ge mig en chans att rösta ut Nardos, hade varit nice att iaf få ett par veckor utan henne i programmet
2021-04-29, 01:05
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tror inte att det är slumpen.. allt känns ofta alldeles för tillrättalagt när det kommer till detta års produktion och omröstningar :P Hoppas att även Tanjas och Emelies fans fattar att det bästa är att rösta för att kunna lägga röster på lilla för att få ut irritationsobjekt så det blir kul tv sista veckorna. Emelie och Tanja sitter ju säkert i vilket fall som helst och Dompa, Adrian och Pedram åker ut med huvudet före om de sitter mot de damerna ändå.

Jag förstår hur du tänker. Men allt har ju betydelse hur de nominerar. Vågar fansen låta Emelie och troligtvis Tanja stå tillsammans på måndag. Kommer verkligen 4 vara nominerade eller blir det tre. Det scenariot skulle faktiskt innebära att Simon, Tanja och Emelie står mot varandra. Eller byt ut en av dessa mot Nardos. Kommer de senaste dagarna påverka hur de lägger sin röst imorgon?
2021-04-29, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Ge mig en chans att rösta ut Nardos, hade varit nice att iaf få ett par veckor utan henne i programmet

Känns som att det aldrig kommer hända....
2021-04-29, 01:09
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Detta betyder mycket för mig, en kamp för en plats i solen bland glada vänner.
Mmmmm Madde har naturligtvis påverkat en hel del. Men Grodan gör framsteg nu. Jag tror att Joel dagen kan göra mig gott.

Jag hoppas du klätt på dig kostymbrallor och lackskor i hans ära. Och med det så hoppas jag att Joels mustiga ögonbrynsbehåring och leendet med hans bastanta, vältrimmade snorbromsare kommer läka din lilla grodsjäl
2021-04-29, 01:12
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose

Jag och några till har gått ihop och lagt ca 22000 röster på att storebrorgruppen ska nomineras. Vi kommer sedan lägga samma antal röster på att Judith ska stanna. På så sätt får vi en jävla kraftmätning mellan storfavoriterna Simon, Nardos och Tanja.

Vi kommer se till att Juddan, vår härskare, sitter i finalsoffan.

Edit: Helvete Tanja är ju lillebror. Skitsamma. Hörs
2021-04-29, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Jag förstår hur du tänker. Men allt har ju betydelse hur de nominerar. Vågar fansen låta Emelie och troligtvis Tanja stå tillsammans på måndag. Kommer verkligen 4 vara nominerade eller blir det tre. Det scenariot skulle faktiskt innebära att Simon, Tanja och Emelie står mot varandra. Eller byt ut en av dessa mot Nardos. Kommer de senaste dagarna påverka hur de lägger sin röst imorgon?

Verkar ju som att det blir lillebrorsorna som kommer kunna bli nominerade i veckan. Storebrorsorna kommer sitta säkert. Hoppas bara någon kommer våga nominera Pedram.
2021-04-29, 01:14
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag hoppas du klätt på dig kostymbrallor och lackskor i hans ära. Och med det så hoppas jag att Joels mustiga ögonbrynsbehåring och leendet med hans bastanta, vältrimmade snorbromsare kommer läka din lilla grodsjäl

*Jag flabbar hårt*
Fan vilka original man hittar på Flashback.
2021-04-29, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det sjuka i denna kråksång är att Simon nu betraktas som boven i detta drama som Pedram haft huvudrollen i från början till slut. Det enda jag uppmärksammade Simon göra var att reagera starkt på själva grejen då han säkert tidigare fått lyssna till Pedrams fina prat om gruppdynamik, kärlek och sammanhållning. Där han predikat om hur han skulle kunna byta plats om det så handlar om en immunitet "bara" för att behålla kärlek och respekt i gruppen.

Ikväll har han verkligen visat att han "INTE" står för sina ord då han agerar helt emot det han med sin käft undervisar de övriga att göra. Tomma ord och floskler för det gäller inte honom själv och hur de andra är så blinda att inte se det fattar jag inte. Jag kommer också ihåg hur han tillrättavisade Emelie om att inte manipulera eller påverka andra att göra saker!
Hahaha ja! Som om det är han som bestämmer om de får pakta el vad fan de nu vill göra! Han kan slänga sig i kanalen, blir så jävla deprimerad av att se och höra honom, sorglig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in